Zo weer even wat berichjes gelezen, al weet ik niet precies meer helemaal uit m'n hoofd wie wat nou ook al weer schreef.
Iemand schreef over zondag testen. Ik moet zeggen, zo ver kijk ik nog maar niet vooruit. Vorige maand was ik ongesteld voor ik t wist en dat verwacht ik eigenlijk deze maand ook gewoon. Eerst maar eens NOD afwachten en daarna zie ik wel verder...
Nymeria: Ik heb vorige maand ovulatietesten gebruikt. Dat was ook direct de eerste maand na de curettage dat we weer groen licht hadden. De test gaf een dikke smile op het moment dat mijn app ook aan gaf dat ik in mijn vruchtbaarste dagen zat. Keurig volgens plan dus! Ik merkte wel dat het testen me zo danig beheerste dat ik me er niet prettig meer bij voelde. Het was een mooie bevestiging dat alles weer gewoon werkte, maar de rest van de testen mogen lekker in de kast blijven liggen. Ik heb er nu voldoende vertrouwen in dat het allemaal goed gaat daar binnen, ik pies pas weer over een stripje als ik over tijd ben 🙂
Nou dit onderdeel van de woensdag NOD dag club heeft er toch wel een beetje spanning om hoor! Ik merk dat ik sinds een paar dagen toch weer wat steekjes onderin mn buik voel. Getver, ik ben dus niet meer in staat om gerommel in mn baarmoeder tegen te houden. Daar baal ik wel van, ik heb het toch 3 weken voor elkaar gekregen om te zeggen: "Ho stop, dit gerommel zit in je hoofd, opgemerkt en nu weg wezen!" Maar helaas dat lukt niet helemaal meer nu. Ook heb ik een beetje het idee dat mijn borsten eindelijk weer mee doen in mijn cyclus. Sinds ik 2 jaar geleden stopte met de pil zwollen ze op in aanloop naar de menstruatie. Zelfs zo danig dat je er een drupje uit kon persen! (Iel..) Nu miste ik ze al sinds de curettage, dus ik ben blij dat ze weer gezellig mee gaan in de hormonale activiteiten.
Dit weekend zit gezellig vol en komende week ook lekker druk met schoolse bezigheden. Geen studie hoor, ik werk in het onderwijs! Volgend weekend op familieweekend, dus dat kan heerlijk twee kanten op 😉
Fijn weekend dames!