Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Jomie gaaf dat ie eindelijk af is. De laatste keer dat ik mn tattoo nam was het ook erg gevoelig.. maar gelukkig nu klaar! En van genieten..

klinkt spannend wel.. hoop dat er een positieve test in zit.

inderdaad de acupunctuur gaat op deze maniet goed vol te houden zijn!!

spannend zonnebloem, snap ik zou ik ook wel hebben. Succes en laat even weten hoe het was.

thanx anky ik zou het ook waarderen haha

alicia fijn een positieve test go for it! Hihi

sjaar ik slik al meer dan een jaar foliumzuur en vitaminen. Teveel aan vitaminen en foliumzuur plas je weer uit..
 
Jomie, spannend! Morgen ook direct testen of wacht je nog even af? Ik duim voor je mee!

Litte mouse, ik herken wel wat je zegt. Ik had dat afgelopen cyclus, maar toen was ik ook in afwachting van m'n eerste ongesteldheid na stoppen met de pil. Op zich wel logisch dat het dan op gang moet komen. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Anky, wat fijn dat je voor de kerst nog naar het hartje mag luisteren!

Alicia, duimen maar haha! Hier nog geen positieve ovulatietesten. Welk merk gebruik je als ik vragen mag?

Sjaar, ik gebruik Davitamon foliumzuur met daarin ook vitamine D.

Welke app gebruiken jullie (als je er één gebruikt) om je cyclus bij te houden? Die van mij is maar vaag vind ik... gebruik my Calendar.

 
@Annenas, bedankt voor het duimen! Nee, ik wacht even rustig af, ik wil niet meteen gaan testen. Het kan natuurlijk ook zijn dat mijn cyclus weer afwijkt. Daar wil ik nog geen test-stress bij haha. Ik gebruik trouwens ook Mijn kalender (heb de blauwe omslag gedownload, want vond dat roze zo blij en niet echt volwassen met zo'n poesje erbij). Ik moet zeggen dat ik deze wel prettig vind.
 
Annanas: ik gebruik gewoon die van de kruidvat. Ik heb ook wel eens die van de cleurblue gebruikt, maar dat was eenmalig. Pokke duur haha!
 
@Alicia, trouwens even over de elleboog: mijn tatoeage is gestopt echt net boven de elleboog. Zowel buitenkant als binnenkant. Dus ik denk dat ik dat wel een beetje meegekregen heb, oef. En richting de oksel is ook weer zo'n heeele fijne plek (not). Maar wel vet dat jij ook tatoeages hebt! Ik weet niet wat voor baan je hebt, maar ik werk in de zorg en daar zijn mensen toch nog wel ooit een beetje huiverig voor tatoeages. Maar als je dan een lief gezicht hebt en prettig in de omgang bent dan kijken ze daar snel doorheen (gelukkig!).
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Poeh vanmiddag de 1e echo gehad. Ik dacht dat ik super zenuwachtig zou zijn en emotioneel. Maar viel alles mee!! Ik moest zo nodig plassen dat ik echt zei snel kijken en dan ga ik meteen plassen. Mijn gevoel was dat het eigenlijk wel goed zat en dat was zo!! Mijn stipje heeft een hartslag en alles klopt qua groei!! Over twee weken weer om termijn te bepalen want dat kon ze nu niet zo goed bepalen nog..</span>



Jomie - bijna he! Hopelijk niet teveel test-stress ! #duimen
 
Terug
Bovenaan