Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ja klopt helemaal anky... ik hoop dat je test zondag positief is maar volgens mij was ie dat al en klinkt het indd steeds beter.

jomie ik heb heus wel mn momenten hoor. Ik kijk vooral uit naar de uitkomst van bloed en potje onderzoek, meer mee bezig dan woensdag.. ben nu ook elke ochtend aan het temperaturen want dat moet voor de acupunctuur.. lekler gedoe wel haha!

Goed afleiding zoeken dit weekend marjo! Voor je het weet is het woensdag.

 
Hoi,

Ik ben nieuw hier. Half oktober heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen en begin november werd ik opnieuw ongesteld. 30 november is ook mijn nod.

Vriend en ik zijn beiden 27, hij heeft vast werk, ik ben momenteel werkloos. We hebben net samen een huis gekocht. Het zou voor ons een eerste kindje worden.
 
Hi Nymeria, spannend dan! Hier is het een mix van mensen die met het eerste kindje bezig zijn of het tweede (of zelf al het derde). Dus welkom! Jij mag dus bij de club van woensdag NOD-dag, haha. Hopelijk voel je wat aansluiting op dit forum :) .

@Anky, wauw, dan is het extra spannend! Ik duim in ieder geval voor je (maar tot nu toe klinkt het nog wel goed)!
 
Dankjewel Jomie!

Anky, het klinkt in elk geval goed. Ik duim voor je.

Zijn er hier mensen die onmiddellijk met ovulatietesten begonnen zijn? Ik zit eraan te denken om daar volgende cyclus mee te starten als het nu niet raak is. Wil namelijk al heel lang zwanger worden en nu kan het me niet snel genoeg gaan eigenlijk...
 
Hoi nymeria leuk dat he meepraat

ik ben eigenlijk niet heel snel gestart met de testen.. maar als je dat wilt moet je dat lekker doen toch! Waar je je zelf goed bij voelt

hoe is het met jou jomie?

hoe is het met de woensdag club?

anky hoe is het met jou!?
 
Jomie:

Hey,

we wachten op een 2e ronde. Maar helaas.. nog niet ong. Bizar dat je nu wel hoopt op je menstruatie.. maar ben ik binnen 3 weken niet ong dan moet ik terug naar de HA
 
Terug
Bovenaan