Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

<p style="text-align: left;">Annenas geeft toch niks je schrijft wanneer het uitkomt toch! Wat vervelend hopelijk perikelen snel weer over. Wel fijn dat je iets positoefs hebt, een goede cyclus!! Sterkte</p>
<p style="text-align: left;">svlok spannend zeg morgen! Ze kunnen met een inwendige echo ook zien of je ei bijna gaat springen! Hopelijk goede uitslag morgen voor je succes!</p>
 
Annenas, fijn dat je toch even wat van je laat horen. En een cyclus van 34 dagen, mooi hoor! Hopelijk blijft het vanaf nu zo haha. Ik denk dat het goed is voor jou dat je even afstand neemt, als dat is wat je nodig hebt. Je merkt toch aan jezelf wat het beste werkt. Mocht je ons toch nodig hebben, dan zijn we er.

Svlok, wat spannend zo'n onderzoek. Ik hoop dat je vandaag een goede uitslag krijgt. Ik ben ook benieuwd of ze je kunnen bevestigen dat er een ei aan zit te komen. Laat je het ons weten hoe het is gegaan?

Hier gaat het stukje bij beetje beter. Ik eet en drink nog steeds niet heel erg veel, maar kan al veel meer binnenhouden. De rust en de kalmte en vooral géén stress om cliënten maakt dat ik me beter voel en een beetje aan kan sterken. Als ik nu weer zou gaan werken, zou ik denk ik weer terug bij af zijn, dus ik doe nog even rustig aan. Manlief is sinds gisteren begonnen met werken (eerste baan), dus nu ben ik echt alleen thuis. Dat is wel spannend.
En over 2 weken (op 3 april) hebben we onze termijnecho gepland staan! Super spannend en dan krijgen we gewoon een echte baby te zien in plaats van een gummibeertje.

Marlies hoe gaat het met jou? Begint het langzaamaan al wat beter te worden, of nog steeds erg lamlendig en migraine?
 
svlok hoe was je afspraak?

jomie wat fijn dat je je iets beter voelt. Stress drukte en omgeving etc helpen zeker heel erg mee aan hoe je je voelt. Dan maar rustig aan doen als het resultaat is dat je je dan beter voelt is dat het prettigst! Spannend hoor de eerste termijnecho zo leuk! Ikzelf voel me nog niet heel fijn. Er zitten wel dagen tussend dat ik me wat beter voel, maar ook veel dagen van niet. Als ik iets onderneem is dat teveel.. en daar baal ik van.. nu 4mnd onderweg wil wel lekker gaan genieten nu. Je hebt het helaas niet voor het zeggen.. ik houd me ook kalm, dat werkt het beste..

 
Hallo dames,

Jomie en Marlies, vervelend dat jullie je nog niet helemaal lekker voelen. Rustig houden helpt vaak wel inderdaad maar dat moet maar net kunnen natuurlijk. Fijn dat je nu wat beter voelt Jomie, doe het maar rustig aan.

Ik werk nu kortere dagen zodat het beter behapbaar is, en dat werkt wel goed.

20 weken echo gehad en alles zat erop en eraan en was goed voor zover ze kon zien. Dus dat is erg fijn!

ik voel nu iedere dag de baby bewegen en sinds 3 dagen is het soms ook hard genoeg om van de buitenkant te voelen, dus mijn man heeft het ook al 2x gevoeld, erg bijzonder!

Hopelijk voor degenen die nog bezig zijn ook gauw raak!
 
<p style="text-align: center;">Zo de ongesteld heid weer voorbij.. nieuwe ronde nieuwe kansen!!</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">Erg spannend weer..</p>
<p style="text-align: center;"></p>
<p style="text-align: center;">voor degene die zwanger zijn en zich niet goed voelen.. niet prettig. Mijn eerste zwangerschap ook vaak misselijk en overgeven gehad. Hopen dat het niet de gehele zwangerschap duurt.</p>
<p style="text-align: center;">Probeer er van de genieten dames.</p>
<p style="text-align: center;">En Jaa die schopjes in de buik zo kan een man er ook iets meer gevoel aan geven he.</p>
<p style="text-align: center;">Dis eigenlijk voor hun 9 mnd wachten.. totdat ze iets zien. En voelen aan een buik met een schopje maakt t bijzonder.</p>
 
Vanochtend is er een inwendige echo gemaakt en ik heb op dit moment een ei van 14 mm, hij groeit gemiddeld 2 mm per dag dus de verwachting is dat hij vrijdag of zaterdag zal springen. Helaas heb ik ook te horen gekregen dat ik maar een werkende eierstok heb en dat daar ook nog eens een cyste op zit. Verder moest ik vandaag weer voor controle terug naar het ziekenhuis en helaas is ook mijn prolactine gehalte nog steeds te hoog en moet ik een hogere dosering gaan slikken :(

Jomie, wat fijn dat je je weer wat beter voelt.

Anky, leuk dat je de 20 weken echo hebt gehad en ook nog alles goed is :D

Gerda, inderdaad weer nieuwe ronde nieuwe kansen ;)
 
Anky wat leuk te horen! En wat fijn dat de echo goed was! Leuk he dat je de baby kan voelen.. wordt steeds echter allemaal. Ik heb het net gevoeld voor het eerst!

Gerda ik duim voor je! Op naar goede ronde!

svlok jeetje zeg wat een hoop gedoe allemaal. Wat zeggen ze over kansen op zwangerschap? Is dat dan kleiner of niet? En dat wat je moet slikken wat is dat precies?

hier weer een beroerde dag, hopelijk morgen dan weer een betere ervoor terug!
 
Ik slik Norprolac, dit helpt mijn prolactine omlaag te krijgen. Ze zeggen dat ik daar vruchtbaarder van word en als je geen kinderwens hebt dat je extra voorzichtig moet zijn, maar de dokter heeft gezegd in mijn geval dat ik "normaal"  vruchtbaar ben. Alleen toen was nog niet bekend dat ik maar een werkende eierstok heb. Ik heb voor 23 mei een afspraak bij de gynaecoloog staan, dan pas krijg ik te horen wat mijn kansen zijn. Dus wordt afwachten.

Ik laat vrijdag weer een echo maken om te controleren of mijn ei al gesprongen is of nog moet springen, hopelijk kunnen we dan wat gerichter handelen.
 
Terug
Bovenaan