Hoi Marjolijn,
Wat fijn dat je weer twee halve dagen kunt werken ondertussen. Of is het nu weer wat opgeschroefd? Ook super fijn dat je meer kunt eten!
Hier gaat het beter qua overgeven, het beperkt zich nu tot 1 of 2 keer per week maximaal. Met eten en drinken gaat het op en af, ik heb zeer goede dagen maar ook nog steeds vrij slechte dagen. Op die slechte dagen ben ik ook meteen 0,5 kg kwijt, omdat ik dan te weinig binnen kan krijgen. Ook kan ik sommige activiteiten heel goed volhouden en anderen totaal niet, mijn energieniveau is in ieder geval nog echt niet wat het moet zijn! Wel gaat het met ons kindje heel goed, ik heb afgelopen maandag mijn termijnecho gehad. Definitieve datum is nu 22 oktober. Het kindje was heel beweeglijk en eigenwijs, maar met de genen van mij en mijn man was dit laatste wel te verwachten haha.
Volgende week heb ik telefonisch contact met mijn werkgeefsters om te kijken of ik eventueel weer kan gaan opbouwen met werk. Ik vind dit enorm spannend en zie er ook tegenop. Vooral omdat het binnen de praktijk waar ik werk, organisatorisch een chaos is en ik geen zin heb om daar weer in te stappen. Mede met het oog op dat ik weet dat ik daar weer stress van krijg. Ook heb ik afgelopen zaterdag een vergadering van 3 uur gehad waarin ik vooral mentaal actief moest zijn. Na 2,5 uur was ik ijskoud, blauwe vingers en was ik letterlijk aan het rillen. Ik had totaal geen energie meer. Laat staan dat ik op het werk ook nog lichamelijk actief moet zijn dan... Ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat verlopen.
Hoe gaat het met de rest?!