Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jomie:

Antwoord op je vraag: ik had ongeveer op 4/5 nov ong moeten zijn... dus het loopt behoorlijk uit nu. En volgens mijn test ben ik niet zwanger. Dus ik ben benieuwd wat de huisarts voorsteld.. Ze hebben ook pilletjes om je cyclus op gang te brengen.. maar aangezien dat in mijn pubertijd niet fijn was om ong te zijn, mag ik deze pillen niet hebben. Zou schijnbaar een hoge dosering zijn.
 
Zo dames,

Ik wou een hele lap tekst schrijven, maar ik heb geen idee wie en wat te wachten op de NOD en kunnen testen....

Succes allemaal en hopelijk gauw leuk nieuws voor ons allen!
 
Zo weer even wat berichjes gelezen, al weet ik niet precies meer helemaal uit m'n hoofd wie wat nou ook al weer schreef.

Iemand schreef over zondag testen. Ik moet zeggen, zo ver kijk ik nog maar niet vooruit. Vorige maand was ik ongesteld voor ik t wist en dat verwacht ik eigenlijk deze maand ook gewoon. Eerst maar eens NOD afwachten en daarna zie ik wel verder...

Nymeria: Ik heb vorige maand ovulatietesten gebruikt. Dat was ook direct de eerste maand na de curettage dat we weer groen licht hadden. De test gaf een dikke smile op het moment dat mijn app ook aan gaf dat ik in mijn vruchtbaarste dagen zat. Keurig volgens plan dus! Ik merkte wel dat het testen me zo danig beheerste dat ik me er niet prettig meer bij voelde. Het was een mooie bevestiging dat alles weer gewoon werkte, maar de rest van de testen mogen lekker in de kast blijven liggen. Ik heb er nu voldoende vertrouwen in dat het allemaal goed gaat daar binnen, ik pies pas weer over een stripje als ik over tijd ben :)

Nou dit onderdeel van de woensdag NOD dag club heeft er toch wel een beetje spanning om hoor! Ik merk dat ik sinds een paar dagen toch weer wat steekjes onderin mn buik voel. Getver, ik ben dus niet meer in staat om gerommel in mn baarmoeder tegen te houden. Daar baal ik wel van, ik heb het toch 3 weken voor elkaar gekregen om te zeggen: "Ho stop, dit gerommel zit in je hoofd, opgemerkt en nu weg wezen!" Maar helaas dat lukt niet helemaal meer nu. Ook heb ik een beetje het idee dat mijn borsten eindelijk weer mee doen in mijn cyclus. Sinds ik 2 jaar geleden stopte met de pil zwollen ze op in aanloop naar de menstruatie. Zelfs zo danig dat je er een drupje uit kon persen! (Iel..) Nu miste ik ze al sinds de curettage, dus ik ben blij dat ze weer gezellig mee gaan in de hormonale activiteiten.

Dit weekend zit gezellig vol en komende week ook lekker druk met schoolse bezigheden. Geen studie hoor, ik werk in het onderwijs! Volgend weekend op familieweekend, dus dat kan heerlijk twee kanten op ;)

Fijn weekend dames!
 
@ little mouse, raar dat je die pillen dan nu niet mag hebben. Zou wel fijner zijn geweest, omdat hij nu wel heel laat op gang komt. Anders had je ongeveer gelijk gelopen met mij, ik ben ook begin november ongesteld geweest (eerste keer na stoppen pil). Ik hoop voor je dat het ergens binnen de komende drie weken dan wel natuurlijk op gang komt, op deze manier wachten en negatieve testen is niks. En al die medicijnen in je lijf is denk ik ook weer niet de bedoeling. Maar aan de andere kant: als het helpt om de boel op gang te krijgen...

@Marlies, hier gaat het goed. Heb twee dagen gewerkt (afleiding!), met alle kinderen op het werk schoentjes gevouwen en die voor Sinterklaas gezet natuurlijk. Vandaag zou ik zogenaamd mijn eisprong moeten hebben. Af en toe heb ik wel hier en daar wat steken, maar niet dat ik krom lig van de pijn en soms is het denk ik ook wat uit de richting. Dus of ik mijn eisprong voel kan ik geen duidelijk antwoord op geven. Wel vandaag en gisteren weer een kleine toename in de pijn in mijn borsten vergeleken met de andere dagen van deze week! Ook heb ik sinds vandaag - oké, dit klinkt zo raar als ik het opschrijf - pijnlijke steken onder in mijn baarmoederhals. Alsof iemand daar met een naaldje in aan het prikken is of zo. En dat heb ik al de hele dag, met name als ik zit. Wat het betekent? GEEN idee...

Nu iedereen het over die NOD woensdag heeft, vind ik het toch ook wel spannend worden voor jullie hoor! Eerst het weekend maar doorkomen, dan is het woensdag voor je het weet!
 
Mijn nod is dinsdag, ben benieuwd. Woe jarig dus zou mooi kado zijn. Vraagje nu wel na sex wat bloed gelekt is dat dan door iets te ruw of al voorteken op di?

spannend zo allemaal rond dezelfde dag.
 
@nymeria ik heb de eerste maand na het verwijderen van spiraal nog niet echt ovulatietesten gebruikt, ook ondat ik wist dat als ik een cyclus had van rond 28 dat we de vruchtbare dagen zouden missen, want er was toen geen mogelijkheid voor ons om seks te hebben. De maand erna heb ik ze wel elke dag gebruikt en mn eisprong gevonden, toen konden we helaas alleen net na de eisprong seksen dus veel minder kans. En deze maand weer gebruikt en nu bijna iedere dag ervoor en na eisprong het gedaan en het lijkt er steeds meer op dat ik zwanger ben...

gister wel een wijntje gedronken, kon er niet echt omheen. En nog geen rode leger, terwijl hij vorige maand 2 dagen te vroeg was en nu zou ik het vandaag moeten worden maar merk nog niks!

Morgenvroeg het moment van de waarheid! :)

@saar dinsdag dat is ook al snel, spannend hoor!

En dan 3 woensdag, alle NODs liggen bij elkaar in de buurt. Hopelijk allemaal goed nieuws!
 
Terug
Bovenaan