Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Ik denk dat het hier ook gewoon doorzet. Licht gekleurde afscheiding en bijhorende buikpijn, dus het zal wel doorzetten vandaag.
 
Hoi dames, hopelijk heeft iedereen een fijne kerst gehad! Hier op dag 53 en nog steeds niks qua menstruatie. Heb dus met de kerst lekker wijntjes gedronken (denk zondag iets te veel haha). Gisteren ben ik in de douche uitgegleden en mijn elleboog verstuikt, dus manlief moet me nu af en toe verzorgen en helpen. Heel fijn dat hij dan net deze week dus thuis is! :)

Marlies en Nymeria, vervelend dat jullie weer ongesteld zijn geworden. Maar fijn dat jullie er zo positief in staan! Nieuw jaar, nieuwe kansen inderdaad!
Marjo, heeft het bij jou doorgezet of nog steeds niks anders dan bruine afscheiding?
En Annenas, een positieve ovulatietest, nice! Over twee weken dus wellicht goed nieuws!
 
En vandaag ook nog niet ongesteld maat mijn zwangerschaptesten op hier. Dus zal eerst naar de winkel moeten.

Het rommelt wel daar beneden maar komt komt niks. En geen positieve test.

Of misschien te veel mee bezig en het door onbewuste stress aan het uitstellen?
 
Pompidom... nog steeds geen ongesteldheid.... maar geloof ook niet dat ik zwanger zou kunnen zijn, dus ik wacht het nog rustig even af.
 
Terug
Bovenaan