Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Wat grappig nymeria zelfde nod dag

zou ik zelf ook een erg leuk kadootje vinden! Haha

ben benieuwd!

ja mega hoest alles! Ik zie trouwens dat een van mn reacties hier boven gerapporteerd is wegens ongepaste inhoud?!?

 
En weer is de rest van mijn bericht weg...

Die hoest is bij mij uiteindelijk vanzelf over gegaan. Vriend is wel behoorlijk ongerust geweest soms, omdat ik echt van die hoestbuien had.

Ik zag het ook net, al zie ik niet wat er ongepast aan is. Misschien fout aangetikt op een mobiele telefoon ofzo?
 
Hee ladies!

Tijdje afwezig geweest, lekker aan het werk en met andere dingen bezig geweest. Fijn om er niet zoveel mee bezig te zijn merk ik.

Jomie, spannend! Lastig om te weten wat je lijf aan het doen is hè.. ben benieuwd hoe het verder gaat bij jou.

Marlies, beterschap! Gelukkig gaat de griep ons huis nog voorbij, maar heb het in oktober wel al gehad. Merk dat het inderdaad een hardnekkig virus is. Op het werk gaat ie ook rond en komen ze er maar slecht af.

Marjolijn, ook spannend voor jou zo! Hopelijk snel duidelijkheid. Ik gebruik nu ook ovulatietesten. Tot op heden m'n eisprong nog niet gevonden (dag 19), dus ben benieuwd. Eerste maand dat ik ze gebruik.

Ben benieuwd of iemand nog een kerstcadeautje krijgt. Zal voor jullie duimen.

Iemand trouwens ervaring met de ovulatietesten van zwanger&kids? Die gebruik ik nu. Nog niet positief getest. Gezien vorige cyclus lang duurde misschien niet zo gek, maar ben toch ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen. Test ook niet iedere dag (lukt niet altijd ivm onregelmatig werk), maar wel zo goed als om de dag.
 
@annanas nee, die ken ik niet. Ik gebruik gewoon van de kruidvat.

Iemand inmiddels al richting de NOD. Ik zou as. niet ongesteld moeten worden...
 
Hi annenas! Nee eigenlijk altijd de eigen merk van kruidvat gehad ook.. hopelijk snel je eisprong

anders miss ook maandje temperaturen proberen..

nymeria jaaaaa laten we het hopen haha

 
Haai dames,

sinds wij gestopt zijn ( september) heb ik in oktober ovulatie testen gekocht. Gewoon goedkoopste op bol.com

gewoon om te kijken hoe mijn cyclus was en benieuwd wanneer mijn ovulatie zat.

ik werd 1 okt ongesteld en iets daarna besteld. Ik had om mijn 17 dag mijn ovulatie. Ik heb een cyclus van 28-30 dgn en afgelopen maar was het de 19 de dag van maand dat ik ovulatie had en vanavond had ik weer een licht streepje!

Mij heb het dus in de derde week van mijn cyclus dus hoeft niet de 14 de dag ( of dagen ernaast ) te zijn.

Nou zou ik rond de kerst weer ongesteld moeten worden.

dus ben benieuwd we gaan er voor.

Oh trouwens een ovulatiekan zeker pijn doen ik heb het afgelopen maand ook gehad. Vreselijke erge pijn.





 
Haai! Daar ben ik weer!

Jamie ik ben benieuwd of het inderdaad je eisprong was! Wel erg laat op dag 30. Heb jij altijd een lange cyclus?

Marjolijn een keer voor een ovulatietest gaan is zo'n gek idee nog niet hoor! Zeker de moeite waard om te proberen. Dan weet je ook eens hoe het zit :)

Nymeria wat vervelend dat je zo'n kramp had tijdens je ovulatie. Ik moet zeggen dat ik de vorige 3 maanden ook vanaf de eisprong erg veel kramp had, maar voor mijn zwangerschap nog nooit gehad, terwijl ik toen ook niet aan de pil was. Bij mij zit het echt tussen mijn oren, dat kan haast niet anders. Ik ben deze maand veel relaxer, heb hele relaxte vruchtbare dagen gehad en nog helemaal geen last van enig krampje. Laten we het lekker zo houden zou ik zeggen :)

Nymeria en Marlies: We zijn weer de club van 3 op 26 december, ik sluit me bij jullie aan! Dat zou toch een prachtig kerstcadeautje zijn he! Ik moet zeggen, te mooi om waar te zijn, ik ga er niet vanuit en ook zeker niet juist daarom met kerst testen. Wacht het wel af! Nog een kleine 2 weken wachten dames! Maar vergeet vooral niet lekker te genieten van de kerstdagen.
 
Terug
Bovenaan