Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ik zit bij zorg en zekerheid en blijf daar ook, kan als het tegen de tijd dat het dichterbij komt uitbreiden naar een gezins av.
 
Jomie hoe staat het ermee?

en marjolijn?

Ik zit bij zilveren kruis achmea en durf niet zo goed over te stappen stom is dat he. Ik heb tot nu toe voor mijn dochter en voorzieningen altijd alles vergoed gekregen.  Ben zo bang dat ik straks erop achteruit ga
 
Ik zit bij Zilveren kruis. En heb wel uitgebreid met aanvullend! Maar bij zilveren kruis kan je ook later in jaar je pakket veranderen. Dus als het dan nog niet zover is dan betaal je ook niet meteen extra.
 
Hoi iedereen,
Hier nog geen menstruatie te bekennen, af en toe wel vage klachten die lijken op een voorbode voor menstruatie, maar niet net zoals de vorige keer. De symptomen voor menstruatie zijn 'net niet', zeg maar. We zullen het zien, ik sta er nu nog vrij rustig in moet ik zeggen!

Ik zat dit jaar bij FBTO en we zaten eraan te denken om komend jaar te verlengen. Je kunt dan zo'n gezinsmodule aanzetten later in het jaar als je eenmaal bijkomende kosten krijgt. Met die module kun je de eigen bijdrage voor de kraamhulp al vrijwel ontzien en nog een paar extra's. We weten het echter nog niet helemaal zeker.

@Marjolijn, bij jou ook nog niks te bekennen ondertussen?
 
Wat goed dat jullie zo rustig kunnen blijven zeg, ik had allang te vroeg getest haha kon niet op mn nod wachten, al was ik dat zeker wel van plan.
 
Terug
Bovenaan