Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Wij gaan de boom vandaag optuigen!

Zit er nog iemand dicht bij zn nod?

@zonnebloem spannend die eerste echo! Maar wat fijn dat het goed was! Ik mag 22 december hopelijk een hartslag horen..
 
@Anky, ik heb vandaag mijn NOD. Tot nu toe nog niks als een beetje buikkrampjes en af en toe steken in mijn borsten. Ik dacht net echt dat ik ongesteld was geworden (voelde nat beneden haha), maar heb nog niks in mijn maandverbandje zitten. We hebben thuis afgesproken dat we wachten tot na het weekend met testen, wie weet word ik vanavond / morgen alsnog wel ongesteld en dan zit je weer met die teleurstellende test.
 
Anky - ik mag 22 december weer!! Nog twee weken wachten. Hou je het nog vol? Nog kwaaltjes?

Jomie - heel spannend! Ik snap je teleurstelling. Ik had een dag na NOD getest kon echt niet langer wachten.



Hier komt de kerstboom denk vanavond... heb niet zoveel met kerst. Gelukkig mijn man ook niet zo haha.
 
Dames,

Een vraagje...

Het is weer de tijd van de zorgverzekeringen. Omdat wij hopen komend jaar hopelijk in verwachting te willen zijn, heb ik contact opgenomen met de verzekering. Uitleg hoe en wat, en hun raadde gewoon de verzekering te pakken wat ik nu heb (dit is overigens het basis pakket)

Ik zou (mocht het zover zijn) alleen de kraamzorg hoeven te betalen. Ze hebben het voor mij uitgerekend, minimaal 40uur kraamzorg, maximaal 100uur (wat de meeste vrouwen hebben)

Voor de rest zou alles gedekt moeten zijn.. Zijn andere dames hier ook al mee bezig? Zo ja, wat hebben jullie voor tips en verzekeringen? Ik weet het, misschien een onbeschofte vraag..
 
@jomie Hier ook vandaag nod. Nog niks te bekennen. Wij wachten ook tot na het weekend. Bij eerste zwangerschap wist ik het meteen. Nu voel ik me helemaal niet zwanger dus verwacht dat ik gewoon later ongesteld word.



@Alicia: Helemaal niet raar hoor. Ik heb er ook al naar gekeken. Ik ga per januari over naar Delta Lloyd Start.
 
Ter aanvulling. Als je in het ziekenhuis wilt bevallen zonder medische indicatie is dat niet gedekt door de basisverzekering volgens mij. Ik ga ook voor een aanvullende omdat ik dan ook zwangerschapsgym of yoga ofzo vergoed krijg.
 
@Marjolijn, ik heb een stuk gelezen op 24baby, en die raadden ook delta loyd + extra aan. Ik overweeg ook om over te stappen. Zul je net zien, betaal ik een jaar voor iets wat dadelijk niet komt.... :p
 
Terug
Bovenaan