Begonnen per 1 okt ! ervaringen delen :)

Iedereen de beste wensen! 2017 wordt ons jaar! Een mooi kindje op de wereld zetten of zwanger raken. Ik kijk er naar uit!

Jomie wat fijn! Werd tijd haha. Inderdaad met nieuwe ronde nieuwe kansen het nieuwe jaar in.

Hier ook veel zwangerschapsaankondigingen om ons heen. Ben blij voor ze maar ergens teleurgesteld dat het bij ons nog niet gelukt is.

Maar..... zoals ik al zei: 2017 wordt ons jaar! Ik heb er zin in :)
 
De beste wensen allemaal! Mag het een vruchtbaar 2017 zijn :D

5weekjes, 6daagjes

morgen maar eens proberen of ik nu wel terecht kan bij de Ha..
 
Op een mooi 2017 allemaal!!! Met gezonde zwangerschappen en positieve testen.

En ik herken ook echt alles wat jullie schrijven. Voelt als een wedstrijd terwijl het echt niet zo bedoeld was en gunde het mezelf net iets meer terwijl dat met logisch nadenken echt nergens op slaat haha.

In mijn familie en vriendengroep doen sommige er al jaren over en dan mag je ook wel in je handen knijpen als je gewoon regelmatig ongesteld wordt :)

nou wijze woorden van deze oma! Hier geen geheimen meer iedereen weet het. Ook wel lekker haha
 
Daar is ie dan: paniek :(

3 dagen voelde ik me geweldig, ja wouw zwanger en vannacht schrik ik plotseling wakker en zijn mn borsten veel slapper. Ik denk dit is foute boel, ik kon mezelf er de vorige keer nog wel doorheen loodsen tot de echo, maar nu herken ik opeens de twijfels van toen en komen ze dubbel hard aan. Ik ben zo ontzettend bang voor weer een misses abortion of een miskraam op zich... ik ga zo de verloskundige maar bellen want ik hou dit echt niet zo lang vol zo..... :(
 
Marjo wat naar! Kan me je angst goed voorstellen door je eerdere ervaring. Hoop dat de verloskundige je wat gerust kan stellen.

Hier letterlijk met een smiley het nieuwe jaar in. Vandaag een positieve ovulatietest ☺
 
@Marjo. Heftig, sterkte. Hoop op het beste voor jullie.

Vandaag HA weer geprobeerd te bellen "dicht tot 6jan" dus dat word waarschijnlijk volgende week (8) en dat ergens in week 10 ofzo dat je terecht kan bij de verloskundige. Twijfel of ik dan gewoon wacht tot 12weken..

 
Lieve marjo

wat klote! Bah dat wil je helemaal niet. Nog niet van het ergste uitgaan ik duim heel erg dat het goed gaan en niet uitloopt in waar je bang voor bent. Heb je de verloskundige al gebeld?
 
Zo ik heb de verloskundige gebeld, ik moet zeggen dat ze me niet perse gerust kon stellen, er is niks wat je nu al kunt onderzoeken, dat is het lastige. Ik heb wel al een datum voor een echo: 19 januari! Ik mag gelukkig iets eerder komen. Ik kan niet anders zeggen dan rete spannend tot die tijd! Gelukkig voelen mn borsten toch wel weer wat gevoelig. Maar dat paniekgevoel bah :(
 
Terug
Bovenaan