Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Mijn echo was goed, eitje zag er goed uit alleen groeit ie toch langzamer dan verwacht. Hij was slechts 18 mm en sprong dus pas zondag of vandaag.

Dus niet stil gezeten, hopelijk heeft het zin gehad
 
Hier gaat het steeds wat beter. Werk nu twee halve dagen. Nog wel weinig energie maar wel minder misselijk en soms zelfs trek in iets. Heel fijn! Ook al een week niet meer gespuugd dus dat ziet er goed uit. Hoop dat de lijn zich doorzet. Woensdag weer naar de verloskundige. Ben benieuwd!
 
Hoi Marjolijn,

Wat fijn dat je weer twee halve dagen kunt werken ondertussen. Of is het nu weer wat opgeschroefd? Ook super fijn dat je meer kunt eten!

Hier gaat het beter qua overgeven, het beperkt zich nu tot 1 of 2 keer per week maximaal. Met eten en drinken gaat het op en af, ik heb zeer goede dagen maar ook nog steeds vrij slechte dagen. Op die slechte dagen ben ik ook meteen 0,5 kg kwijt, omdat ik dan te weinig binnen kan krijgen. Ook kan ik sommige activiteiten heel goed volhouden en anderen totaal niet, mijn energieniveau is in ieder geval nog echt niet wat het moet zijn! Wel gaat het met ons kindje heel goed, ik heb afgelopen maandag mijn termijnecho gehad. Definitieve datum is nu 22 oktober. Het kindje was heel beweeglijk en eigenwijs, maar met de genen van mij en mijn man was dit laatste wel te verwachten haha.

Volgende week heb ik telefonisch contact met mijn werkgeefsters om te kijken of ik eventueel weer kan gaan opbouwen met werk. Ik vind dit enorm spannend en zie er ook tegenop. Vooral omdat het binnen de praktijk waar ik werk, organisatorisch een chaos is en ik geen zin heb om daar weer in te stappen. Mede met het oog op dat ik weet dat ik daar weer stress van krijg. Ook heb ik afgelopen zaterdag een vergadering van 3 uur gehad waarin ik vooral mentaal actief moest zijn. Na 2,5 uur was ik ijskoud, blauwe vingers en was ik letterlijk aan het rillen. Ik had totaal geen energie meer. Laat staan dat ik op het werk ook nog lichamelijk actief moet zijn dan... Ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat verlopen.

Hoe gaat het met de rest?!
 
Hee dames..



hier alles prima, nou ja nog steeds niet zwanger.

Haha nee heb veel moeten werken plus veel stress er bij dus mijn ovulatie echt niet onder controle. Het zou een verrassing zijn. Als het wel is maar kan ik het bijna wel zeker zeggen dat ik morgen gewoon ongesteld word. Zo niet? Dan wel een paar dgn later!

 
Hi!

jomie wat fijn dat er wat stijgende lijn in zit en marjolijn ook!

jomie als je het niet zit zitten nog om te gaan werken moet je dat niet doen. Het zou zo zonde zijn als je je net wat beter gaat voelen en dan weer terug bij af bent. Stress helpt zeker niet mee aan hoe je je voelt. Hoeveel weekjes zit je nu?

hier ook eindelijk wat beter! Kan weer af en toe wat doen en naar buiten erg blij mee. Energielevel is ook echt onder nulpunt dus dat moet ik weer opbouwen maar zo fijn om nu eindelijk na 18 weken een beetje te kunnen gaan genieten.

gerda wat vervelend hoop dat je dat toch ineens de verrassing gaat krijgen!!

en als iedereen het nog leest hoe gaat het?
 
Wat fijn dat het beter gaat met jullie (Marjolijn en Jomie)

He balen Gerda, ook nog steeds niet zwanger dus. Misschien kan je het hierdoor wat meer loslaten en is het ineens raak!

Afgelopen weekend ben ik ongesteld geworden, nu weer begonnen aan een nieuwe ronde. Ik ga donderdag beginnen met acupunctuur, dus ben erg benieuwd. Ik merk ook dat mijn menstruatie veranderd, hopelijk is dat positief en slaat de medicatie eindelijk aan.

Hoe is het verder met jou Marlies?
 
Terug
Bovenaan