@Marjo, spannend! Laten we het hopen, dat het een innesteling is geweest!
@Marlies, balen! Jammer dat je een dipdagje hebt, ik hoop dat je vandaag lekker wat afleiding hebt om snel door deze dag heen te komen. En indd, ga gewoon lekker een wijntje pakken of zo haha. Ik mag vandaag weer terug naar de tattooshop om het tweede deel van mijn sleeve erop te laten zetten. Super spannend, maar heel veel zin in!
@Annenas, dat klinkt goed! Fijn dat het nu meer de vorm van een fatsoenlijke menstruatie aanneemt en dat het meevalt! Ik kan me voorstellen dat je na zo'n cyclus geneigd bent om alles te overdenken. Het is maar net wat voor jou prettig is, iedereen doet het toch anders. Als jouw lijf er gewoon langer over doet om van de pil af te komen, dan is het wel lastig bepalen hoe je cyclus er elke keer uitziet en is een beetje hulp misschien wel welkom. Ben je dan van plan om iedere dag een dipstick te gebruiken of rond de tijd dat je denkt dat je ovulatie is?
Hier staat er een hele drukke week op het programma, maar wel lekker veel afleiding dus. Volgens de app is over 10 dagen mijn NOD (volgende week vrijdag) dus ik ben benieuwd. Gisteren was ik echt zo ontzettend moe dat een moeder van een cliëntje van me zei: "Ben je niet gewoon zwanger?" haha. Ik weet het zelf niet, vanochtend meteen toen ik opstond zo'n erge honger dat ik er niet lekker van werd. Maar dat kan ook allemaal toeval zijn. Zondagavond had ik even een mental breakdown met heel veel negatieve gedachten richting mijzelf, maar gelukkig is dat nu redelijk over.