Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Alicia - Ik wordt altijd beetje boos als ze er naar vragen. Ik zeg dan altijd

HET KOMT WANNEER HET KOMT!

En dan hoor je het snel genoeg !

En ze blijven vragen gooi je een plant naar hun hoofd toe ;)

of gewoon is zeggen dat je geen kinderen kan krijgen. Worden ze meteen op de plek gezet :)
 
Bij mij zijn een paar vrienden op de hoogte, al denk ik dat mijn familie ook wel door heeft dat we daarmee bezig zijn.

Bedankt voor alle info over de ovulatietesten. Zal het nog eens voorleggen aan de vriend.
 
Hi allemaal,



Een paar dagen njet online geweest dus even wat terug gelezen.



Degene die ongesteld zijn geworden super balen ! Zit je niet bepaald op te wacbten. Op naar de volgende ronde!!!

Ik had een menstruatie van bijna 2 weken, waarvan de eerste week echt rood en de 2e week bruinig ( sorry to much info )  mijn eisprong voel ik wel ontzettend goed  mij  borsten zetten dan een aantal dagen heel erg op alsof ze op springen staan pfff.

Wat de vragen betreft heel vervelend indd. Gisteren vroeg een collega mij ook, wanneer beginnen jullie nou eindelijk?  Wel binnen 5 jaar toch?   En dan maar met een stalen gezicht liegen dat je nog niet begonnen bent hah

Bij mij weet 1 vriendin het en vraagt er eigenlijk nooit naar zij heeft zelf ook een kleine dus kan met al mijn kwaaltjes bij haar terrecht.
 
Zo weer een hoop berichten sinds gisteren!

Gisteren was echt zo'n mega baaldag, en dan ook nog een collega die aan me vroeg of het wel ging.. Probeerde ik eerst wat omheen te kletsen, "Ja heel vervelend dat mijn man weg was.." "Heb het ook wel erg druk.." Maar toen ze vroeg of ik nog last had van de miskraam brak ik en gaf ik toe dat dat wel de meeste spanning geeft. Luchtte wel erg op. Geen fles wijn open getrokken, dat drink ik namelijk niet, maar wel een goede reep chocola ;)

Vandaag echt mega mega ongesteld! Ongekend dit, ik dacht echt halverwege de dag: Oeps ik moet nu heel snel naar het toilet! Ik denk dat ik over een paar dagen wel weer kan zeggen: Op naar ronde 3 :)

Ja en die vragen... Hondsbrutaal ja! Waar bemoeien mensen zich mee en wat gaat het je eigenlijk aan? Als het zo ver is hoor je het vanzelf wel! Nou hier weten erg veel mensen om ons heen van de miskraam. Daar ging best een tijd overheen voor het hele geheel was 'afgehandeld'. En aangezien mensen om ons heen ook van die brutale vragen bleven stellen, zijn we er toen erg open over geweest. Dan schrikken mensen toch wel heel erg. Momenteel heb ik niet meer de behoefte om het op tafel te gooien en mensen er mee te shockeren. (Want mensen zijn echt geshockeerd als je op hun brutale vraag zegt hoeveel weken je nu zwanger had kunnen zijn als het wel goed was gegaan!)
Het is nu dus redelijk rustig om ons heen wat betreft die vragen, alleen van mensen die het niet weten krijg ik ze nog wel. Dan lieg ik ook, het gaat ze helemaal niks aan!

 
Mael 2 weken jeetje wat lang! En vervelend he al die vragen ik zou zoiets nou nooit doen

@marjo chocola doet wonderen hoor hier ook! In 2 dagen een bak ben en jerry chocola opgegeten oei! Haha je gaat straks vol goede moed, dat kan je!  Echt waar!!

ik laat weten morgen hoe mn afspraak was ..

fijne avond dames
 
Nou rare dag, mijn nod was vandaag en er is dus ook niets gebeurd, benieuwd of ik nu ineens toch morgen ongesteld word...

vriend reageerde helaas teleurstellend of eigenlijk niet
 
Terug
Bovenaan