Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

@Nymeria: spannend hoor, kan je niet helpen met je vraag. Had dus wel stekende pijn rechtsonder vlak voor mijn eisprong, ,aar dat os moet wat je wilt weten :) Ik vind het knap dat je het nog zo kan volhouden, ik had toch wel een test gedaan haha.

@Svlok: Oh dat is wel lastig in jouw geval ja, hopelijk komt het goed. Mijn NOD is zo 6/7 februari, mijn cyclus is met de rondes steeds een dag korter geworden en laatste was 29 dagen. Ik heb pas begin deze week mijn eisprong gehad, weet tot nu toe dan ook alleen maar dat de eisprong is geweest en we ervoor, tijdens en na voldoende bezig zijn geweest. Maar natuurlijk zo kort erna nog geen enkel syptoom dat het gelukt zou zijn, ik moet dus nog bijna twee weken wachten.

Probeer er niet mee bezig te zijn maar met alles wat we nu weten zou het wel echt concreet raak moeten kunnen zijn en dat is toch wel spannend.
 
Ik weet het niet meer hoor, ben nog niet ongesteld, maar dat gebeurt soms ook pas 's avonds. Maar nu heb ik precies wel soort van buikkramp ofzo... Weet niet of dat gevolg is van gisterenavond of dat het nu symptoom is van aankomende ongesteldheid. Zit me ook af te vragen of die acupunctuur met 1 behandeling zoveel effect kan hebben op de kwaaltjes die ik gewoonlijk had voor mijn nod.
 
Hoi allemaal ben ik eindelijk weer! Even paar dagen ziekenhuis achter de rug met de kleine meid.

hoe is het met iedereen?

nymeria nog steeds geen menstruatie dus? Maandag was je nod? Heb je nog een test gedaan
 
Mijn nod is vandaag, nog geen menstruatie voorlopig. Maar ik vind wel dat mijn lijf me dubbelzinnige signalen stuurt. Dus ik weet het niet. In elk geval wil ik morgen pas testen.
 
<p style="text-align: left;">Veronique, jeetje dat is ook spannend twee weken in spanning zitten. Laten we maar hopen dat jullie inderdaad genoeg zijn bezig geweest :p</p>
<p style="text-align: left;">Nymeria, nog even spannend hoor. Tot op de dag van de nod blijf het maar spannend. Ik merk zelf dat ik hoop dat elke symptoom een beginnende zwangerschap symptoom is, maar je lichaam kan je zo erg voor de gek houden. Ik duim in ieder geval met je mee.</p>
<p style="text-align: left;">Marlies, hoe gaat het net je kleine meid?</p>
 
Terug
Bovenaan