Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ik heb al de hele dag steekjes in mijn onderbuik. Zit ook in mijn vruchtbare periode. Ik zit me nu af te vragen of het mijn eisprong is, heb die nog nooit gevoeld, of dat het is omdat ik vandaag ook last heb van mijn darmen.
 
Spannend Nymeria. Helaas is het dan weer even afwachten of het werkelijk je eisprong is geweest!

@Marjo, leuk dat je er toch weer bij bent. En heel fijn dat je nu overal wat relaxeter in kan staan! Je moet het aanpakken zoals jij het prettig vindt, als je ons nodig hebt zijn we er voor je en anders neem je gewoon even wat afstand ;)

Ik heb zaterdagochtend een paar flinke krampen achter elkaar gehad (met een paar andere klachtjes). Vandaag even aan het nadenken geweest en wat op internet gezocht... Nou blijkt dat je in theorie ook een eisprong kunt hebben rondom dag 30 of zo. Dus wie weet heb ik wel gewoon een extreem late eisprong gehad... Verder is er echt nog niks aan de hand hier, geen menstruatie op komst (voor zover ik voel) en ook echt nul komma nul klachten. Vanochtend weer een test gedaan en zoals verwacht ook weer negatief. Dus we wachten het maar gewoon weer rustig af, zo'n lange cyclus is alleen echt niet leuk. Je weet totaal niet of je wel een eisprong en wanneer dan. Dus de vrouwen die daar ook last van hebben: ik snap nu een beetje waar jullie het over hadden!
 
Hier ook nog geen menstruatie. Wel wat gekleurde afscheiding maar niet echt benoemenswaardig.

Ik wacht nu echt op mn ongesteldheid en ga daarna toch aan de slag met ovulatietesten.
 
Marjolijn, ja is misschien fijn om even te proberen toch. Zodat je in ieder geval weet dat je eisprong hebt. En misschien merk je dan toch wat symptomen zodat je volgende keer zelf kan herkennen. Iemand hier ook het never ending virus te pakken?'!
 
Ik heb zelf ook een maand ofzo last gehad van een verschrikkelijke hoest. Deze is intussen gelukkig wel weg. Beterschap Marlies!

@Marjolijn, kan je zeker doen, dan ben je misschien ook geruster?

@jomie ik kan me ergens wel voorstellen dat dat vervelend is...

Het zal inderdaad afwachten zijn of het echt zo geweest is, we hebben in elk geval flink ons best gedaan
 
Oké een deel van mijn tekst is weg. Wat ik dus nog zei, is dat mijn nod op 26 december valt. Ik wil wel gaan testen met kerst, zou een leuk kadootje zijn. Ik heb nu van die extra gevoelige tests, dus normaal moet dat wel kunnen. Moest het nu zijn dat ik op voorhand al voel dat ik ongesteld ga worden, dan ga ik waarschijnlijk niet testen.
 
Terug
Bovenaan