Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

@little mouse wat voor nare operatie krijgt je partner?

@nymeria, is op zich wel ok om even het zo een kans te geven zonder poespas toch? Of had je het liever wel gedaan..
 
@little mouse wat vervelend dat je partner een zware buikoperatie moet volgend jaar.

Nou dames, ik ben vanmiddag thuisgekomen (vannacht niet thuis geslapen) en moest echt mega vaak plassen gister en vandaag en aangezien vandaag mijn menstruatie zou moeten komen en ik nog niks voelde zei ik tegen mijn man, ik ga mn urine opvangen nu opvangen, we hoeven niet te wachten tot morgenvroeg. Hij moet haast wel positief zijn en dan mag jij de test erin doen en dan gaan we samen kijken..

en het resultaat: zwanger 2-3 weken!!!

helemaal blij maar ook onwerkelijk en bang en alles tegelijk! Haha

ik hoop dat we dinsdag en woensdag nog een aantal zwangeren erbij krijgen hier! Dat zou leuk zijn!
 
GEFELICITEERD ANKY! Super blij voor je! Komende week dus de vk bellen voor een afspraak :) Waar had jij afgelopen week (weken) ook alweer 'last' van gehad, waardoor je dacht dat je zwanger was?

@Little Mouse, inderdaad, vervelend dat je partner een operatie moet ondergaan! Nou maar hopen dat het jullie binnenkort gegund is!

@Nymeria, ik en mijn man hebben ook besloten om pas met ovulatietesten e.d. te gaan beginnen als het na een half jaar nog niet 'gewoon' gelukt is. De meeste vrouwen raken namelijk tussen de 3 en 6 maanden zwanger, dus ik wil dat gewoon even lekker afwachten. Het snel zwanger willen worden omdat je er aan toe bent snap ik wel, maar de natuur heeft daar toch blijkbaar ooit meer tijd voor nodig ;)

@Marlies, toch wel apart dat die hoogsensitiviteit ervoor zorgt dat je alles aan je lichaam merkt hè? Soms ook wel irritant, ik kan dat namelijk nog niet altijd makkelijk negeren. Heb jij het ondertussen wel al redelijk onder controle of ook niet?
 
Dankjewel Jomie! Ik voelde me over het algemeen niet echt anders dan anders, nu ook niet. Heb alleen duidelijk grotere borsten en was wat meer moe en voelde me soms gewoon niet lekker alsof ik tegen een griepje aan zat. Maar niet per se dingen die ik verrassend vond vlak voor de menstruatie en tijdens een drukke week. Het enige was dat ik geen buikkrampen, chagerijnigheid en pukkels heb ontdekt afgelopen week en dat heb ik meestal voor de menstruatie wel! Haha

ben benieuwd of ik binnenkort wel symptomen ga krijgen maar hopelijk geen misselijkheid en ik voel me wel fijn zo dus mag van mij wel zo blijven ;)

ja, ik ga me komende week inderdaad melden bij een vk praktijk.

Voelt nog heel raar eigenlijk. Maar na die test van woensdagavond begon ik er toch al echt in te geloven.

nu al aan het bedenken hoe we met kerst onze ouders gaan inlichten!
 
marlies:

Mijn partner heeft de ziekte van Crohn. Hij is vorig jaar al geopereerd, toen hebben ze 30cm dunne darm moeten verwijderen. Maar hij heeft een litteken-breuk er aan over gehouden. En nu wordt hij aan zijn litteken-breuk geopereerd... maar deze operatie blijkt zwaarder te zijn dan de vorige. komt ook nog 3 maanden revalideren bij.. en bij de dunne darm verwijderen was hij na 4 weken weer aan het werk. Dusja... stel... stel... mocht ik dan nog niet zwanger zijn.. dan zal alles op een laag pitje gezet moeten worden :(



ivm zijn medicatie zeiden ze dat kinderen er ook niet in zat... opeens gaat het beter dan verwacht.. dus daarom moeten we het juist nu gaan proberen!! ach.. ik denk maar zo.. gewoon positief blijven!! lopen mokken en tieren heeft ook geen zin, veranderd niets aan de situatie..



pfff dat is eruit
 
Anky jeesssss ik wist het wel want je test was eigenlijk al positief maar nu weet je het zeker super fijn gefeliciteerd!! Genieten hoor en zo leuk om dat met kerst te kunnen doen! Hoop ook dat je niet misselijk gaat worden indd! Komt vast goed..

jomie ja soms wel soms niet.. het is zoals nu heel vervelend omdat ik altijd symptomen heb .. en alles voel en normaal gesproken vond ik het niet zo erg maar nu je zwanger wilt worden dan ga je juist op alles letten.. ik hoopte met de acupunctuur ook wat minder symptomen te krijgen enZo maar dat lukt helaas niet echt.. ik zit ook half tegen een griepje aan.. hele huis hier is niet lekker . Ik vind het goede instelling hoor eerst even gewoon proberen.. hebben wij ook gedaan in het begin.

Nymeria snap dat je graag wilt, liever gister dan vandaag.. hopelijk kan je het voor nu even een rustig plekje geven.. druk maken kan altijd nog als het niet lukt..

little mouse wat heftig zeg.. jeetje! Dat is zeker een heftig verhaal.. apart he dat er eerst gezegd wordt dat kinderen er niet in zitten en dat dat nu beter gaat.. en deze operatie kan geen negatieve effecten hebben? Behalve het belangrijkste natuurlijk , wat op een laag pitje moet..

iedereen van zn weekend aan het genieten? Wat een prachtig weer net stukje gelopen buiten heerlijk nu dood op de bank geploft, ik wens de griep niet!
 
Terug
Bovenaan