Ben jij ook al 1,5 jaar bezig? Tevens in de MM terrecht gekomen en het onderhand eens beu??

Hier nog weer zo iemand, ik ben nu in ronde 16 beland! Ik heb ergens altijd het gevoel gehad dat het bij mij niet zo vanzelfsprekend zou zijn om zwanger te worden maar toch is mijn zoontje spontaan gekomen door de pil heen, ik was net getrouwd en op de huwelijksreis is hij "ontstaan"zeg maar. We wouden wel graag kinderen maar in de toekomst zeg maar, maar hij was meer dan welkom! We vonden het zo geweldig om papa en mama te zijn dat we al vroeg besloten om voor een tweede te gaan maar helaas nog zonder resultaat. Ik zit nu echt in een fase dat ik echt even moet slikken als weer mensen in mijn omgeving vertellen dat ze zomaar even zwanger zijn geworden. Ik vind het vooral frustrerend dat mijn gevoel zegt dat er iets niet goed is in mijn buik vanwege buikklachten en mijn huisarts doet er niks mee, mag ik januari terugkomen als ik dan nog niet met een bolle buik loop, ik weet dat ik al een heel erg mooi wondertje thuis heb lopen wat iedereen ook telkens tegen me zegt maar daardoor blijft de wens voor een tweede nog wel! Elke x weer die teleurstellingen, en weet ik niet hoeveel testen en je lichaam die je voor de gek houdt!!!   Ik hoop toch dat we gauw met ons allen zwanger mogen zijn.

Liefs Esther

hallo allemaal!!

daar ben ik weer, terug van weggeweest, ik lees dat er weer wat nieuwe mensen zijn bijgekomen...fijn om het zo samen te kunnen "delen"he???

Ik ben terug van vakantie en moet zeggen dat er qua gevoel weinig veranderd is...ik dacht ff mijn verstand op nul te kunnen zetten maar helaas, gaat niet. Het was wel erg leuk maar ik kan steeds moeilijker genieten van bepaalde dingen. Altijd blijft er iets knagen maar dat hoef ik jullie niet te vertellen!

Wietske: 30 aug. had je je NOD toch? en???

Moon: oh jeetje, ronde 26???? pffffttt, ik leef heel erg met je mee? HOe voel je je nu???

Lindajoey: hoe gaat het meid? wanneer heb jij je NOD? Heb jij ook wel eens met die clomid dat je ene cyclus 29 dagen is en de andere 32? (ik heb dat nu dus, had eigenlijk morgen mijn NOD maar gisteren waren die rooie duivels er opeens al?? Snap er niks meer van!!)

Volgens mij vergeet ik nog iemand of niet?

Maar iig, ik heb voor mezelf besloten om terug te gaan naar mijn gyn. We moesten het 6 maanden zelf proberen nav die ene keer dat hij een goed eitje heeft geconstateerd. We zitten nu in maand 5 maar ik trek het niet meer. Hij moet maar verder gaan kijken wat de mogelijkheden zijn en anders probeer ik een gesprek aan te vragen bij De Mortel, was voorheen prive kliniek. Iemand daar ervaring mee? Mijn man wil nog bij deze gyn.blijven, en ik vind hem ook wel plezierig in omgang maar ik wil dingen uitsluiten en niet zelf maar aan lopen bakkeleien. Misschien dat hij wat meer controle kan houden door toch maandelijks een echo plaats te laten vinden of iets dergelijks. Ik zou niet weten dat wanneer je dmv clomid je eitje goed groeit, je een goede eisprong hebt en het dan nog steeds niet wil lukken, wat dan de vervolgstap is? weet iemand van jullie dat???

nou allemaal veel sterkte en tot snel!!

Sporty
xxx

Ha Sporty, fijne vakantie gehad?

Groot gelijk dat je eerder naar de gyn terug gaat. Als je het niet meer trekt, dan lukt t helemaal niet volgens mij. Het liefst zou ik nu ook weer naar de gyn teruggaan (als t deze x niet lukt, dan nog 1x met spoelen), maar wie weet is t nu gelukt. Volgende week zaterdag NOD, dus even afwachten.

Ik kan je helaas niet helpen met meer mogelijkheden wat zou kunnen, ik zit in een andere situatie dan jou. Misschien weet Linda t wel. Omdat zij ook chlomid gebruikt. Trouwens, Linda is zwanger!!!. Alleen ze is erg onzeker nu, ook omdat ze gebloedt heeft. Ik hoop zo voor haar dat het allemaal goed zit
Sorry Linda als je t zelf wilde vertellen, maar misschien lees je dit niet.....

Hoop dat t voor ons allemaal raak is binnenkort!

hey sporty: fijne vakantie gehad maar niet echt rust gekregen lees ik, en als je terug wil gaan naar d egyn dan   moet je dat doen meid, Ik heb met clomid dus ook de ene keer en cyclus van 33 dagen de vorige maand 24 dagen, en nu ben ik dus zwanger en op dag 19 positief getest, ik heb vrijdag een bloeding gehad en ik ben heel onzeker en bang want ik ben vooral bang dat het weer een bbz is, maar goed dat is allemaal weer afwachten

haha bieb ik vind het niet erg hoor dat je het hebt verteld haha

xxx linda

Linda: wat leuk! Proficiat meid! Snap wel dat je onzeker bent maar kan het geen innestelingsbloeding zijn ofzo? (ik zeg ook maar wat????) ben je nog bij de ha geweest daarna???? of gyn????

Bieb: bedankt voor je mailtje en ja ik ga vandaag de gyn weer bellen....ik ga op mijn strepen staan hahahahaha .
Ben al 2 jaar gestopt met de pil zeg......wordt zaterdag ook 31 en vind het mooi geweest!

jullie veel succes weer! tot snel

xxxx

sporty: heb je de gyn al gebeld? en mag je komen?

ik moet vanmiddag naar de gyn toe en dan ben ik benieuwd, ik heb vanmorgen weer veel bruinverlies afwachten maar, als ik terug ben zet ik wel effe neer hoe het is geweest

xxx linda

He hoi;

Zit al bij verschillende topics maar deze sprak me ook aan!  Zal me even voor stellen, ik ben Marie en 25 jaar ben  al 6 1/2 jaar samen met mijn vriend  (30 jaar) waarvan we  ongeveer 4 jaar samen wonen!  We zijn een paar maanden geleden een geregistreerd partnerschap aangegaan! En gaan binnen kort verbouwen! Erg spannend dus allemaal! Ik heb in juni vorig jaar mijn mirena laten verwijderen dus zitten inmiddels in ronde 14! Zijn sinds juni dit jaar in de mm terecht gekomen! We  lopen nu dus bij een gyn en hebben al heel wat onderzoeken achter de rug!  Heb nog niet zoveel uitslagen terug dus ben nu nog heel onzeker! Voor twee weken terug is een echo gemaakt en  toen heb ik dus ook mijn eisprong gehad! Ik had  afgelopen  donderdag of vrijdag ongi moeten worden maar nu nog niet! Begin nu wel lichte ongi buikpijn te krijgen maar verder niks! Ik heb een erg onregelmatige cycles mijn kortste is 24 dagen en langste 37 dagen rest zit er dus tussen in!  Ik maak me hier erg druk over! Als ik nu ongi word moet ik de 10e dagn van mijn cycles  naar de gyn voor een foto van mijn baarmoeder en eierstokken, mijn vriend moet nog een keer zijn zaad inleveren en dan hebben we tot nu toe alle onderzoeken gehad!!!!!!!!!! Het wachten is verschikkelijk en overal zie je zwangere vrouwen en ook veel oud klasgenootjes! Hier heb ik het ook erg moeilijk mee, voel me vandaag zo wie zo beh! Hoop dat ik mee mag kletsen! En dat we elkaar hier in kunnen steunen! Ik zit ook met de vraag dat na je eisprong het 14 dagen duurt dat je ongi word maar als ik nu dus ongi word duurt bij mij dit langer! Dan gaat het na de eisprong dus fout? Heeft iemand dit ook? Ik ga misschien morgen testen maar vind het ook zo eng wil niet steeds een terleurstelling maar word ook gek van dat wachten! Vorige keer had ik een cycles van 37 dagen heb toen ook getest en dag erna werd ik ongi, geeft je dan ook wel weer rust of zo als je getest hebt! Lijkt of je het zelf tegen houd! Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt!!!!!!!!!!

Liefs Marie

ik ben bij de gyn geweest en het zat wel in me baarmoeder er was een opening in me baarmoeder te zien maar hij kon me niet 100% zekerheid geven of ik nu een miskraam heb of krijg of niet, ik heb moeten bloedprikken op het hcg hormoon en een donderdag weer en een donderdagochtend moet ik wweer naar dde gyn toe, maar ik heb nog steeds bruine afscheiding

xx linda

Terug
Bovenaan