Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

En mn tekst weer weg! Poep!

geworden dus.. had nog een klein beetje hoop want mn temp bleef hoog maar dat zijn natuurlijk ook maar statistieken.. niet alles gaat volgens het boekje.
 
<p style="text-align: left;">Wat een</p>
geworden dus.. had nog een klein beetje hoop want mn temp bleef hoog maar dat zijn natuurlijk ook maar statistieken.. niet alles gaat volgens het boekje.
 
oke dit helpt niet in mn humeur haha

ik kan het niet via de app want daar geeft ie een error met inloggen

poging laatste keer:

hopen op wat antwoorden donderdag...acupunctuur moet ik ook op laag pitje zetten want krijg maar klein deel per dag vergoed..

vandaag even een dipdag morgen wel weer power.. hopen dat er iemand beter nieuws heeft deze week..op naar ronde 13 of 14 ik weet het niet eens meer :(
 
Argh, Marlies, wat ontzettend balen! Behoudens acupunctuur, loopt er ook nog een traject naast? Ronde 13 is al best een lange tijd. Ik duim voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt waarom het nog niet is gelukt en nog mooier natuurlijk dat je snel zwanger bent.

Hier inmiddels iets wat meer lijkt op ongesteldheid.. maar als dit het is dan teken ik ervoor (als het niet iedere keer minstens anderhalve week duurt). Hoop dat het eind deze week toch echt weg is. Ben nu wel meer geneigd om toch met ovulatietesten aan de gang te gaan, puur omdat ik er niet echt achter kom wat mijn lijf doet. Aan de andere kant vind ik het nog niet nodig omdat ik pas net gestopt ben. Beetje de afweging wat me meer bezig gaat houden: ovulatietesten en daarna misschien rust omdat ik weet wat m'n lichaam doet of juist onrust omdat ik er dan iedere dag mee bezig ben haha. Iets om nog even over na te denken.
 
@Marjo, spannend! Laten we het hopen, dat het een innesteling is geweest! :)

@Marlies, balen! Jammer dat je een dipdagje hebt, ik hoop dat je vandaag lekker wat afleiding hebt om snel door deze dag heen te komen. En indd, ga gewoon lekker een wijntje pakken of zo haha. Ik mag vandaag weer terug naar de tattooshop om het tweede deel van mijn sleeve erop te laten zetten. Super spannend, maar heel veel zin in!

@Annenas, dat klinkt goed! Fijn dat het nu meer de vorm van een fatsoenlijke menstruatie aanneemt en dat het meevalt! Ik kan me voorstellen dat je na zo'n cyclus geneigd bent om alles te overdenken. Het is maar net wat voor jou prettig is, iedereen doet het toch anders. Als jouw lijf er gewoon langer over doet om van de pil af te komen, dan is het wel lastig bepalen hoe je cyclus er elke keer uitziet en is een beetje hulp misschien wel welkom. Ben je dan van plan om iedere dag een dipstick te gebruiken of rond de tijd dat je denkt dat je ovulatie is?

Hier staat er een hele drukke week op het programma, maar wel lekker veel afleiding dus. Volgens de app is over 10 dagen mijn NOD (volgende week vrijdag) dus ik ben benieuwd. Gisteren was ik echt zo ontzettend moe dat een moeder van een cliëntje van me zei: "Ben je niet gewoon zwanger?" haha. Ik weet het zelf niet, vanochtend meteen toen ik opstond zo'n erge honger dat ik er niet lekker van werd. Maar dat kan ook allemaal toeval zijn. Zondagavond had ik even een mental breakdown met heel veel negatieve gedachten richting mijzelf, maar gelukkig is dat nu redelijk over.
 
Terug
Bovenaan