A
Anoniem
Guest
Hier nog weer zo iemand, ik ben nu in ronde 16 beland! Ik heb ergens altijd het gevoel gehad dat het bij mij niet zo vanzelfsprekend zou zijn om zwanger te worden maar toch is mijn zoontje spontaan gekomen door de pil heen, ik was net getrouwd en op de huwelijksreis is hij "ontstaan"zeg maar. We wouden wel graag kinderen maar in de toekomst zeg maar, maar hij was meer dan welkom! We vonden het zo geweldig om papa en mama te zijn dat we al vroeg besloten om voor een tweede te gaan maar helaas nog zonder resultaat. Ik zit nu echt in een fase dat ik echt even moet slikken als weer mensen in mijn omgeving vertellen dat ze zomaar even zwanger zijn geworden. Ik vind het vooral frustrerend dat mijn gevoel zegt dat er iets niet goed is in mijn buik vanwege buikklachten en mijn huisarts doet er niks mee, mag ik januari terugkomen als ik dan nog niet met een bolle buik loop, ik weet dat ik al een heel erg mooi wondertje thuis heb lopen wat iedereen ook telkens tegen me zegt maar daardoor blijft de wens voor een tweede nog wel! Elke x weer die teleurstellingen, en weet ik niet hoeveel testen en je lichaam die je voor de gek houdt!!! Ik hoop toch dat we gauw met ons allen zwanger mogen zijn.
Liefs Esther
Liefs Esther