Ben jij ook al 1,5 jaar bezig? Tevens in de MM terrecht gekomen en het onderhand eens beu??

@maggy

Dus als ik het goed begrijp, excuses als het verkeerd is, krijg jij te horen of je een eisprong hebt gehad?????
We zitten allemaal dus wederom in een spannende periode......

Ik gebruik geen provera. De clomid 150 mgr is al zo aangeslagen dat de cyclus vanzelf loopt. Daarom zullen ze ook niet zo snel nog extra hormonen gaan toedienen. Vorige keer waren er zelfs 3 follikels die aan het groeien waren...gelukkig zijn 2 daarvan niet gesprongen. Eisprong bleek ook goed te zijn nav mijn bloed. Dus of dat pregnyl enzo voor mij ook geldt??????????????????? geen idee?????? ik moet zeggen dat ik nu op een terrein kom wat geheel onbekend voor me is...maar gelukkig heb ik jou om me een beetje bij te praten!

xxx

@sporty :

lol.. bijna goed.. maar nee.. lol....ik mag een zwangerschaps test gaan doen meis.Als het goed is heb ik rond de 3de mijn ovulatie gehad... en zou ik rond de 10de ongi moeten zijn geworden.

Blijkbaar heb ik ovulatie gehad,alleen is de vraag nu.. ben ik zwanger... of is mijn hoofd in de wolken en speelt mijn  geest spelletjes.

Heb even de verpleegpost gebeld..  ben toch erg zenuwachtig.En volgens hun mag ik vandaag al testen :O:O.. is dag 16...heb het idee dat mijn borsten groter zijn,beetje rare krampjes,maar ben heel vrolijk...meestal als ik ongi moet worden gaat mijn man een half blokje om(i have pms and a gun,wanna try,i'll whoop ur ass)hihihihihihi

Dit is voor het eerst.. in al die 2 jaar dat we nu bezig zijn dat we zover als dit gekomen zijn.En nu ga ik me ineens dingen afvragen als: wordt ik wel een goeie moeder.Hoe gaan mensen reageren op iemand die 34 en net de eerste heeft etc.. heel raar :S maar zal allemaal best goed komen.. hihihi

Maar jou situatie is in dit opzicht al anders dan de mijne .. dat ik geen reactie had mijn 4 tabletten chlomid.Ze hebben het eenmaal!!! zelfs geprobeerd met een od van 6!!! tabletten en toen dat niet werkte schrokken ze toch wel iets.Mijn hele cyclus was ook ongeveer ongi 1x per 7 maanden.En dan was het meer afstootings materiaal dan iets anders.Het stonk,was zwart/bruin,en veroorzaakte ontzettende krampen.Door de behandeling is dat gelukkig 100% minder.

Pregnyl is een medicijn dat een poosje blijft hangen in je bloed.En het is een hormoon dat als je te vroeg test..zal aangeven dat je dus zwanger bent.dus.. ondanks advies.. ben ik toch wel iets huiverig om vandaag te testen :S..

**zenuwachtig op lip bijtenend** dit is echt erg..hihihi ik lijk wel niet goed wijs.

Liefs Maggy

Toch maar net getest.. uitslag negatief.. ziekenhuis weer gebeld,die zegt.. morgenochtend eerste ochtend urine.. want die is geconcentreerder.Als die ook negatief is ben je gewoon echt niet zwanger.en moet je afwachten wanneer je dan wel ongi wordt....ow wat is dit kut zeg!!!!!

meiden ik heb het gelezen maar ik heb zo'n koppijn sorry,

maggy: ik zag dat je hebt getest en helaas negatief, hopelijk morgenochtend beter nieuws,

sporty; je eitjse groeien goed maar ze denken ook een cyste te zien het is te hopen dat ze dat verkeerd hebben gezien,

meiden sterkte maar ik ga nog een asperine nemen

xxx linda

hey meiden,

net geworden,het heeft niet zo mogen zijn.moet nu eerst afkoelen,tot morgen

Maggy

magggy: jeetje meid wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden

xxx

@ Linda,

Ja is ontzettend balen.Heb vanaochtend maar gebeld om een afspraak te maken voor laatste uitgangsecho voor OI.Kan morgen gelijk terecht.Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we dan maar denken.Het heeft nog niet zo mogen zijn.

Ben ook erg overstuur nu.. veel huilen.Had me toch iets teveel ingesteld dat het wel goed zat nu en heb helemaal uit het oog verloren dat mijn lijf geen machine is dus niet altijd alles hetzelfde verloopt.

Weer een wijze les geleerd zeg maar.

Moet ook alvast afspraak maken voor intake gesprek IVF.. en dat vindt ik iets moeilijker te verkroppen.Klinkt raar maar tegen IVF kijk ik echt op.Ben er om de een of andere reden bang voor.

Mwa... schouders recht,diep ademhalen en glimlachen maar weer.

Spreek jullie snel..

xxx Maggy

maggy: ik vind het zo knap dat je zo postief blijft, en je komt ook heel erg sterk over, een afspraak maken voor ivf is ook niet niks meid, en ik hoop echt dat dat niet nodig is , sterkte meid

xx linda

Terug
Bovenaan