Ben jij ook al 1,5 jaar bezig? Tevens in de MM terrecht gekomen en het onderhand eens beu??

LindaJoey,

Wat   een vreselijk nieuws voor jullie.Ik wens jullie veel sterkte met dit verlies.Als je wilt "praten"staan  ik voor je klaar.

Ik weet verder niet zo goed hoe ik hierop verder kan reageren en nu voor je kan doen.Weet alleen dat ik je heel graag even zou willen knuffelen en willen luisteren mocht je dat willen.

Groet Maggy

hoi maggy; dank je voor je lieve woorden meid, helaas het is jammer dat het een miskraam is geworden maar ik had me er eigenlijk wel al op ingesteld, maar het is gewoon zuur omdat ik in mei aan een bbz ben geopereerd, maar goed het komt wel goed allemaal,

xx

Maggy: ik lees dat het bij jouw ook niet allemaal van een leiden dakje gaat zeg, en clomid slaat niet aan bij jouw, en nog 1 zo'n behandeling en dan ivf dat is ook niet misselijk zeg,
Alles effe lekker van je afreageren is gewoon heerlijk , je moet wel positief blijven ook al is dat soms moeilijk, en vooral als je dan weer in je omgeving hoort dat iemand zo snel zwanger is geraakt,
ik hoop voor je dat het zometeen wel heel snel raak mag zijn   meid

xx linda

Hey Linda,

De woorden komen recht uit mijn hart en graag gedaan.

Makkelijk is de afgelopen periode zeker niet geweest,maar blijven hopen tot we uit behandeld zijn is wel belangrijk.

Wat is een bbz?(ik vermoed een buitenbaarmoederlijkezwangerschap,en ik weet dat dat levensgevaarlijk kan zijn)  En waarom moest je geopereerd worden?

Ik vindt het moeilijk om te begrijpen dat je je erop had ingesteld dat het mis kon gaan.Betekent dit dat je meer dingen hebt waardoor het moeilijk wordt om een zwangerschap te behouden?

Ik begrijp best dat deze vragen confronterend kunnen zijn,en misschien wil je daarom geen antwoord geven.Persoonlijk hebben wij pas na 2 jaar van behandelen etc de familie verteld wat er nu aan de hand was.Gewoon omdat ik me "minder vrouw"voelde
omdat op de natuurlijke manier kinderen krijgen niet lukte.En omdat voor mijn gevoel iedere "gek"tussen de 15 en 50 "even zwanger kon raken".Door de lieve reacties van familie en vrienden die we hierop kregen ben ik daar wel aardig van teruggekomen.

Mijn man is  de belangrijkste  persoon die  ik in mijn leven heb.Hij is een ontzettende steun,maar ook mijn eigen ouders,broers zusen en schoonfamilie zijn dat nu dus.

Weten ze in jou familie eigenlijk dat jullie bezig zijn?En als dat zo is,had je al verteld dat je zwanger was? Zo niet,ga je ze dat nog vertellen?

Op dit moment heb ik gisteren mijn NOD gehad,en voor mijn gevoel ga ik toch weer ongi worden.Het lijkt wel of  het ongi worden  de puregon(spuiten)en de pregnyl(spuiten)dat steeds later wordt en dan krijg je aan de ene kant weer meer hoop,en aan de andere kant weet je soms dat juist die hoop dan strax op dag 14/15 de bodem ingeslagen wordt.Dus binnenin houdt ik mijn vingers gekruisd aan de andere kant durf je dan weer niet te hopen.Heel dubbel.Mgoed,diep ademhalen,schouders recht en afwachten maar weer.

xxx maggy

Hallo dames, en welkom ook de nieuwe dames

Ik ben vandaag ook ongi geworden, nog niet echt doorgezet. Had echt goeie hoop deze maand dat het raak was, helaas.
Moet nu dus nog 1x spoelen, maar wil eigenlijk niet meer. maarja aan de ene kant, maand is zo voorbij, maar voor mijn gevoel wil ik niet meer spoelen maar gewoon verder de MM in. En meestal ga ik op mijn gevoel af, en die komt meestal uit. Zal ik eens bellen met de gyn en kijken wat die zegt? of ik al mag komen of toch nog een maand proberen?

hey bieb,

vervelend voor je meis!!

Ik ken de term spoelen niet.Wat houdt het precies in?? en wat doet het met je lijf? en je geest?

De gyno kent jou situatie als het goed het is het beste,maar bellen lijkt me geen slecht idee.Niet geschoten is altijd mis toch?Gewoon even horen wat de gyno zegt.

Veel succes en dat het deze x maar mag lukken wat de gyno ook besluit.

Liefs Maggy

hoi maggy: je mag alles vragen hoor haaha, een bbz is inderdaad een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en die van mij zat in me eileider, en die moest eruit gehaald worden.
Ik gebruik clomid omdat ik uitmezelf zelden ongesteld wordt, ik mis een stofje in me hoofd die de samenwerking tussen eierstokken enz. stimuleert en daardoor heb ik dus clomid, Ik heb al een zoontje van 3 jaar en die is wel natuurlijk gekomen, maar met geluk ik ben toen 3x uitmezelf ongesteld geworden en toen was ik zwanger.
Ik ben nu anderhalf jaar bezig voor de tweede dus, en mijn familie weet ervan en steunen me allemaal erg, elke maand is gewoon weer een teleurstelling en nu vooral weer na deze miskraam maar goed we geven de hoop niet op

xx linda

voor jouw wordt het toch weer spannend met je nod die er al is, ik hoop voor je meid dat het raak is,

en nu hadden we zaterdag verteld dat ik zwanger was, maar dat ik een bloeding had gehad, als ik die bloeding niet had gehad had ik ook nog lang neit verteld dat ik zwanger was, en doordat ik die bloeding en bruine afscheiding steeds had was ik gewoon al bang dat het een miskraam zou worden en dat klopte ook dus vandaar dat ik me daar ook al op in had gesteld en ook natuurlijk uit zelfbescherming

xxx linda

Terug
Bovenaan