Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Nou meiden, ik heb advies nodig! Gisteren mijn BMM gevoeld (was nieuwsgierig), toen stond ie vrij normaal in het midden en kon ik de opening een beetje voelen. Het voelde allemaal wat zacht aan. Vandaag staat hij erg hoog en is hij hard, kan er bijna niet bij. Sinds vandaag is mijn slijm ook toegenomen en heb ik voornamelijk wittig rekbaar slijm. Ik heb gisterenavond en vanochtend wat pijn gehad achter mijn schaambeen, echt een voorbode voor menstruatie voor mij. Dus ik dacht: daar gaan we weer voor deze maand! Maar tot nu toe echt nog steeds niks (dag 38 vandaag), het gevoel is weggetrokken en dan dat slijm. Snap er niks meer van. Iemand die dit herkent voor de zwangerschap OF menstruatie?
 
Jammer van de negatieve testen, maar misschien is het inderdaad nog te vroeg om te testen?

Wij hebben trouwens besloten om toch nog te wachten met de ovulatietesten en wat meer te genieten van het proces. Als we er te fel mee bezig zijn, lukt het waarschijnlijk ook moeilijker.
 
Jomie!!

jeetje wat spannend.

meet morgenochtend voor je opstaat en bewogen hebt eens je temp.. (rectaal helaas) misschien verklapt dat iets..is het zo dat je zwanger bent dan is je temp vaak hoog (blijft je hele zwangerschap hoog)

nymeria goed van jullie ik denk dat dat een stuk fijner wordt voor je

hier lekker een eeuwig durend virus iedereen thuis ziek en ellendig. Gaat nooit meer over hoera!! Zit nu in mn vruchtbare dagen, zou het eigenlijk uitmaken? Als je ziek bent, qua vruchtbaarheid ofzo
 
@Alicia, ja inderdaad, baarmoedermond. Sorry, had het erbij moeten schrijven haha.
@Marlies, moet dat per se rectaal? Heb namelijk ook een thermometer die oraal kan (in de mond, onder de tong), maar weet niet of je dan de juiste temp meet? Als ik verder nooit temperatuur, weet ik dan wanneer het hoog is? Weet niet of vruchtbaarheid uitmaakt als je ziek bent, maar wel veel beterschap gewenst!
 
Het is het beste van wel, omdat je dan de juiste temp meet. Nee dat is inderdaad lastig dan.. want als bij jou 36.8 normaal is , is dat dus niet hoog wat het bijv bij mij wel is.

hmm sorry dat is een tip van niks..
<p style="text-align: center;"></p>
 
Hoi hoi!

Ik heb nog wel meegelezen hoor, maar steeds via mijn telefoon. Ik vraag me de laatste weken wel af of het goed is om hier rond te blijven hangen, dan blijf ik er wel de hele tijd mee bezig... Naja vooralsnog vind ik het veel te leuk en fijn om met jullie in gesprek te zijn, ik merk dat dat eigenlijk met niemand anders zo kan als hier bij jullie!

Het gaat goed met me. Deze maand ben ik voor mijn gevoel weer een stuk relaxter dat vorige maand. Ik zit nu net als Marlies in mijn vruchtbare dagen en ik voel me gelukkig erg lekker. Heerlijk als de vruchtbare dagen in het weekend vallen, dat bevalt ons toch een stuk beter dan snel 's avonds nog eventjes, dan lijkt het toch meer op een moetje!

Afgelopen week hadden we afgesproken met vrienden waarvan ik weet dat zij ook al erg lang bezig zijn en helaas een miskraam zoals dat van ons mee hebben moeten maken. Ze vertelden ons nu dat ze zwanger was! Super super tof voor ze en na de eerste klap van 'pff weer één om ons heen!', gaf het ons ook wel weer hoop.

Iedere maand zeggen we wel weer we laten het een beetje los en we zien het wel, maar toch merk ik dat dat niet helemaal op gaat. Nu in de vruchtbare dagen aan de klus, maar ik weet dat over een week de hoop en spanning wel weer erg toe zullen gaan nemen! Nou, maar veel kerstliedjes luisteren, dat ontspant vast!
 
Hoi marjo!

ik heb hetzelfde gedacht een tijdje, want inderdaad je bent er alleen nog maar mee bezig. Maar zit er precies hetzelfde in vind het erg leuk om mee ge kletsen en over alles te kunnen praten met dames die in dezelfde situatie zitten dus het snappen.

ik zit indd zelfde tijd als jij en voel me ook goed buiten mn virusje dan

lastig snap ik.. ik voel er hier ook weer een aankomen.. weet bijna zeker dat vriendin van me zwanger is maar ze heeft nog niks gezegd.

Jullie tijd komt, 2017 wordt jullie jaar
 
Terug
Bovenaan