Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jomie, wat vervelend zeg je misselijkheid, hopelijk helpt het middel! Wat leuk dat jullie al veranderingen zien :D Wat mooi hoe je schoonouders reageerde, zo'n reactie doet je vast goed. Hebben jullie het al aan meerdere verteld?

Marlies, jeetje is het nog steeds niet minder?! Hoe gaat het met je kleine meid?

Ik heb deze ronde echt twee duidelijke dalingen gehad op dag 11 (36,4) en dag 14 (36). Daarna steeg hij in twee dagen naar 36,8, daalde op dag 17 naar 36,7 en dag 18 naar 36,6 en is sinds dag 18 weer gestegen naar 36,8 en nu twee dagen 36,9. Op het einde van dag 17 had in een veegje bloed, eigenlijk meer rosé achtig en toen had ik ook twee dagen een daling.

volgens de app verwacht ik mijn nod 13 maart, maar als ik kijk naar mijn eisprong dan is het aanstaande woensdag 14 dagen later, dus 8 maart.

Anky, je hebt gelijk het is moeilijk, ondanks je blijheid voor anderen. Wat leuk dat je buikje langzaam komt, wacht maar ineens zit er wel een zwangere buik ;) wat fijn dat het bijtanken heeft geholpen.
 
Svlok! Jaa duurt lang! Ik weet wel voor goed doel maar duurt nog steeds lang als je al 2 maanden ziek opnde bank ligt!  Mn meisje gaat redelijk. Woensdag gaat haar gips eraf en hopelijk blijft het eraf. Dan krijgt ze haar nieuwe spalken en hopelijk durft ze wat meer te lopen op haar voetjes dan nu.

wat een wisseling in temp heb je, of lees ik het verkeerd? Nu hij hoog is hoop ik natuurlijk dat hij hoog blijft! Spannend elke keer weer! 8 maart is mijn man jarig dus ik zeg dat is een mooie datum  ik duim voor je!
 
Wat fijn dat haar gips er eindelijk af mag! Hopelijk blijft het inderdaad zo.

Ik heb deze ronde twee keer een eisprong gehad vandaar de twee dalingen. De daling op dag 17 en 18 kan met innesteling te maken hebben. Ik hoop ook dat mijn temperatuur hoog blijft, het is altijd weer spannend.

De steken aan de rechter onderkant van mijn buik zijn nieuw deze ronde
 
Hoi allemaal,

Ik lees hier af en toe nog wel mee hoor! Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat :)

Wat grappig dat wanneer iemand iets verkeerd leest, het gelijk een eigen leven gaat leiden haha. Ik weet nog helemaal niet of het een jongen of meisje wordt
 
Hallo allemaal. Ook ik lees nog gezellig mee. Inmiddels alweer bijna 12 weken. Nog steeds thuis van werk helaas. Emesafene tabletjes werken 's nachts en 's morgens maar in de middag en avond is vaak nog een ramp. Al lijkt het de afgelopen dagen wel iets beter te gaan. Hoop dat dat zo blijft. Komende vrijdag combinatietest. We gaan het vrijdag ook 'wereldkundig' maken. Spannend! Succes iedereen met zwangerschap/misselijkheid/zwanger worden.
 
Marjo, wil je ook van te voren niet weten welk geslacht het wordt? Wij namelijk ook niet, lijkt me juist leuk om het een verrassing te houden :)

Marjolijn, wat vervelend dat jij nog steeds thuis zit! Fijn dat de tabletjes in de nacht en de ochtend wel werken, maar het zou fijn zijn als het in de middag ook zijn werk zou doen.... Spannend vrijdag als jullie het wereldkundig gaan maken! Al enig idee hoe jullie dat willen doen?

Svlok, wat spannend woensdag je NOD! Heb je al ergens last van, behalve de steekjes? Het roze bloed en de daling en daarna weer de stijging lijkt wel een goed teken te zijn.

Ben ik weer met mijn zorgen hoor. Ik had me zo voorgenomen om me niet te veel zorgen te maken, maar blijkbaar lukt me dat toch niet zo goed. Vorige week was ik zeer ziek/zwak/misselijk. Sinds gisteren ben ik dat helemaal niet meer zo. Wel heb ik totaal geen zin in ontbijt (dat was voor de zwangerschap wel anders), dus ik drink nu meestal wat sap en daarna ontbijt ik echt. Ik heb nog wel wat last van mijn borsten en af en toe steken in mijn lies of baarmoeder, maar de misselijkheid en het overgeven is sinds gisteren dus verdwenen. Hoe vervelend ik het ook vond, het was wel een duidelijk teken dat ik mega zwanger was. Is het normaal en komt het dan wel weer terug? Of is dit een teken van een naderende miskraam? Super stom, maar je gaat er wel zo over nadenken...
 
Beste Jomie,

Ik snap jouw onzekerheid ontzettend goed, maar met beide ervaringen op zak kan ik je maar 1 ding vertellen: het zegt allemaal niks die symptomen.

Bij mijn eerste zwangerschap die niet goed was had ik matige symptomen, was ik op reis met een camper in canada en voelde ik me meestal redelijk, maar ja wel moe (jetlag?).

Bij deze zwangerschap dikke stress, de ene dag mega moe, volgende dag weer niet... dan weer even misselijk, dan weer niet... zijn mijn borsten nog wel gevoelig? Potverdorie, heb ik nou bloedverlies??? En toch zit ik nu in week 15 en gaat t allemaal goed!

Ik kan je eigenlijk maar 1 ding adviseren: kop in t zand en niet te druk maken. Je hebt er namelijk helemaal geen invloed op of t goed is of niet... mogelijk ben je morgen weer ziek! Of niet... moeilijk he!? Maar even afwachten tot de echo, dan weet je t. Wanneer heb je die?

Wij willen overigens ook niet weten wat t wordt. Leuke verrassing!
 
Marjolijn hopelijl wordt de misselijkheid snel minder!

jomie heb jij al andere pilletjes genomen? Of iets anders gekregen. Nee de symptomen Kunnen echt mega wisselend zijn en dat is niet raar dat je daar onzeker van wordt maar zegt inderdaad helemaal niks.. laat het maar gewoon over je heen komen hoe lastig dat soms ook is.

marjo hebben jullie eigenlijk de combinatietest gedaan? 15 weken alweer gaat snel he jeetje! Heb je een beetje een fijne verloskindige(n)?

Svlok spannend hoe is het?
 
Terug
Bovenaan