Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spannend is het zeker... lol.. maar dit is op zich wel leuke spanning.Beetje onzeker wel,dit is de eerste keer in de 2 jaar dat we zover zijn gekomen als nu.. echt het idee dat het al "iets"is.Moeilijk uit te leggen.Kan ook bijna mijn mond er niet over houden merk ik. hihihihi.mijn man wil er donderdag alleen niet bij zijn,hij is bang dat als het nee is hij even tijd voor zichzelf nodig zal hebben,en dat kan ik me heel goed voorstellen.Wat dat betreft kennen we elkaar al een tijd gelukkig.
@ Sporty :
Wat mogelijk is dat je gaat doen is puregon spuiten(bevordering groei van een follikel)Dit gaat met een soort van diabetes pen en is supermakkelijk.En bij het ziekenhuis kan je een prikcursus krijgen!!!Zou ik je zeker willen aanraden!!Neem manlief/zus of moeder mee,zodat ingeval van nood zij je ook kunnen "schieten"Maar in feite stelt dat prikken weinig voor.gewoon,broekband laten zakken,naaldje erop zetten,op je buik zetten en in de regio van de navel aanpakken zodat je bandje krijgt.zachtjes doorduwen.Je voelt er praktisch niets van!!!
Over de kosten van de behandeling kan ik erg kort zijn!! Ja dat kost hopen!!Wij hebben het al eens een keer mogen voorschieten voor de verzekering.. 0,33ml=€567,93(kaart vergeten)(ongeveer 4x schieten bij 100 eenheden)
Pregnyl vindt ik persoonlijk iets enger.Ben altijd bang dat 1 van de 2 flesjes omvalt ofzo.. die heb ik nooit hoeven voorschieten gelukkig...maarre die is ook niet goedkoop begreep ik.En dan dat prikken..daar kun je het beste een zo dun mogelijk naaldje voor gebruiken kom je ervoor testaan,0,2mm vind ik persoonlijk het fijnste.Maar.. zoals met alles kan dat voor jou ook weer verschillen natuurlijk.
Dit zou kunnen betekenen dat ze je een stapje doorschuiven,OI(ovulatie inductie of iui ofso.)Persoonlijk vindt ik OI een fijne behandeling,maar is wel spannend.Zeker zoals nu,en je mag VANAF dag 17 pas gaan testen.(dat is dag 17 nadat je pregnyl gespoten hebt)
Als het goed is,heb je zometeen met de OI geen provera meer nodig,(of een andere opwekker van je periode)Door je medicatie gaat je cyclus zich meer aan de "normale"richtlijnen houden.Helaas is het met PCOS wat we allebei hebben wel zo dat als we stoppen met de medicatie,dat zich naar een paar maanden weer gaat laten gelden.Het is WEL te behandelen NIET te genezen.
Lol.. zit zo eens terug te lezen.. maar wat ben ik eigenlijk een wijsneus.. zit hier hele verhalen te typen.Maar hoop wel dat je er iets aan hebt!!
@ Linda.. heel veel sterkte volgende week donderdag!!Laat weten hoe het met je gaat en wat de gyno gezegd heeft aub??
Ik laat het jullie morgen weten wat het is geworden...nadat ik hubby gebelt heb natuurlijk
Heel veel liefs Maggy