Bevallen! Moeders derde kindje deel ..

Hahaha sandra het lijkt wel of je het over onze jongens hebt........hier precies hetzelfde....ook steeds ruzie maar elkaar wel steeds opzoeken, ze zitten zelfs met zijn tweeen in 1 stoel maar maken overal ruzie om.......

Hai meiden.

Alles goed.. Het lijkt wel herfst hè.. Hoe gaat het met je linda.. nog eventjes.. Wat spannend.

Vandaag hebben we alvast de verjaardag van Jasmijn gevierd, alweer 3 jaar bijna. Op haar verjaardag zelf volgende maand gaan we net op vakantie. En wat was ze jarig. ZE wilde heel vaak op de stoel staan en dat dan iedereen ging zingen. Nou dat hebben we veel gedaan. Ze is enorm verwend met allerlei plahymobiel etc..

Afgelopen donderdag had ik een heuse fotoshoot voor Ouders van Nu.. Misschien hebben jullie het wel gelezen dat ik benaderd was en het leek mij wel leuk.. Dus nu kom ik binnenkort in, ik denk die van oktober. Gaat over een artikel van 9 ponders..
Alleen jammer dat de kleine meid helemaal onder de pukkeltjes zit.. Het is niet anders.

Heerlij dat de school nu ook vakantie heeft. Even rust in de tent.. Alleen nu nog beter weer..

Iedereen prettig weekend!

He mamajo, wat leuk dat je in de ouders van nu komt te staan, zeg even wanneer het zover is dan ga ik hem kopen.
Leuk dat jullie dochter zo verwend is, waar ga je heen op vakantie en hoe doet de kleine meid het?
En Linda, is er al iets bij jou??
Hier gaat alles goed, Brannon is echt al een dreumes/peuter, volgens mij komt dat omdat hij al liep met z'n verjaardag want daardoor doet hij al zoveel dat veel mensen denken dat hij al dik 1,5 is terwijl hij net 15 maanden is.

Ha, ha,.. dat herken ik Bobbian. Ze denken dat mijn meiden ook ouder zijn, maar nee hoor..
En ik ben ook erg benieuwd hoe het met Linda gaat en of ze al bevallen is..

Hier gaat alles nog steeds top. Ze is en blijft een kadootje voor ons,. Dus we hebben nog een extra vakantie geboekt. We gaan a.s. maandag nog 5 dagen naar de Huttenheugte. Heb ik zin in..

En de rest ook al een lekker vakantie achter de rug of nog voor de boeg?

Hier alles rustig. Verhuizing achter de rug en hebben twee weken zonder internet en telefoon gezeten. Vandaag weer aangesloten.

Leuk Jose dat je kleintje in de ouders van nu komt!

Hier veel last van harde buiken gehad de laatste dagen maar verder nog niks. Ben er wel zat van eigenlijk. Morgen weer voor controle. Dus we wachten maar rustig af, vrijdag ben ik officieel uitgerekend. Hij kan dus ieder moment komen.

O, wat houd je het spannend. Ik dacht hé een berichtje van jou, maar nee hoor... Maar wie weet ben je ondertussen al wel bevallen..
Succes en sterkte met de laatste loodjes mocht dit nog niet het geval zijn.
Gelukkig ben je in ieder geval verhuisd.

Hier gaat alles nog steeds top. We hebben zelfs nog een extra vakantie erbij geboekt en zodoende waren we vorige week 5 dagen in Center Parcs Huttenheugte. Weer of geen weer, het is altijd.. you know.
Blij dat we dat gedaan hebben. En zaterdag gaan we dan naar de sprookjescamping, ook weer zin in.
A.s. woensdag krijgt Eva haar eerste prik. Ben benieuwd hoe ze daar op reageerd. Altijd weer sneu, maar het is niet anders.

Groetjes Jose

Huttenheugte is niet ver bij ons vandaan!!! Fijne vakantie Jose!

Afgelopen vrijdag 12 augustus ben ik op de uitgerekende datum bevallen van onze derde zoon Tijn!! Een uitgebreider verslag volgt nog maar alles is goed gegaan

Terug
Bovenaan