Spannend Nymeria. Helaas is het dan weer even afwachten of het werkelijk je eisprong is geweest!
@Marjo, leuk dat je er toch weer bij bent. En heel fijn dat je nu overal wat relaxeter in kan staan! Je moet het aanpakken zoals jij het prettig vindt, als je ons nodig hebt zijn we er voor je en anders neem je gewoon even wat afstand 😉
Ik heb zaterdagochtend een paar flinke krampen achter elkaar gehad (met een paar andere klachtjes). Vandaag even aan het nadenken geweest en wat op internet gezocht... Nou blijkt dat je in theorie ook een eisprong kunt hebben rondom dag 30 of zo. Dus wie weet heb ik wel gewoon een extreem late eisprong gehad... Verder is er echt nog niks aan de hand hier, geen menstruatie op komst (voor zover ik voel) en ook echt nul komma nul klachten. Vanochtend weer een test gedaan en zoals verwacht ook weer negatief. Dus we wachten het maar gewoon weer rustig af, zo'n lange cyclus is alleen echt niet leuk. Je weet totaal niet of je wel een eisprong en wanneer dan. Dus de vrouwen die daar ook last van hebben: ik snap nu een beetje waar jullie het over hadden!