Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Haha, ik weet niet of een dansje bij jou zo verstandig is Marlies :p Maar heel erg bedankt! De andere meiden ook! Lief dat jullie zo meeleven!
Ik kan het nog steeds niet geloven, ik heb mijn man vanochtend bij het ontbijt ook echt een paar keer aangekeken zo van: huh?! En nu zit ik op het werk en wil ik alleen maar weten hoe lang ik ben (GEEN IDEE door die onregelmatige cyclus) en wanneer ik uitgerekend ben. Lijkt er nu op dat ik rond de verjaardag van mijn man - eind oktober - uitgerekend zou kunnen zijn... Van de week even een CB test halen die aangeeft hoeveel weken je bent zodat ik een indicatie heb.
 
Dames,



Ik wil toch een update geven na ons minder leuk nieuws.

Ik had nog 1 test in huis, naast de verwijzing van de gynaecoloog. Ik denk wat heb ik nu nog te verliezen, dus ik waagde de kans. Uiteindelijk heb ik deze morgen positief getest..  Meteen naar de kruidvat gereden, clearblue gehaald en jawel hoor. 4/5 weken zwanger.
 
Wow wat een goed nieuws vandaag! Van harte gefeliciteerd Alicia, ik zei het toch :D

Welke dames zijn in deze groep nog bezig?
 
Wouw! Alicia en Jamie wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd! Was wel weer even tijd voor een raak-berichtje! Veel succes de komende tijd!
 
Wij zijn Nog bezig.. nu eerste dag ongesteld.



Ben denk ik nog 1 van de weinigen.. meesten zijn zwanger. Wat super is natuurlijk, binnen een half jaar.
 
Terug
Bovenaan