Ben jij ook al 1,5 jaar bezig? Tevens in de MM terrecht gekomen en het onderhand eens beu??

He hoi;

Heb niet zo lang met jullie mee gekletst!!!!!!!! En laatste tijd niet op het Forum gezeten want alles moest even door dringen, want ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!! Kan het nog niet geloven en ben dan ook supper blij!!!!!!!!!! Iedereen succes verder, ik leef met jullie mee!!!!!!!!!!

Liefs Marie

marie: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er lekker van genieten meid

xx linda

@marie tromp

Van Harte en geniet ervan!! hoop dat je een mooi en gezonde kleine krijgt!!

Liefs Maggy

Hallo dames!

Hoe gaat het met jullie??? Hier alles goed! Heb nog steeds de positieve kracht van Maggy te pakken! Had die wijze woorden even nodig ...

Morgen ga ik weer naar de gyn. om te kijken of mijn follikels groeien...extra controle. Dus ben benieuwd...Maar dat zal vast wel goed zijn.

Jullie nog nieuws?/??

GROETJES!!!!

@ sporty,

Hoe is het vandaag gegaan bij de gyno met de follikel meting,beetje vooruitgang al??Heeft de gyno nog iets gezegd over de extra controle etc?Heb je nog de mogelijkheid gehad dingen met de gyno te bespreken?

Ik ben blij dat je wat aan het advies gehad hebt.Persoonlijk had ik zo graag gewild dat iemand dat tegen mij gezegd had.Of me gewoon spontaan had beet gepakt en gezegd.. we gaan ff dagje weg etc.

Ik zit hier op dag 15 since dat ik pregnyl gespoten heb,en begin nu toch echt wel te hopen...elke 24 uur is weer een dag nietwaar.Donderdag zou ik mogen testen en ik weet het gewoon niet.Heb het Idee dat mij ( . )( . ) zwaarder zijn,moet ineens 's nachts eruit om te plassen,ben rond 3 am wakker omdat ik misselijk ben en dan ontbijtkoekje eet en het is over.. heel raar allemaal.En toch nog steeds bang bij ieder pijntje,krampje,of iets anders dat ik voel dat het mis zal gaan.pfffffffffffffffffffffft

Zou wel een Gods wonder wezen niet dan??nog even wachten op donderdag maar.Laat het goed gaan.. aub!!!! **op knietjes liggen smeken**

Liefs Maggy

maggy: spannend meid als het eerst maar donderdag is ik ga heel erg hard voor je duimen meid dat het nu raak is

sporty en waren de eitjes goed aan het groeien?

hier voor de rest geen nieuws, ik moet volgende week donderdag weer naar de gyn toe, en ik bloed nog een beetje, dus ik wacht het allemaal maar weer af meer kan ik toch niet doen

xxx linda

ooeee Maggy dat is spannend! Ik duim voor je meid!!!
Hoop op goed nieuws!

Ik ben gister naar de gyn geweest en er was idd een follikel zichtbaar van 18 mm. Vrijdag moet ik terug voor een echo, indien hij er dan niet meer is is het eitje hoogstwaarschijnlijk gesprongen. Indien de follikel er nog wél zit kan het een cyste-tje zijn van de vorige cyclus. (eea volgens de gyn.). Maar wellicht dat er dan een ander follikel aan het groeien is en eventueel gaat springen, dat kan ook nog.

Aangegeven dat ik vorige maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt heb maar dat daaruit bleek dat mijn eisprong veel later was. Hier was hij ook niet zo over te spreken omdat die dingen zo onbetrouwbaar zijn als ik weet niet wat. Dus hou ik mijn centen voortaan lekker bij me.

Ook gevraagd wat een vervolg zou zijn als het op deze manier niet lukt. En hij gaf aan dat ze dan gaan spuiten (??) Moet je met een soort pennetje iets inspuiten wat stimuleert. Dit kan juist heel erg gaan doorslaan (werkt dus wss megagoed) maar gebruiken ze in eerste instantie niet omdat het heel duur is. Vandaar dat een zkh altijd eerst met Clomid begint.
Maar eerst vrijdag maar eens afwachten!! Je snapt natuurlijk wel dat er al flink geklust wordt  hihihihihi....... altijd leuk!

@lindy, hou me op de hoogte en succes as donderdag!!

Dikke kus meiden!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spannend is het zeker... lol.. maar dit is op zich wel leuke spanning.Beetje onzeker wel,dit is de eerste keer in de 2 jaar dat we zover zijn gekomen als nu.. echt het idee dat het al "iets"is.Moeilijk uit te leggen.Kan ook bijna mijn mond er niet over houden merk ik. hihihihi.mijn man wil er donderdag alleen niet bij zijn,hij is bang dat als het nee is hij even tijd voor zichzelf nodig zal hebben,en dat kan ik me heel goed voorstellen.Wat dat betreft kennen we elkaar al een tijd gelukkig.

@ Sporty  :
Wat mogelijk is dat je gaat doen is puregon spuiten(bevordering groei van een follikel)Dit gaat met een soort van diabetes pen en is supermakkelijk.En bij het ziekenhuis kan je een prikcursus krijgen!!!Zou ik je zeker willen aanraden!!Neem manlief/zus of moeder mee,zodat ingeval van nood zij je ook kunnen "schieten"Maar in feite stelt dat prikken weinig voor.gewoon,broekband laten zakken,naaldje erop zetten,op je buik zetten en in de regio van de navel aanpakken zodat je bandje krijgt.zachtjes doorduwen.Je voelt er praktisch niets van!!!

Over de kosten van de behandeling kan ik erg kort zijn!! Ja dat kost hopen!!Wij hebben het al eens een keer mogen voorschieten voor de verzekering.. 0,33ml=€567,93(kaart vergeten)(ongeveer 4x schieten bij 100 eenheden)

Pregnyl vindt ik persoonlijk iets enger.Ben altijd bang dat 1 van de 2 flesjes omvalt ofzo.. die heb ik nooit hoeven voorschieten gelukkig...maarre die is ook niet goedkoop begreep ik.En dan dat prikken..daar kun je het beste een zo dun mogelijk naaldje voor gebruiken kom je ervoor testaan,0,2mm vind ik persoonlijk het fijnste.Maar.. zoals met alles kan dat voor jou ook weer verschillen natuurlijk.

Dit zou kunnen betekenen dat ze je een stapje doorschuiven,OI(ovulatie inductie of iui ofso.)Persoonlijk vindt ik OI een fijne behandeling,maar is wel spannend.Zeker zoals nu,en je mag VANAF dag 17 pas gaan testen.(dat is dag 17 nadat je pregnyl gespoten hebt)

Als het goed is,heb je zometeen met de OI geen provera meer nodig,(of een andere opwekker van je periode)Door je medicatie gaat je cyclus zich meer aan de "normale"richtlijnen houden.Helaas is het met PCOS wat we allebei hebben wel zo dat als we stoppen met de medicatie,dat zich naar een paar maanden weer gaat laten gelden.Het is WEL te behandelen NIET te genezen.

Lol.. zit zo eens terug te lezen.. maar wat ben ik eigenlijk een wijsneus.. zit hier hele verhalen te typen.Maar hoop wel dat je er iets aan hebt!!

@ Linda.. heel veel sterkte   volgende week donderdag!!Laat weten hoe het met je gaat en wat de gyno gezegd heeft aub??

Ik laat het jullie morgen weten wat het is geworden...nadat ik hubby gebelt heb natuurlijk

Heel veel liefs Maggy

Terug
Bovenaan