Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Hi!

leuk leuk nog meer mensen!

jammer dat het niet meteen raak was, maar wel fijn met zo'n implanon dat je niet hoeft te ontpillen.. dat is met een spiraal ook zo..

hopelijk snel je menstruatie en weer een nieuwe eisprong , dus nieuwe poging
 
Maar je leest op internet toch wel anders over ontpillen enz. En dat het over het algemeen toch wel heel lang duurt.

Hoop het niet, wil er inderdaad ook niet te veel mee bezig zijn.  Want ben bang dat ik doormiddel van stress mijn cyclus en vruchtbaarheid overhoop gooi.
 
Ja klopt,maar met de lokale hormoondingen als spiraal en implanon enzo ben je wel meteen vruchtbaar, alleen kan het natuurlijk wel duren voor je normale cyclus op gang komt.. bij een pil kan het duren voor je weer een normale eisprong hebt enzo, en de hormonen uit je lijf zijn.

Probeer maar niet maar is makkelijker gezegd dan gedaan dat weet ik ook haha.. komt vast goed
 
Hallo dames,

Het lijkt mij erg leuk om mee te schrijven. Ik ben 27 jaar en mijn man 30. We zijn in juni getrouwd en hebben nog geen kinderen, daar zijn we inmiddels wel erg aan toe!

Begin juli testte ik al positief, het was raak, ik was zwanger! Helaas was het bij de eerste echo eind augustus niet goed, een leeg vruchtzakje. Hierna de medische molen in gegaan met pillen in het ziekenhuis en op de 3e dag uiteindelijk een curettage. Erg emotioneel allemaal, maar ik weet inmiddels dat het veel voor komt.

7 oktober werd ik voor het eerst weer ongesteld, ongeveer 4,5 week na de behandeling. Ontzettend blij, maar tegelijkertijd gaf het ook direct weer spanning. Zou het zo snel nog een keer lukken? Aan de bak maar weer!

Normaal gesproken voel ik mijn lijf erg goed aan, ik voel aan mijn borsten wanneer de eisprong is geweest en wanneer mijn ongesteldheid moet komen. Ik voelde dan ook direct dat het anders was toen ik zwanger werd, het rommelde in mijn buik.

Dat lijkt nu na de miskraam niet meer het geval, ik werd zonder aankondiging ongesteld. Ook denk ik voortdurend krampjes te voelen in mijn baarmoeder (zou het met de curettage dan toch beschadigd zijn denk ik steeds..). Spanning dat tussen mijn oren zit, dat weet ik ook wel. Toch ben ik super zenuwachtig! Ik kijk er zo erg naar uit om weer zwanger te zijn! Eind van deze week moet ik ongesteld worden. Ik hoop dat de week snel gaat, ik kan echt niet wachten!

Groetjes!
 
Wat leuk, zoveel dames die meepraten!

Heftig verhaal Marjo89, ik kan me voorstellen dat je dan moeilijk op je lichaam durft te vertrouwen qua klachten. Ik duim met je mee dat het snel raak is bij jullie! :)
 
Hoi Marjo

zeker heftig verhaal, heel naar.
<p style="text-align: left;">sept vorig jaar was het bij mij ook meteen raak maar eindigde met 6 wkn in een vroege miskraam helaas. Gelukkig had ik al die narigheid met curretage niet enzo</p>
<p style="text-align: left;">vervelend dat je je lichaam nu niet goed aanvoelt..het kan zomaar zijn dat dat wel weer komt hoor</p>
<p style="text-align: left;">je lichaam kan best nog van slag zijn..</p>
<p style="text-align: left;">hoop dat het snel raak is, leuk dat je meeschrijft</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Hoi allemaal,

Hier inmiddels in ronde 4! Ook voor kindje nr 1. Geen eerdere kinderen.

deze maand zonder ovulatie testen of wat dat ook. Ik kon/kan redelijk mij eisprong voelen of iig dat die eraan komt haha. Deze maand twijfel ik een beetje. Wegens drukte ook niet heel veel intiem kunnen zijn.

-Marjo hoop dat je, je lichaam snel terug hebt! Hoe voel jij je eisprong ?
 
@Zonnebloem90: Sinds ik van de pil af ben, nu zo'n 2 jaar geleden, ben ik mijn cyclus steeds beter gaan aanvoelen. Na mijn eisprong begonnen mijn borsten lichtjes te groeien en gevoeliger te worden, dat was dan op de dag dat ik ongesteld ging worden weer over. Ik heb de eisprong zelf een paar keer gevoeld als een krampje onderin m'n buik, maar een paar keer in 2 jaar is dus niet heel betrouwbaar. Ook gebruik ik de app van P-Tracker, waar je eisprong ook op wordt aangegeven. Omdat ik er deze maand benieuwd naar was op dat werkelijk klopt heb ik de ovulatietest gebruikt. Nou dat klopte precies!
 
Terug
Bovenaan