Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Dames!!

@marjo ja toch wel mee bezig he! Ik ook, ook al wil ik het minder.. ik ben ook wel relaxter maar toch..goed afleiding zoeken kan jij!!

jomie geen idee kan zomaar eisprong tekenen zijn.. ik voel ook altijd van alles.. en had me bedacht nee ik negeer het.. ik heb nu sinds 2 dagen last van mn onderrug , mn borsten zijn erg gevoelig (altijd wel maar ja) en het vervelende is mn temp blijft hoog, dat zou niet vervelend maar goed zijn alleen ik merk met dat temperaturen dat je dus elke ochtend bang bent dat ie gaat zakken. Wel grappig dat jij dingen ook zo "precies" voelt

spannend sjaar dinsdag! Kan beiden zijn.. kan van alles zijn.. lastig te zeggen wel..

anky een wijntje is echt niet dodelijk hoor!

Fijn weekend allemaal
 
Spannend Anky!!! Ik heb goede hoop. Ik had ook een wijntje gedronken. Volgens mij is er pas een bloedband na 6 weken? Heb je al zenuwen?

Voor je het weet is het woensdag!!! Woensdag club :) Voelen jullie al symptomen?
 
Zo, spannende tijden hier! Ik wilde ook een lange lap schrijven, maar het zijn zoveel namen dat me dat niet lukt. Voor alle dames dicht bij hun NOD hoop ik dat jullie snel goed nieuws hebben, veel succes en geluk gewenst!

Little mouse, wat beroerd hè, dat wachten. Vervelend ook wel dat je er geen medicatie voor mag gebruiken, weet je wel wat ze wel voor behandeling kunnen doen als je over drie weken nog niet ongesteld bent? Of bekijken ze dat dan?

Hier wordt het bloed (dat er sporadisch al vanaf vorige week donderdag is) wel wat meer. Hopelijk ga ik geleidelijk aan nu dan naar een echte menstruatie toe. Ik merk dat ik het wel echt lastig vind wat te verwachten, want ik ben vanuit de pil zes dagen flink onttrekkingsbloed gewend. Heb nu al tien dagen bloed, maar echt druppels. Sinds twee dagen wordt het iets meer, dus ik hoop wel echt dat ik nu de goede kant op ga. Vind het ook lastig vanaf welke dag ik dan moet rekenen voor m'n nieuwe cyclus als het doorzet.. Voelt nu wel als nog dezelfde cyclus omdat het zo weinig is dat ik het zonder tampons af kan. Lastig, lastig.....

 
annenas:

Ik wordt het ongeduldig van. Ook na het horen dat mijn partner volgend jaar een zware buik-operatie staat te wachten. Dus eigelijk: tijd drinkt nu... maarja helaas hebben wij het niet voor het zeggen :( Maar ik weet ook niet wat de volgende stappen zijn als ik nu binnen 3 weken niet ong ben.

liefs
 
Ik heb dat nooit, dat mijn borsten reageren op mijn cyclus. Maar ik ken wel mensen die dat hebben.

Heb het gisteren eens met vriend over die ovulatietesten gehad en hij vindt dat toch wat vroeg. Als het in februari nog niet gelukt is, dan vindt hij het wel oké, maar nu is het te vroeg volgens hem.
 
Terug
Bovenaan