bezige bijtjes 2

Hoi hoi,

Hunny, wat lekker dat alles goed was! Hoeveel weken ben je nu precies? En natuurlijk: Wat wordt het?????????? Ik hoop dat je het nog gaat vertellen!!! Ben erg nieuwschierig!

Ik had bij mn zoontje ook dat de placenta aan de voorkant lag. Voelde  hem erg laat pas bewegen. Nu ligt m ´n placenta aan de achterkant, bij m ´n rug geloof ik. Ik voelde dit kindje al heel vroeg, met een week of 14.

Ik merk echt zo dat een tweede sneller aan je voorbij gaat. Had ik al eerder geschreven hoor, maar het is echt zo. Vandaag ben ik dan wel even heerrlijk inkopen gaan doen, luierinkopen om het maar zo te zeggen! Had kortingsbonnen binnengekregen, en ben meteen naar de Etos gegaan.

Oja, hunny, heb je je al wel opgegeven voor al die gratis dozen? (of had ik dat al gevraagd, lekker vergeetachtig dan...)

Groetjes van mij

hoi meiden!

jeetje filiz.. spannend hoor! je laat ons toch niet al te lang wachten??
maandag was gewoon veel te vroeg joh!

@ hunny.. wat fijn dat alles goed was! ga je aan ons ook niet verklappen wat het wordt??? ik wil het denk ik wel weten. maar weet niet of mijn vriend dat ook wil. als we het weten, dan weet de hele wereld het, want dan kan ik het echt niet voor me houden.

@ sientje... balen dat je je nog steeds niet helemaal lekekr voelt. je bent veel ziek geweest deze zwangerschap he.

met mij gaat het goed. heb gevoelige borsten en moet op tijd eten. voel nu ook dat ik wat te eten nodig heb. ga dus zo maar koken.
ben ook behoorlijk moe, maar daar komt ook nog eens bij dat de laatste weken school altijd extra druk zijn. dus dubbelop.

gelukkig ben ik niet echt misselijk. ik eet namelijk 's avonds rond een uur of half 10 nog 1 of 2 crackers. volgens mij ben je dan toch niet zo leeg als wanneer je 's avonds niet meer eet... dus de ochtenden vallen (nog) mee.

morgen nog 1 dagje. mijn stagiaire geeft dan lekker les, dus ik kan de laatste dingen afronden. nog maar 6 dagen werken!

wat ik wel uit moet zoeken is hoelang ik recht heb op een uitkering. de 1 zegt een jaar, de ander een half jaar. als dat laatste zo is, heb ik recht op een uitkering tot 1 februari. net voor de geboorte van ons gupje. weet niet hoe dat dan verder in zijn werk gaat. ben bang dat ik met buik namelijk niet aangenomen ga worden...
en zonder inkomen zitten van februari zie ik niet zitten....
aaaah

groetjes! en ik kom vanaaf nog even kijkewn of filiz goed nieuws heeft...

hahaha hunny grapjas

nou dames ik reageer ff snel krijg vandaag visite ben met koken bezig en morgen ook en overmorgen ook dus jullie raden het al heb het drukkkkkkkk
en woensdag gaan we lekker vertrekken heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkk

maar nu even over zwanger worden, nog steeds niet, alleen eergisteren wat lichtbruine afscheiding, maar verder kwam het niet, ik wacht het even af, zit nu op dat 30, en vorige maand werk ik de 32 ste ongie dus, het kan nog alle kanten op hierzo

Hoop wel dat ik voor woensdag jullie kan berichten dat ik zwanger ben ihihihihihiihi
zo niet dan spreek ik jullie in turkije wel :):):)

Wel spannend hoor filiz, zal voor je duimen. En ga in ieder geval lekker genieten van je vakantie.
Ik ben ook een paar keer in Turkije geweest, prachtig land!!

Hunny; ja ik ben erg misselijk, maar eigenlijk niet alleen 's morgens maar de hele dag door. Wel vervelend maar ik neem het voor lief. Heb tot nu toe maar een paar keer echt boven de pot gehangen.
Weet je al of je het verder wil vertellen of jullie kindje een jongen of meisje is?
Ik wil het ook graag weten tegen die tijd maar weet nog niet of ik het aan iedereen wil vertellen hoor.

Carina; Alles goed ook met jou? Lekker weekend nu?

Sientje; Jij gaat zeker bijna met verlof?(of zit ik er nu heel erg naast?)

Hier verder alles prima, doe nu al een week mee met moeders voor moeders. Vind het wel een gehannes met die flessen en maatbekers hoor. En wat een lucht komt er uit die flessen zeg! Bah. Nou ja, voor het goede doel maar.
Aanstaande zondag gaan we het mijn ouders vertellen, ik ben dan 7 weken. Ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren!!
Ik laat het jullie in ieder geval weten!
Allemaal vast een heel fijn weekend. Ik moet helaas werken. Maar ja dan ben ik maandag en dinsdag vrij!
Groetjes Aapje

hoi meiden!

@ filiz... spannend hoor.. wanneer ga je eventueel testen?
wel voor je vakantie laten weten he.. anders hou ik het niet meer van de spanning.

@ aapje..
ik voel me op zich wel goed. ben behoorlijk moe en voel mijn borsten regelmatig.
goed dat je meedoet met moeders voor moeders! soms voel ik me schuldig dat ik bhet nu niet doe, maar heb mijn steentje vorig jaar bijgedragen denk ik dan maar.

ik heb weekend! nog 5 dagen werken en dan zit mijn werk op die school er weer op.
wat is een half jaar snel voorbij gegaan en wat heb ik veel meegemaakt die 6 maanden. hele leuke, maar ook verdrietige dingen. zo'n einde van het schooljaar denk je toch altijd even terug.

meiden.. prettig weekend!
ik ben het weekend bij schoonfamilie.. dus waarschijnlijk pas zondag weer ff online!
groetjes

he shit filiz, balen joh!!! Valt je volgende klusperiode in je vakantie? (wel warm om daar te klussen hihi)

Carina; ik zou me zeker niet schuldig voelen om niet mee te doen met moeders voor moeders als ik jou was!
Je hebt al een keer meegedaan en in jouw situatie zou ik me ook alleen op mezelf willen richten denk ik!!
Ik moet zo naar m'n werk, fijn weekend!!

Terug
Bovenaan