Hallo paaseitjes,
En hoe gaat het met jullie allemaal, leuk pasen aan het vieren????
Ik had het een beetje druk afgelopen dagen, een beetje geshopt want had ik echt nodig, jeetje werd een beetje gek van mijn oude kleren, hiihihihii, maar door de woning hebben we alleen maar dingen voor het huis gekocht dus echt voor onszelf kwam het maar niet, maar vanaf nu wel hoor, er waren wel leuke kleren zeg, en deze zomer weer felle kleuren in de mode

Hunnybun, nog even een late reactie op je vraag van ongi krampjes, eerste paar weken had ik wel rugpijn maar ik vond dat minder erg dan mijn misselijkheid, dus (ff tussenhaakjes, alle pijn kon ik aan, maar misselijkheid word je echt ziekkkkkkkkkkkkkkk van bleeghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh)))
Sylvia ben je al terug van vakantie of moest je nou nog gaan, ik weet het niet meer meid erg he???
Jeetje carina balen zeg meid, die verzekeringen doen ook maar wat, mijn vriendin had er ook problemen mee, ze was verhuisd hebben ze het naar oude adres verstuurd, en ze moesten het zelf gaan ophalen, maar na 2 pogingen was er niemand thuis/
Zij weer bellen, en ze hebben gezegd jaaa weet niet of het lukt, dit dat bla bla, heeft mijn vriendin gezegd ik heb er recht op heb de wijziging op tijd doorgegeven en na 2 dagen kwam het pakketje thuis.
Ze doe ook maar daar zo hoor...........
Carina, ook nog vervelend, weet niet of dit het juiste woord is, ja wij willen heeeeeeeeeeeeeel graag en anderen mensen krijgen het, ja we kunnen er niets aan doen helaas. Gewoon geduldig afwachten.....
aapje en de klusdagen achter de rug??? nu is het wachten begonnen althans voor mij
denk dat ik donderdagavond/vrijdag mijn eitje had deed pijnnnnnn
en als het goed is vandaag mijn innesteling, voel steken in mijn onderbuik en af en toe steken in mijn vagina bij de schaamlippen daarzo (sorry hoor )
Ik ga mij niet verheugen deze keer, ik zie het wel als het deze keer niet lukt ga ik mij ook echt niet meer bezig houden denk ik met dagen enzo ppffffffffffff alhoewel dat zeg ik bijna elke keer ahhahahhahahha
Nou nog ff het weerbericht net als carina

Vannacht heeft het hier gesneeuwd, overal was is, de zon schijnt nu dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren strakjes, hoor net van mama dat het in Amsterdam sneeuwt, we gaan zo naar de stad om nog meer te shoppen als we maar niet onder het sneeuw komen ahhahahahhaha