Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

@Jamie: Toevallig, ik werk ook in de zorg. En inderdaad, er wordt niet altijd positief op gereageerd qua bewoners. Vooral in de zomer, dan krijg ik wel veel bekijks. Of omdat ik gewoon een leuk en lief gezicht heb..... ;-)

Maar goed, het verandert niks aan je kwaliteit. Maar met de tijd merk je toch dat de ouderen generatie moderner wordt.  Jammer dat ik niet weet hoe je hier een afbeelding upload. Of dat het überhaupt wel kan..



 
Dag dames,

Ik lees al een tijdje mee maar heb nog nooit gereageerd. Mn man en ik henben besloten voor een tweede te gaan. We hebben een dochter van 2.5 jaar. Half september ben ik gestopt met de pil. Veel last gehad van het ontpillen. Eerste cyclus na 27 dagen helderrood bloedverlies zonder stolsels. Tweede cyclus ook 27 dagen met helderrood zonder stolsels. Eerste ronde 2 dagen bruinverlies ervoor en tweede ronde had ik dat 5 dagen ervoor al. Ook lang maar weinig helder bloedverlies. Uitgaande van 27 dagen is morgen mijn nod. Nog geen bruinverlies dit keer. Wel al een week het gevoel ongesteld te worden.

Voor ik aan de pil ging was ik regelmatig. Altijd cyclus van 28 dagen. Toen we voor de eerste gingen waren we meteen zwanger. Na de geboorte ook altijd regelmatig met 28 dagen. Na half jaar weer aan de pil gegaan en nu dus weer gestopt.

Ik ben een mega controlfreak. Ik kan er dan ook erg slecht tegen niet te weten hoe en wat. Ik ben ook wat teleurgesteld omdat mn cyclus ineens helemaal anders is. Heb nooit eerder helderrood verlies gehad. Het maakt me mega onzeker. Ook mijn hormonen zitten te vervelen waardoor ik soms niet te genieten ben en vanalles in mn lichaam voel. Vandaag was beetje een rotdag. Een peuter die me constant zat uit te dagen en die onzekerheid en rothormonen. Ik moest het even van me afschrijven. Zo.
 
Jomie ik ben ook van de tattoo's hoor! Mijn zus heeft ook een hele sleeve! Ik vind het prachtig

zonnebloem wat fijn! Nu lekker genieten.. super om mee te maken en fijn dat alles goed is..

marjo hoe is het met jou??

alicia zeker jammer had ik graag willen zien!! Ik heb ook geen idee hoe je dat doet

marjolijn leuk dat je meeschrijft!

ik ken het gevoel wel van control freak zijn (helaas) .. ergens toch proberen het een rustplekje te geven. Hoe lastig ook.. mijn cyclus is na mijn eerste ook mega veranderd.. eigenlijk verandert het steeds vaker lijkt wel.. ik merk ook dat ik 2 dagen voor mn menstruatie een verschrikkelijke nare kwaad in me heb kort lontje, ik haat mezelf erom.. afgelopen keer was het een stuk minder. Ik doe sinds een tijdje acupunctuur, helpt ook je hormoonhuishouding te regelen, misschien iets voor jou? Misschien ook niet hihi
 
@Marlies, wij gaan volgens mij deze week een kerstboom halen. Kei gezellig!

@Alicia, volgens mij kun je een foto uploaden bij dat paperclipje of die afbeelding ernaast met dat bergje en die zon. Als de zwelling is afgenomen zal ik eens kijken of ik ook een foto erop kan zetten! Ben benieuwd naar die van jou.

@Marjolijn, gezellig dat je mee schrijft. Hopelijk helpt het om hier je verhaal 'weg' te schrijven. Spannend dat jullie voor de tweede gaan, maar idd wel vervelend dat je cyclus nu anders is. Ik kan me het gevoel voorstellen alles onder controle te willen hebben, ik heb alleen al te vaak meegemaakt dat het leven toch niet altijd loopt zoals je zelf wilt. En volgens mij al helemaal je lichaam niet!
 
En de kerstboom staat hier ook al, wou eigenlijk hem braaf op zolder laten staan. Moet toch de hele kerst werken, maar het brengt wel gezelligheid
 
Terug
Bovenaan