Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)





Zo bijna weer de menstruatie afgelopen.

Heb hier twee dagen veel bloedverlies gehad,.. nu weinig tot niets meer.

De nieuwe ronde is begonnen!

Succes allemaal
 
Hoi dames,

Hoe is het met iedereen hier ondertussen? Svlok, heb je ondertussen meer nieuws, ook over je eventuele ziekenhuis traject? Of over de kinesioloog? Annenas, hoe is het met jou ondertussen dame?

Ik begin echt te merken dat ik zwanger ben, sinds gisteren ben ik in de ochtend licht misselijk omdat mijn maag leeg is. Ook ben ik gisteren eerder naar huis gegaan van het werk omdat ik echt kapot moe was - slaap heel slecht de laatste tijd. Afgelopen weekend hebben we het tegen mijn moeder verteld, helemaal in de wolken dat ze oma wordt. Morgen gaan we het tegen mijn schoonouders vertellen. We weten natuurlijk dat er een kans is dat we nog een miskraam krijgen, maar dan willen we het graag met hen kunnen delen.

Op 14 maart staat mijn 8-weken echo gepland en dan gaan we ons druifje zien. Als die goed is willen we het aan de broers en zussen vertellen en aan mijn beste vriendinnen. Spannend allemaal!
 
Wat leuk Jomie dat je het al aan je ouders heb vertelt, ben benieuwd hoe je schoonouders reageren.

Gister ben ik naar de kinesioloog geweest en vond het echt een aparte ervaring. Ik kwam daar binnen en moest 1 minuut lang een soort stok vasthouden en daarna verscheen er een heel document met al mijn organen en of alles wel goed werkt en een heel overzicht van welke vitamine goed zijn, maar welke ik ook tekort kom.

Uit de scan kon ze halen dat ik inderdaad een tumor op mijn hypofyse heb en hierdoor mijn prolactine gehalte niet goed is en daarna is ze vooral met positieve energie bezig geweest. Ben benieuwd of het helpt, maar niet geschoten altijd mis.

Verder ben ik in contact gekomen met een verloskundige die naar mijn eitjes kan kijken en kan voorspellen wanneer mijn ei gaat springen. Mocht het deze ronde niet lukken dan ga ik de volgende ronde naar haar toe.
 
Jomie wat spannend en fijn ! Alleen de misselijkheid natuurlijk niet maar als hij beperkt blijft dan is het te doen! 8 maart eerste echo leuk leuk!

svlok dat klinkt zeker als een aparte ervaring... als het maar helpt dan maakt het niks uit. Fijn dat je dat er ook naast hebt gevonden!

Hier ook veel gebeurd, ben nog steeds ziek helaas, misselijkheid wordt heel langzaam minder maar heb nu al 7 dagen verschrikkelijke migraine, volgens de vk allemaal normaal en kan helaas tot week 16 duren maar daar ga ik even niet vanuit haha! We hebben de uitslag van de NiPT test en alles is gelukkig goed geen afwijkingen gevonden. We weten nu ook dat we een jongetje verwachten erg leuk!! Helemaal blij.

hoe is het met iedereen? Al NoD dames! Of ben ik wat vroeg
 
Marlies wat leuk een jongetje erbij! Alleen balen dat je voorlopig je nog zo beroerd voelt :( hoe gaat het met je kleine meid?

Helaas verwacht ik mijn nod pas 13 maart, dus duurt nog even. Vandaag is pas mijn eisprong, merk wel dat het temperaturen erg fijn is en je echt goed zit wanneer je eisprong is.
 
Wat leuk om hier weer wat berichtjes te zien!

Svlok ik ben benieuwd of t gaat helpen, en anders kan t sowieso geen kwaad dus goed om te proberen. Ook tof van die vk! Het geeft je in ieder geval hoop en dat is heel belangrijk denk ik!

Jomie heel leuk denk ik om je moeder te vertellen en ook een heerlijk vooruitzicht om morgen je schoonouders blij te maken! En nog even spannend tot de echo... maar dan weet je het echt helemaal zeker!

Marlies wat fijn dat je je nu iets beter begint te voelen. Hopelijk verdwijnt de migraine ook binnekort en kun je je weer wat uit de voeten.

Ik moet zeggen dat ik me ook wel beter voel. Deze week heb ik vakantie en ik heb lekker geluierd. Kan heel moe zijn maar misselijkheid valt erg mee. Ik denk zo goed als niet meer gehad.

Ik ben vandaag precies 13 weken en heb vanmorgen nog een echo gehad voor de vorm van mijn baarmoeder. Er zit een stukje weefsel extra, maar eigenlijk kregen we de beste uitslag die er kon zijn. Het weefsel is niet mee gegroeid en sluit niks af. De ruimte daar achter is ook weggedrukt door de baby dus groeit ook niet mee. Heel fijn allemaal! En wij vertellen het zondag aan mijn ouders :)
 
Terug
Bovenaan