Ben jij ook al 1,5 jaar bezig? Tevens in de MM terrecht gekomen en het onderhand eens beu??

Hallo Linda,

een opening in je baarmoeder?? Moet eerlijk zeggen dat ik dan ook niet goed weet hoe of wat, nog nooit van gehoord. maarjeetje, hoe voel je je want dit is natuurlijk erg spannend allemaal! eerst een positieve test en nu dit?!
Ik zal heel erg veel voor je duimen dat alles goed is!!

Ik heb een telefonische afspraak gemaakt met de gyn. Hij belt me morgen tussen 12 en 2. Ben benieuwd wat hij zegt. Wij maken ons nl ook een beetje zorgen om de samenlevingstest. Die zag 1x niks bewegen en de keer daarna maar 1-tje. Volgens de boeken moet 1 voldoende zijn zij de gyn maar ik had er liever wat meer gezien. Maar toen mijn man getest is was alles in orde en was er voldoende beweging.

Veel sterkte meid en tot snel!

xxx

sporty: nou meid die opening houd in dat daar het kindje inzit haha en hopelijk nog zit, en de gyn belt je vandaag terug nou ik ben benieuwd succes

marie: wat een verhaal meid, en het zit jullie ook niet mee, je zit in de mmm en je hebt een lange en dan weer een korte cyclus, Heeft de gyn je niks gegeven daarvoor? geen clomid ofzo?
Ik heb uitmezelf geen eisprong dus ik heb nu 8 rondes clomid erop zitten die wekt een eisprong op voor mij
succes meid

xxx linda

oh sorry, ik was nog niet goed wakker denk ik! hahahahaha....
ja die opening, nu snap ik 'm

Hadden de clomid gebruikers onder ons altijd een cyclus van hetzelfde aantal dagen?
Ik dus niet! dan is het 29 en dan weer 31. Ervaring mee?

xxx

sporty: met die clomid had ik dus ook en vooral de laatste maanden hele wisselende cyclussen,
De eerste paar maanden was het 33 dagen daarna 27 dagen de maand erna had ik op dag 23 een positieve zwangerschaptest, en de vorige maand een cyclus van 24 dagen en nu op dag 19 een positieve zwangerschapstest, en ze kunnen of willen me niet vertellen hoe of dat kan, maar het is heel frustrerend
Heeft de gyn je al gebeld?

xxx linda

hallo dames,

hoe gaat het met jullie?
Lindajoey: ik denk aan je vandaag! je moet toch weer naar de gyn??

Ik heb gsiteren een telefoontje van mijn gyn. gehad.....uitgelegd van cyclus, ene keer 29 dagen dan weer 27 en dan weer 32 maar daar maakte hij zich geen zorgen om. Dat kan namelijk ook met gebruik van Clomid.

Tevens uitgelegd dat het me onzeker maakte dat er met de samenlevingstest maar 1 bewegend zaadcelletje te zien was. Maar ook dat was prima...geen nieuwe samenlevingstest want stel dat het dan weer negatief is neemt de onzekerheid alleen maar toe zegtie.  (of je kunt er een oplossing voor zoeken??maar dat is mijn mening).

Plus ik heb gevraagd om nog 1 maandje controle te houden of mijn eitjes wel goed groeien en dat ik een goede eisprong heb gehad en daar kon hij zich wel in vinden.
Dus volgende week dinsdag heb ik een afspraak om te kijken of mijn eitje wederom groeit. (dat is nl maar 1x geconstateerd).

Hebben jullie nog nieuws? Hoe gaat het met jullie verder????

Succes allemaal weer!

xxx

Hey sporty,

Ik vind dat je mooi uitlegd wat veel van ons ook voelen.

Zal me even voorstellen,Maggy,34,8 jaar getrouwd en net zo lang gestopt met de pil.Weet nu al een poosje dat ik PCOS heb,ingestortte baarmoederwand,gekantelde baarmoeder.(nog) Geen kinderen.

Even heel in het kort:

Chlomid heb ik niet of nauwelijks op gereageerd,dus ben alweer een stapje verder.OI(Ovulatie Inductie)en daar ben ik bezig met behandeling no9 (nog) heb alleen het id dat ik dus ongi ga worden.Mgoed.Nog 1 Behandeling en dan komt IVF bij ons aan de beurt.

Ja je hebt gelijk het is moeilijk om soms even het perspectief te houden.Zeker als je al een poos bzig bent en dan hoort dat iemand onverwacht cq ongewenst zwanger wordt.Dan schieten bij mij de tranen in me ogen,wil ik schreeuwen, krijsen en met dingen gooien.DAT kan ik niet snappen.

Aan de andere kant probeer ik me dan voor te houden dat het hun leven is.. en dat er voor mij een ander pad ligt.Met hopelijk(snel nu een) kind(eren)

Dat willen schreeuwen en krijsen trouwnes,. doe ik soms ook gewoon als ik er behoefte aan heb,zoals je weet kan je soms supper snel geirriteerd zijn.en dan is een uitlaat klep soms erg prettig.

Maar.. kop op meid.. samen redden we het allemaal wel.Juist zo'n pagina als dit kan dan soms heeeeeeeeeeeeel erg prettig zijn.

Liefs maggy

Terug
Bovenaan