bezige bijtjes 2

tja vreselijk.. ik had eigenlijk toch gehoopt dat er iets kleins uit was gekomen. nu moeten we met deze informatie weer de moed verzamelen. zucht!

heb me vanmorgen in   kunnen houden wat testen betreft, maar of ik da tmorgen ook nog kan???

hoe is het verde rmet jou??
groetjes!

hoi hoi

vanmorgen kon   ik me niet beheersen...
toen ik de test in het potje stopte wist ik al dat ik dom bezig was. veel te vroeg om te testen, maar kon het niet laten.
natuurlijk was de test negatief....

vandaag een beetje in huis gewerkt en lekker naar het veerse meer geweest. ff uitwaaien!

hoe is/was jullie weekend?

hallo meiden
Hoe gaat het ermee.
Hoe is het met de meiden die zitten te wachten op hopelijk positief nieuws.
Carina, jij had gister een negatieve test, maar nog steeds geen ongi gekomen.
fijn dat er niks uit je test kwam, maarja wat zou het dan zijn he, dat je 3 keer een mk gehad heb.
Zou dat dan gewoon toeval zijn, dat 3 keer het vruchtje niet goed was.
Ben benieuwd wat er uit je echo komt.

En syl, hoe is het met jou, heb je al een gevoel dat het raak zou zijn, Donderdag mag je bellen he.
Spannend zeg.

sientje, hoe  gaat het met jou, hou je het nog vol met je dikke buikje. Heb op de site gekeken naar je, en je ziet er goed uit hoor.
Hoe is het met je rug en bekken enzo.
Kan je nog een beetje lopen enzo.

Nou hier begint de narigheid hoor. Heb sinds vorig week harde buiken. het begon met 1, de avond daarna een aantal uur achter elkaar, en zo werd het alleen maar meer.
Heb ze nu heel de dag door, en ook savonds.
Moest vandaag naar de vk, en die verteld dat het er allemaal wel bij hoort, maar adviseerde me wel om het een tijdje wat rustiger aan te doen, Gewoon even om te proberen of het werkt, Mn bloeddruk was vandaag ook wat hoger als vorige keer,
Niet te hoog, maar wel hoger.
Moet volgende week al terug komen om mn bloeddruk en mn urine te controleren.
Nou hoop dat het goed is volgende week.
Ga na volgende week ook een middag per week minder werken, even om te kijken of de harde buiken afnemen.
Kreeg gelijk al te horen over een verklaring van de vk, enz. blablabla.
Stel je voor dat je werknemer iets minder gaat werken om te kijken of de buiken afnemen.
Zou het nou bij geen een werknemer makelijk gaan.

Verder was mn baarmoeder echt vet groot gegroeid.
Helemaal boven mn navel uit.
Vorige keer 2 vingers boven mn schaambot.
Groot he.
Nou hopen dat alles volgende week weer goed is.

nou ik ga ef lekker tv kijken en dan lekker slapen.
liefs hunny

Hallo damesssssssssssssssssssssssss

hoe is het met jullie las dat carina en sylvia popelen om te testen damessssssss spannendddddddddddddddddd ik dacht misschien lees ik dat er zwangeren zijn, maar helaas nog niet, maar alles kan

hoop echt dat het deze keer is gelukt voor jullie echt waar, n carina toch lief van je man dat hij het nu laat merken, anders denk je ook maar bij jezelf wil ik het alleen maar ofzo,
maar super meid, ben trots op jullie.

hier gaat alles zijn gangetje, deze week is de klus week hihihhi dus heb het druk :):):)
hoef nog maar 17 dagen te werken dan op vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeee
joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

gaan er hier nog dames op vakantie??? En hunny het schiet al op hey meid, jeetje zeg, jij gaat straks bevallen en wij moeten nog zwanger raken heehheheh

09.06
hunnybun 3e keer verloskundige
10.06
11.06 NOD Carina ? Sylvia gesprek arts over hoe verder plus info IVF
12.06 Sientje verloskundige. Sylvia uitslag zwangerschapsbloedonderzoek
13.06 NOD Sylvia ? Neeeee.....blijf weg jullie gemene rode duivels !!!!!
14.06
15.06
16.06
17.06
18.06
19.06
20.06
21.06
22.06
23.06
24.06
25.06hunnybun 20 weken echo
26.06
27.06 Filiz, NOD, ronde 10 (uitgegaan +- 29 dgn.)
28.06

Zwanger:
Sientje,   uitgerekend 30 augustus
Hunny, uitgerekend  15   november

ogh ja hunny doe je rustig, met je bloeddruk meid.
las net jou tekst je was eerder dan mij aan het typen hihihihi
wilde nog vragen hoe he bij de verloskundige was

Hey Meiden,

Waooooowww ik zit hier in een mega spanning te wachten of het wel/niet is gelukt.
Ik probeer heel erg nuchter te blijven en echt uit te gaan van een nee, maar ooo wat is dat moeilijk zeg deze keer. Het komt echt door de goeie hoop die we hadden toen we hoorde van het hoge zaadaantal. Ik weet dat als ik donderdag weer hoor dat het een nee is ik tranen met tuiten zal gaan huilen. Ik heb zo'n zin om ook eindelijk eens het leuke nieuws te gaan rond vertellen en te gaan shoppen.

De buikpijn klachten blijven maar aanwezig: ik heb ze al vanaf vrijdag en mn. als ik 's avonds ik bed lig zijn ze het hevigst. Het kunnen natuurlijk mijn darmen zijn of een naderende nod, vaker heb ik al een week vooraf klachten, maar toch op de een of andere manier zijn ze anders dan anders.
Zucht...wat een lichaam je o zo voor de gek houden en steeds weer iedere cyclus iets nieuws.
Ik heb totaal geen last van mijn borsten en ook geen vermoeidheid....tja wel een beetje maar das niet gek met dit warme weer.
Heb wel al een week mega slechte zin en ben snel aangebrand ( arme man van mij ) maar ook dat heb ik wel vaker gehad een week voor mijn nod.

Ik wordt heen en weer geslingerd tussen mijn gevoel dat stiekem juicht en heel erg hoopt en mijn verstand die dit alles weer afbreekt door heel nuchter te blijven ente zeggen: je houdt jezelf voor de gek, je weet dat het niet is gelukt, maar toch iets in me zegt...........
Wat zou het een super cadeau zijn voor vaderdag en tevens de verjaardag van mijn man, maar ja we hebben het niet in de hand.

Waaaaaaaaaaaawwwwwww........ben bijna gek. Pffffffffffff wat duurt het onwijs lang deze keer. Was het maar donderdagmiddag.......

Ik ga snel over op iets anders; ff afschakelen.
Hoe is het met jullie oranjekoorts ? Gisteren 3-0 tegen de wk.....super he.....
Buiten hoorde in de mensen juichen: erg gezellig.
Vrijdag lekker voor de buis kijken en manlief gaat dan snackjes halen...mmmmm...

Groetjes aan jullie allemaal !!

Liefs, Sylvia

ps. Filiz: Wat een leuke banner ! Succes met klussen: hoop dat jullie net zo goed scoren deze keer als Nederland gisteren tegen Italie !!!

Hunnybun: Doe lekker rustig aan. Laat de boel de boel en geniet er heerlijk van allemaal. Voor je het weet heb je de bevalling achter de rug, komt de kleine vragen om nog een snoepje en zwaai je hem/haar uit tijdens de eerste autorijles......
Willen jullie trouwens weten wat het gaat worden en hebben jullie al namen ?
Ben heel erg nieuwsgierig naar je buikje en babykamer/uitzet !!

Carina: Was vandaag niet je nod dag ? Heb je nog eens getest ? Spannend zeg !!!!

Terug
Bovenaan