Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Gerda leuk dat je meepraat!  Gezellig je zit een beetje rond onze tijd met je nod dan! Spannend



marjo!

Ik heb ook besloten te genieten met kerst! En ik zie het daarna wel.. is te mooi om waar te zijn inderdaad dus ik ga er ook niet van uit .. 2017!

Ik heb ook erg veel pijn tijdens mn eisprong hoor!  3 dagen soms wel

ja jomie hoe is het?

en hoe is het met alle zwangeren onder ons?
 
Hier inmiddels ongesteld geworden vandaag. En eindelijk sinds maanden weer een normale ongesteldheid zoals ik dat altijd gewend was. Dat vind ik wel fijn.
 
Hoi allemaal, ben ik weer even.

Leuk dat kerst voor 3 meiden de nod is, zou wel bijzonder zijn maar idd beter maar vanuit gaan van niet dan kan het alleen maar meevallen.

met mij gaat het wel oke. Ben duidelijk erg moe en weet niet of het komt doordat de griep heerst of dat het de hormonen zijn maar ik voel me niet zo lekker al bijna een week, veel liggen en slapen en mn best doen om t werk vol te houden. Ook 2 weken flink verkouden geweest.

Verder zijn we er nog steeds heel blij mee hoor, maar om je energie ineens kwijt te zijn, voelt niet zo fijn. Maar goed dat schijnt dan over een paar weken wel weer op te lossen dus daar gaan we voor! En mn man is heel lief voor me gelukkig!
 
HELLLPPP!!!
Hoi dames!
Ook wij zijn per 01 oktober begonnen. Afgelopen woensdag was mijn NOD van ronde 3. Ik ben altijd meteen als ik opsta ongesteld die dag en ben ook altijd op de dag af. (heel soms een dag eerder, maar noooooiiit een dag later!)
Gisteren heb ik dus de hele dag afgewacht en geen menstruatie.
Nu (donderdagmiddag) nog steeds niet. Getest: negatief.

Ik snap er niks meer van. Nu weet ik wel dat ik een hele late eisprong heb gehad (dag 20 van mijn cyclus) en vanmorgen kreeg ik giga kramp: dit herken ik van mijn eerste zwangerschap: de innesteling!

Kan dit eigenlijk dat de innesteling pas gebeurd na je NOD?
En natuurlijk kan het nu dan ook nog fout gaan?
Ik ben helemaal verward en kan me nergens anders meer op focussen. Ik ben echt nog nooit een dag te laat geweest behalve toen ik zwanger was van mijn zoon en toen wist ik het ook meteen. Die test was toen 1 dag na NOD ook meteen positief, maar toen had ik ook al 4 dagen daarvoor de innesteling gevoelt.
Kunnen jullie mij helpen? Elke reactie is fijn, want ik moet er even over brainstormen met jullie.

Bedankt!
 
<p style="text-align: left;">Ik denk dat als je eisprong laat is, dat je nod ook wel eens kan verschuiven. Dus misschien een paar dagen afwachten en dan opnieuw testen als je dan nog niet ongesteld bent?</p>
 
Hi anky!

wat vervelend de moeheid hoort er helaas wel echt bij.. meestal de eerste 3 maanden het ergst. En daarnast heerst er een mega hardnekkig rotvirus waar ik zelf ook maar niet vanaf kom. Beetje een dooddoener maar het is voor het goede doel!

hier vandaag de eisprong duidelijk

marjolijn jammer maar inderdaad wel fijn dat het nu normaal loopt op naar de volgende ronde vol goede moed

kuona

als je duidelijk een verlate eisprong hebt gehad dan kan het dus zijn dat je innestelling ook laat is. Tussen de 7 en 10'dagen na je eisprong is volgens mij je innestelling... dan moet je vaak nog een week wachten tot je kan testen.. dus misschien klopt het en moet je nog even geduld hebben. Ik heb ook wel eens een week later mn eisprong gehad en werd daarna ook een week later ongesteld..hopelijk volgende week een positieve test voor jullie!

 
Hoi Marlies,

Ja deze maand was mijn eisprong 3 dagen later dan ik normaal heb. Heb 9 van de 10 keer op dag 17 mijn eisprong echter deze maand op dag 20.
Vandaag heb ik vreselijk stekende kramp gehad die ik herken van mijn eerste zwangerschap. Vreselijk dit afwachten. Op internet staat dat je 14 dagen na je eisprong je menstruatie kan verwachten, maar bij mij klopt dat sowieso al niet. Normaal op dag 17 ei en op dag 28 menstruatie. Daar zit dan maar 11 dagen tussen ipv 14. Toch raar ... aan de ene kant denk ik ik ben over tijd, maar aan de andere kant zijn de testen negatief. Wat natuurlijk weer klopt als ik pas vandaag een eventuele innesteling heb gehad .... aaaaaah vreselijk dit wachten.
 
Gezellig die nieuwe dames!

@Marjo, dit is mijn tweede cyclus na het stoppen met de pil, de eerste cyclus duurde 34 dagen en cyclus twee nu dus...??? Maar zo'n late eisprong is het enige wat ik kon bedenken, omdat het zo'n flinke krampen waren maar geen menstruatie teweeg brachten. Mocht ik het goed hebben, dan zou ik 24 december ongesteld moeten worden, dus nog een weekje afwachten.

@Kuona, wat spannend deze dagen! Wat Marlies zegt, als je eisprong later is geweest dan kan het zijn dat je pas wat later test. Ik heb ook veel verhalen van vrouwen gehoord die bij hun eerste kind ook heel snel positief testten, en dan bij de tweede zwangerschap echt pas een paar dagen na NOD. Aangezien je ei 3 dagen later is geweest, kan het idd zijn dat je NOD ook opgeschoven is. Dus nog een paar dagen geduld, helaas!

@Anky, helaas hoort die moeheid er inderdaad bij. Maar wel fijn dat alles gewoon goed gaat en dat je mannetje zo lief is :)

@Marlies, ik heb geen last van het virus gelukkig! Komt denk ik door mijn weerstandpillen die ik slik. De kinderen op het werk zijn namelijk wel allemaal verkouden of erger (overgeven e.d.). Krijg de ene na de andere afmelding. Wel vervelend dat dat nu net rond je vruchtbare dagen was, hmpf.

@Annenas, fijn dat je er weer bent! Ik ben wel zeer benieuwd naar je ervaringen van de ovulatietesten. Hou je ons op de hoogte hoe het verder gaat?
 
Terug
Bovenaan