Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

<p style="text-align: left;">Morgen moet ik ongesteld worden.. had vandaag beetje bloed bij het afvegen. Dus zal het morgen wel gewoon doorkomen. voor ons volgende maand nieuwe kansen.</p>
 
Marjolijn, wat leuk om een kloppend hartje te horen :D Ben je ziek door de zwangerschap of heb je gewoon een naar griepje te pakken? Hopelijk voel je je snel weer beter!

He wat jammer Gerda! Ik sluit me aan, voor ons wordt het ook de volgende ronde.
 
Dames. Ik ben zelf nog een beetje ondersteboven. Heb net een traantje gelaten, maar verder dringt het nog niet echt door. Vers van de pers, ik heb een kwartier geleden een test gedaan en er staan gewoon twee streepjes!!! Ik kan niet geloven dat ik dit zeg, maar ik ben zwanger! Dus het feit dat ik me ongesteld voelde, maar dit niet werd was bij mij hetgeen waardoor ik ging twijfelen. Annenas, dus ondanks een onregelmatige cyclus (ik zat ondertussen al op dag 47 weer) is het dus heel goed mogelijk!
 
@Svlok, Annenas en Gerda : wat balen weer een ongesteldheid, op naar de volgende ronde.

@Jamie: wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd!

Ik ben een soort van verhuisd naar het 'Uitgerekend oktober 2017' topic maar lees hier stiekem ook nog mee :)

Bij mij gaat het prima, heb nog steeds geen heftige klachten. Zit nu op 5,5 week.

Krijg tegen betaling een echo met 7 weken omdat we het onze schoonouders vlak voordat ze teruggaan toch willen vertellen. Maar dan wel met in ieder geval iets meer houvast in de vorm van een echo. Ik heb mij ingeschreven bij een praktijk, vond dat ze aan de telefoon bij het echo verhaal wel heel erg negatief deden. Ze waren alleen maar bezig met de verwachtingen in een negatieve uitkomst te managen ipv het positieve aan te haken. Er werd mij enkel op het hart gedrukt dat het nog allemaal zo onzeker is en dat het nog mis kan gaan enz. Ik hing op en had het gevoel dat het eerder mis zou gaan als goed, terwijl dat toch niet de strekking zou mogen zijn.

Vind het heel spannend allemaal, zeker omdat ik nog geen heftige kwalen heb.

@Marjolein: wat fijn een kloppend hartje, geeft toch weer aan dat het tot zover allemaal ok is.

@Marjo: nog steeds zo misselijk?
 
Aaaaaah Jomie gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws!

Veronique, leuk dat jullie het alsnog vertellen voor ze weer weg gaan. Wat vervelend dat ze je zo'n naar gevoel geven :(
 
Terug
Bovenaan