Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Inderdaad erg gek dat we met zijn drieën over zijn gebleven, maar we houden de moed erin ;) Jammer dat je niet gelijk loopt met ons, maar we houden jou ook inde gaten!

Ik ga volgende week donderdag naar een Kinesioloog, mijn zusje met PCOS was hierdoor sneller zwanger geworden, dus dacht is wel het proberen waard! Waar helpt teunisbloemolie voor?

Mocht de kinesioloog niets voor me kunnen doen, dan wil ik uiteindelijk ook acupunctuur gaan proberen.
 
Annenas, wat fijn dat je er toch weer bent! En inderdaad, 79 dagen is echt lang, maar wel fijn dat je het positief kunt zien! Ik hoop dat die cyclus korter wordt, ook met de teunisbloemolie. Heb daar op zich wel goede verhalen over gehoord. Voel je je daardoor ook anders, of heeft dat verder geen invloed daarop? Ik moet zeggen dat ik nu eigenlijk ook weer van een cyclus van minimaal 50 uit was gegaan voor deze ronde hoor, maar omdat ik me de hele tijd zo mega ongesteld voelde maar geen bloed zag, dacht ik: toch effe testen. Zoals ik eerder al had gezegd, was ik er vanuit gegaan dat het langer zou duren dan een paar maanden. Alhoewel mijn gevoel deze ronde wel al vanaf het begin zei dat het deze keer raak is.... Hoe tegengesteld kan je zijn haha.

Ik blijf jullie gewoon volgen, want ik wil heel graag weten hoe het met jullie allemaal verloopt.
 
Wat gezellig dat je ons nog blijft volgen! Heel vaak houdt het lichaam ons voor de gek, maar soms voel je ook echt wanneer het dus wel raak is.

Een kinesioloog spoort door middel van spierentesten een onbelans in het lichaam op. Het klinkt wellicht een beetje zweverig, maar het is een non-verbale manier om met je lichaam te praten. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar op aanraden (bijna aandringen) van mijn zusje ga ik er nu ook naar toe en ik had zoiets van ach kan het op zijn minst proberen!
 
Klinkt helemaal niet zweverig, maar ik doe als logopedist strottenhoofdmassages. Dat vinden mensen ook vaag haha. Ik zie er wel iets in! Hopelijk heeft het bij jou ook een positief effect net als je zus. Wanneer moet je er voor het eerst heen?
 
Jomie, wat leuk dat je ons blijft volgen! Ik dacht dus ook dat je zwanger zou raken deze ronde, haha gek hè! Fijn dat het zo is, lekker genieten nu! Ik merk niet perse verschil in m'n lijf met die teunisbloemolie. Maar baat het niet dan schaadt het niet. Staat wel dat je het niet mag gebruiken bij zwangerschap, beetje dubbel dus. Dan gebruik je het wellicht twee weken terwijl het niet mag. Niet te veel over nadenken denk ik.

Svlok, zweverig of niet; als het maar helpt. Ik ben zelf vrij down to earth, maar na veel verhalen over dat dit soort methodes hebben geholpen heb ik er wel meer geloof in. Of het nou placebo is of niet, als het uiteindelijk werkt, who cares.. ;-) Ben benieuwd, keep us posted! Teunisbloemolie zou helpen om de menstruatiecyclus weer regelmatiger te krijgen en bij ongemak van je menstruatie zoals buikkramp e.d.
 
Bedankt voor de uitleg wellicht dat ik ook teunisbloemolie ga gebruiken als ik het zo hoor. En je hebt helemaal gelijk als het helpt waarom niet?
 
Terug
Bovenaan