Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Wij zijn ook nog bezig, zitten we straks met zijn tweeen hier Gerda :p

we hebben dan ongeveer tegelijk onze nod. Ik zit nu op dag 4. Hoe lang duurt jou cyclus?

indersaad echt super binnen een half jaar zwanger!
 
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Ooh wij tweetje nog?? Hihi</p>
<p style="text-align: left;">ik heb een cyclus van 27-28 dgn.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Annenas is er ook nog hoor ;) Alleen die had afgelopen weekend helder bloedverlies, dus ik ga er vanuit dat haar menstruatie door is gekomen... Hoe is het met jou meis? Je bent een beetje afwezig :)

Svlok en Gerda, we duimen natuurlijk allemaal met jullie mee! Ik heb me nog niet aangesloten bij een ander forumonderwerp, dus ik zie wel even wat ik de komende weken ga doen. Ik vind het wel echt mega moeilijk om het voor me te houden, zeker bij mijn moeder denk ik. Dus mijn man en ik gaan even bedenken wat we er mee gaan doen. Mocht alles goed blijven gaan, ben ik rond de verjaardag van mijn man uitgerekend haha. Leuk verjaardagscadeau :)
 
Owja, Annenas is er ook nog! Dan zijn we nog met zijn drieën. Hopelijk dat het voor ons ook lukt! Mijn volgende vruchtbare periode begint eind volgende week en mijn volgende nod is 13 maart, dus dat duurt nog even.

Super leuk verjaardagscadeau Jomie! Lijkt me ook lastig om het nieuws voor je te houden, het liefst wil je het met iedereen delen.
 
Hee dames!

Wauw, een paar dagen niet op het forum kijken en dat dit nieuws! Wat fantastisch zeg, super, super leuk! Jomie en Alicia, van harte gefeliciteerd!

Jomie, de vorige keer dacht ik al dat jij zwanger zou zijn. Dus toch gelukt deze maand. Wat fijn!

Alicia, wat een geweldig nieuws voor jullie na alles wat jullie te horen hebben gekregen!
<p style="text-align: left;">Ik ben inderdaad ongesteld geworden, vandaag de laatste dag gok ik. Een cyclus van 79 dagen, lang.. maar ik ben ongesteld. Dus blijkbaar is het m'n lichaam toch gelukt een eisprong te produceren. En hé, dat is toch een begin.. ;-) Svlok en Gerda, ik loop dus niet gelijk met jullie.</p>
Voelt wel een beetje gek om nog met drie over te zijn die niet zwanger zijn. Aan de andere kant hoopvol dat de rest binnen een half jaar zwanger is. Een aantal natuurlijk die al langer bezig waren.

Ik slik nog steeds teunisbloemolie, weet niet of het heeft geholpen, maar wel binnen een week of drie na het slikken ongesteld geworden. Hopelijk krijg ik de boel wat meer op de rit. Als t binnen t half jaar niet op de rit is wil ik starten met acupunctuur. :)
 
Terug
Bovenaan