bezige bijtjes 2

dank je wel hunny!

ik hoop zo dat je voorgevoel klopt!!
vandaag eigenlijk geen vreemd gevoel meer gehad. heb dan gelijk zoiets van.. zie je wel het is niet zo.

maar goed nog 6 dagen en dan  mag ik testen. brrrr

morgen heb ik studiedag. bijna de hele agende gaat over komend schooljhaar. omdat ik volgend jaar niet meer op die school werk, mag ik die tijd besteden om toetsen in te voeren op de computer ed. dat scheelt weer veel tijd na schooltijd!
mijn stagiare is er ook en dan gaan we dat lekker saampjes doen! ze is bijna afgestuurd en we kunnen het goed met elkaar vinden. erg gezellig is het samen in de klas.
jammer genoeg is ze er alleen op donderdag en vrijdag.

ben net terug uit de stad. met mijn moeder op banken jacht geweest. ze wil graag een nieuw bankstel, maar ze is een beetje besluiteloos. dus je snapt dat we heel wat banken gezien en getest hebben, maar zonder iets naar huis zijn gegaan.
dat gaan nog heel wat woonboulevardbezoekjes worden!
(laat ik dat nou helemaal niet erg vinden nu wij ook weer meer met de inrichting bezig zijn...!)

groetjes!

hmmz had ent echt iets geks...

draderig slijm bij het afvegen! een week na mijn eitje?!
dit kan toch niet nu pas mijn eitje zijn? heb vorige week toch niet voor niks een klodder slijm   verloren?
weer een bewijs dat mijn lichaam niet helemaal spoort!

vandaag een echte KA UU TEE dag gehad!
het was studie dag en het ging voornamelijk over volgend schooljaar.
baalde als een stekker, want ik ben er dan toch niet meer.
erg frustrerend.

het enige voordeel was dat we op tijd naar huis konden en er geen klas op te ruimen was.
morgen nog een dagje en dan aan het eind van de middag naar het ziekenhuis!
whaaaaaaa

mark vroeg me of ik morgen een test ging doen. ik heb hem gevraagd waarom. eerst deed ie heel vaag, en toe zei hij dat hij hoopte dat het raak was en er eventueel gelijk een behandeling begonnen kan worden.
hij laat nu steeds meer merken hoe graag hij ook een kindje wil.

heej carina
Wat spannend zeg, morgen naar het ziekenhuis.
Maar als je morgen gaat testen ben je wel heel vroeg zeker want dinsdag is officieel je nod toch, of zit ik er een beetje naast
Ik heb verschrikkelijke last van zwangerschapsdementie, dus neem me niet kwalijk.
Echt het is om gek van te worden, zoveel dat ik vergeet.
En ook echt stomme dingen.
maar goed, het gaat weer over zeggen ze.

Ik heb vandaag heel rustig gedaan, had al 2 avonden last van harde buiken, Vandaag toch maar ef de verloskundige gebeld, maar het hoord er allemaal bij, Omdat mn baarmoeder groeit, en omdat je baaarmoeder een spier is kan die reageren op dingen.
Op drukken dingen maar ook op ontspannen, of op de baby als die iets doet.
Maar goed een beetje rustig aan doen kan ook geen kwaad af en toe.
En omdat ik een beetje rustig aan wil doen, heeft mn schoonmoeder mn hele huisje gesopt. Das lief he.

Maar goed,
 Carina ben je erg zenuwachtig voor morgen.
Stel dat er iets uitkomt dan gaan ze je ws behandelen, maar kan het nou ook zo zijn dat er niks gevonden is?? En gaan ze dan verder zoeken.
Ohhh ik hoop zo dat je duidelijkheid krijgt ,en natuurlijk ook nog eens zwanger bent.
Nou ik ga nog steeds door met duimen voor jou en de andere natuurlijk.

Sientje red je het nog een beetje,
En hoe is het met je trappen lopen enzo, lukt dat nog, of zit je al veel meer thuis.

en syl, voel je al wat van een zwangerschap of iets.

nou liefs hunny

Hey Carina: Heb je al een andere baan omdat je weg gaat waar je nu zit ?
Wordt jij ook zo geeeeeeeeeeeeeeeeeeek !? Ik wel: pfffffff.......
Deze keer wil ik meer dan ooit o zo graag eens horen: jaaaa mevrouw goed nieuws u bent zwanger....zucht. Nog een week wachten en dan weet ik het.
Ik kwijl al bij de gedachten dat we samen eens eindelijk een babywinkel kunnen binnen stappen en allemaal leuke spulletjes bekijken, uitzoeken en vooral kopen: voor onszelf deze keer !!!
Ik denk dat we heel erg veel hoop hebben gekregen door het goeie zaadaantal. Ik weet dat ik nuchter moet blijven maar toch, hopen deed ik altijd maar nu weten we dat de kans vele malen groter is en tja dan gaat die hoop ook vele malen mee omhoog.
Ik merk zo helemaal niks anders dan anders....helaas. Voel links wel een wat pijnlijke  klier in mijn oksel maar dat heb ik al die andere maanden ook gehad. Gisteren even een minuut wat tepelpijn maar das ook weer verleden tijd. Maar verder geen goede tekens. Heeeel af en toe wat pijn in mijn rug en buikpijn, maar ook dat heb ik iedere maand weer. Och ja en zo nog wat dingetjes maar ook die heb ik gewoon iedere maand. Zucht.....wat een gedoe he ! Word er gek van !!!
Hoe is het jou vandaag gegaan met de uitslag ? Ik ben heel erg benieuwd !

Oeps al half 1 geweest, ik moet gaan !! Meiden de groetjes allemaal....

xxxx Syl.

hoi meiden!

in mijn bloed is niets afwijkends te ontdekken. aan de ene kant ben ik daar natuurlijk blij mee, maar aan de andere kant weten we nu dus nog steeds niks.
ik moet volgende week als ik ongesteld geworden ben bellen voor een afspraak een week daarna. dan krijg ik een echo en kijken ze of er eventuele afwijkingen in de baarmoeder zitten.
ik denk neit dat daar iets uitkomt, want ze hebben in veldhoven ook een keer een echo gedaan en toen zag alles er gezond uit.

we wachten dus maar weer af. stiekem hoop ik dat ik dinsdag om een andere reden de gyn mag bellen...

nou syl.. alles wat ik dacht te voelen, lijkt er wel niet meer te zijn. ik weet het ook allemaal niet meer hoor! ik hoop dat ik zo lang mogelijk kan wachten met testen, maar ik wil het zo graag weten!

Ben ik weer. O lieve meiden ik verga onwijs van de lage rugpijn ! Ik krijg er gewoon kippevel van ! Heb ook af en toe een echte mega ongi-buikpijn. Het is net alsof ik morgen ongesteld ga worden of het al een paar uurtjes ben terwijl dit pas volgende week zaterdag staat gepland.
Ben ook mega moe maar oke dat kan komen vanwege te weinig slaap en wat teveel gedaan de laatste dagen/weken.
Ach ja die rug en buikpijn zal wel weer komen van mijn darmen want het rommelt heel erg in mijn buik.
Ik heb wel vaker een week voor mijn nod heel erg last gehad van buik en rugpijn dus het zal wel niks zijn ( snif snif ).

Hebben jullie ook de oranje koorts te pakken ?
Mijn man geeft helemaal niks om voetbal en ik alleen om het EK/WK: toch wel leuk die sfeer. Dus heb vandaag ff oranje bloempjes gekocht voor op tafel: staat wel geinig.

Ga me nu lekker op de bank nestelen voor de tv want heb totaal geen puf om ook nog maar iets te doen.
En o ja, heb zooooo'n trek in allemaal lekkers: normaal heb ik dit 3-4 dagen voor mijn nod. Je zou denken dat ik dan misschien heel erg  vroeg ongesteld ga worden maar ik weet dat dat niet kan.....das het voordeel van de ziekenhuisbezoeken: dan weet je het 100% zeker.......hoop dat ik geen uitzondering ben: hihi.

Groetjes, Syl.

Hey Carina: O wat fijn dat er niks is gevonden.....in ieder geval niks ergs aan de hand.
Maar inderdaad wel vervelend van de andere kant: waarom gaat het dan steeds mis ?Gewoon domme pech ?
Gek he hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden: daar wordt je toch helemaal grazy van !! Wie weet wie weet volgende week dinsdag ?! Spannend is het wel.....nog ff volhouden.

Liefs, Syl.

Terug
Bovenaan