Annenas, fijn dat je toch even wat van je laat horen. En een cyclus van 34 dagen, mooi hoor! Hopelijk blijft het vanaf nu zo haha. Ik denk dat het goed is voor jou dat je even afstand neemt, als dat is wat je nodig hebt. Je merkt toch aan jezelf wat het beste werkt. Mocht je ons toch nodig hebben, dan zijn we er.
Svlok, wat spannend zo'n onderzoek. Ik hoop dat je vandaag een goede uitslag krijgt. Ik ben ook benieuwd of ze je kunnen bevestigen dat er een ei aan zit te komen. Laat je het ons weten hoe het is gegaan?
Hier gaat het stukje bij beetje beter. Ik eet en drink nog steeds niet heel erg veel, maar kan al veel meer binnenhouden. De rust en de kalmte en vooral géén stress om cliënten maakt dat ik me beter voel en een beetje aan kan sterken. Als ik nu weer zou gaan werken, zou ik denk ik weer terug bij af zijn, dus ik doe nog even rustig aan. Manlief is sinds gisteren begonnen met werken (eerste baan), dus nu ben ik echt alleen thuis. Dat is wel spannend.
En over 2 weken (op 3 april) hebben we onze termijnecho gepland staan! Super spannend en dan krijgen we gewoon een echte baby te zien in plaats van een gummibeertje.
Marlies hoe gaat het met jou? Begint het langzaamaan al wat beter te worden, of nog steeds erg lamlendig en migraine?