Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

lief anky...thanx ..

annenas het traject ziekenhuis loopt er inderdaad nog naast...as donderdag krijgen we uitslag bloed en sperma onderzoek...wie weet komt er iets uit.

vervelend is dat ik snap wel dat je denkt aan ovu testen...helemaal als je lichaam je niet echt mee wilt helpen ...even goed over nadenken...het wordt nog meer een dingetje dan...aan de andere kant dat is het toch wel ;) haha

 
Nou ik ben niet ongesteld geworden, nod is morgen. Maar ik had echt zo een droom dat ik zwanger was. Dus ik moest gewoon testen. Negatief... Toch wel teleurgesteld, maar er zijn niet veel koppels die echt van de eerste keer zwanger zijn, dus volgende keer beter zeker?
 
Ah balen meiden! Toch wel een teleurstelling als je dan ongesteld wordt.. volgende ronde hopelijk beter nieuws.

Nymeria, heb je met een extra vroege getest? Anders is het mogelijk dat je nog niet positief kunt testen.

Jomie, fijn dat je door je dip heen bent en je nu (op kwalen na) weer redelijk goed voelt. Volgens mij ontkomen we er allemaal niet aan om zo af en toe even flink de balen te hebben.. die verrekte hormonen ook. Zal voor je duimen voor een positieve test! Ik weet nog niet hoe dat allemaal werkt met die ovulatietesten om eerlijk te zijn, haha. Iemand tips? ;)

Marlies, spannend die testuitslagen, lijkt me. Volgens mij kun je het wel goed loslaten of niet? Vind het bewonderingswaardig hoe positief je bent. Enne, mooi verwoord haha. Een dingetje is het toch al wel inderdaad. Kan het nu trouwens wel weer redelijk loslaten. Maar geduld is gewoon niet m'n sterkste kant.



 
Ah balen dames! Toch jammer elke keer. Zorgen voor afleiding en leuke dingen zodat je hoofd zich ergens anders kan concentreren! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar het is het proberen waard lijkt me.

@Annenas, ik weet in ieder geval wel van andere forums dat die ovulatietesten niet met ochtendurine mogen, maar pas na je ochtendurine en nadat je 2 of 3 uur niet geplast of gedronken hebt. Is daar niet iets over op internet te lezen? Ik weet wel dat hoe donkerder je streep wordt, hoe dichter je op je eisprong zit en als ie super donker is, dat dat de dag van je eisprong is. Misschien dat de dames die er ervaring mee hebben hier aanvullingen of opmerkingen over hebben?
 
Nee ik gebruikte een normale test. Maar toch ga ik er niet van uit dat ik over 48u ineens wel positief test. We zullen zien.

Balen voor de anderen ook...
 
<p style="text-align: left;">Wat betreft de ovulatietesten, ik heb gewoon dr bijsluiter van voor tot achter gelezen en dan weet je alles wat je moet weten. Ik vond de sensitest dipsticks in ieder geval erg handig</p>
 
Terug
Bovenaan