bezige bijtjes 2

hoi mama's in spe leuk hoor

Iedereen is druk bezig met klussen voor de babykamer, scooter verkocht super hoor, jaa vanaf nu is elke cent meegenomen mama's als je kijkt wat baby spullen kost peoh hey :):):):)

Hahah sientje moest nog ff lachen over je stuwing verhaal hehehe
jah helaas duurt het maar kort he

Nou hier is alles nog een beetje vaag hoor, omda de NOD nadert heb ik trek in zoete dingen zoals gewoonlijk, maar heb een vreselijke rugpijn niet normaal, ppfffff en ik was zo moe vanmiddag dat ik in de trein in slaap viel gelukkig werd ik wakker, wie weet waar ik dan terecht kwam hahahahhahaha

Nou ik ga maar weer, ga nog  ff kijken wat ik nog moet hebben voor vakantie en  dan naar bed, want mijn kaken trekken het niet meer, en dit weekend heb ik het waarschijnlijk hartstikke druk met bezoek.

Welterusten allemaallllllllll

hoi hoi

@ aapje.. leuk joh het goede nieuws aan je ouders vertellen!
de eerste keker vond ik ook zo magisch. nu is het alsof ik vertel dat ik nieuwe schoenen gekocht heb. gek hoe dat verandert.

ben je erg misselijk? bij mij valt het wel mee. als ik maar regelmatig wat eet. ik heb ook meder trek in hartige dingen. chips, toastjes, kaas... mmmmm
jou borsten zijn dus ook een eigen leven gaan leiden.. ik was dat bijna vergeten van de vorige keer, maar volgens mijn lief had ik dat de eerste keer ook.

@ sientjuh.. bedankt dat je de vooruitzichten alvast hebt verklapt hahaha
voor jou gaat het opschieten he! wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis?

@ hunny... ik hoop dat je je geld teruggekregen hebt voor dat behang, want dit is wel erg sneu! ons toekomstig babykamertje heeft al wel muren, ze zijn met latex ingesmeerd en er is begonnen met het laminaat wat over de hele verdieping ligt. maar tegen de tijd dat we wat verder zijn, wil ik er wel wat bijznoders van maken. in ieder geval met een heuze stamboom op de muur... waarbj de familieleden de blaadjes zijn.

@ filiz... wat zou het geweldig zijn als jij ook met goed nieuws komt zeg!!!
spannend! ga je wachten tot na je nod? of test je eerder?

ik heb vandaag bij mijn moeder op zolder het boekje gehaald wat ik gemaakt had na de eerste miskraam. met alle kaarten erin en ook de 2 echo's. het was goed om de kaarten weer te lezen en de echo weer te zien. een stukje afsluiten.
niet dat ik ons gupje wil vergeten hoor, maar ik had grote behoefte er weer even naar te kijken.

fijna avond nog!

Hoi hoi,

Jee Filiz, voor jou ook spannend hoor. Je naderende NOD en 4 weken vakantie!!!

En Carina, wat herkenbaar! Ik heb het m ´n ouders ook deze keer verteld van: Oja, ik ben weer zwanger (en dat dan zeggend met verbazende woorden omdat ik het nauwelijks kon geloven dat het meteen weer raak was na de 2e miskraam). Wel goed dat je de spulletjes erbij haalt. Goed he, dat je je nu zo anders voelt!

Nou, meiden, ik ga m ´n zoon naar het kinderdagverblijf brengen, dan werken en dan..... als ik thuis kom nog maar 7 dagen....

Oja, en vanavond naar de zwangerschapsgym!

Groetjes van mij

hoi hoi

jullie krijgen allemaal lieve groetjes van Syl!
ze heeft gisteren haar 4de IUI gehad en 7 juli weet ze of dat gelukt is.
de hormonen vielen erg tegen. veel wisselingen in haar humeur.

met mij gaat alles goed! vanmorgen onder de douche vreselijk last van pijnlijke borsten. ze zeggen dat na 6 weken de kwaaltjes pas echt beginnen... nou wat mijn borsten betreft klopt het hoor!!!

groetjes.. ennuh filiz.... hoe is het met jou????
zijn de 4 dagen nog niet om? moet zo eerst eens even onze kalender bekijken....

onee.. nog 2 dagen.. ik duim ik duim ik duim..

@ hunny... hoe was de 20 weken echo??
wilden julliue eigenlijk weten of het een jongetje of meisje  wordt?

mijn schoonzusje (zus van mijn lief) krijgt een meisje. leuk!
groetjes

ooo carina,
groetjes terug aan sylvia, hoop dat ze deze keer goed nieuws mee krijgt

Ik alseen dombo heb maandag getest, maar hij was natuurlijk vet negatiefffffffffffffffffffffff

nou tot op heden nog niets te bekennen, ik weet het echt niet ik wacht geduldig   af morgen is mijn NOD, behalve mijn borste en af en toe rugpijn voel ik verder niets
baleeeeeeeeeeeeeeeee

Filiz, we gaan hard voor je duimen!!!!!

Hunny, hoe was het? Alles goed? Weet je wat   het word? Ik hoop dat alles goed is met jullie kleine

Hier weinig nieuws. Erg moe, nog steeds ziekig. Heb deze week al veel van m ´n werk op orde gebracht voor degene die alles gaat overnemen van me. Hele klus, maar het schiet op! Heb al geregeld met m ´n leidinggevende dat ik de laatste werkdag eerder naar huis ga. Heb 2 uur opgenomen, begin een half uurtje eerder, en hou wat korter pauze. Al met al ga ik dan rond 2 uur van huis. Heb m ´n ouders en schoonouders uitgenodigd om een bakkie en een gebakkie te doen! Heb ik zin in.

Nou, weltrusten voor straks!

Groetjes van mij

goedemorgen meiden
Nouja het is bijna middag maar mijn dag is pas net begonnen. hahaha

filiz wat een spannende dag zeg, zou het zo zijn dat je ook lekker zwanger mag zijn, ik hoooooooooop het zo.
Kom vandaag nog wel een keer kijken hier of er al nieuws is,

Met onze 20 weken echo was alles goed, Ooohhh wat heerlijk om zo'n wurmpie in je buik te zien. Het was zo druk bezig, Alleen mn placenta ligt aan de voorkant dus vandaar dat ik nog geen duidelijke schopjes voel enzo. Maar het is een echte druktemaker.
Ene, jaa we weten wat het word, maar ik twijfel nog een beetje of ik het bekend gaat maken, maar 1 ding is zeker, het is of een jongen of en meisje, hahaha.

Heej sientje wat vervelend dat je maar zo moe blijft.
Nou je hebt echt bijna verlof, nog even vohouden. Ik vind toch ook altijd als je naar een vrije tijd toeleeft ben je altijd wat moeier enzo, net of je er echt aan toe bent, Ik heb over 4 weken vakantie, 3 weken lang, en ik heb ook echt het gevoel dat ik het ef nodig heb.

carina, hoe gaat het met je, leuk dat je syl gesproken heb, Oooh met zn allen duimen dat ze volgende maand terug komt en dan om over baby's enzo te kletsen.
Heb je verder nog last van je kwaaltjes, nog steeds niet misselijk.

En aapje, hoe is het met jou misselijkheid, heb je al van die vervelende ochtende boven de wc pot doorgebracht.
Ik hoop dat je er zonder verder al te veel kwalen door heen komt.
Ga je trouwens moeders voor moeders doen.

Heej ik ga ef verder met de babykamer behangen, het word lekker groen met grote bloemen, Over een paar weken krijg ik de meubels en dan zal ik op de hyves ef zo'n slideshow maken.
groetjes van hunny

Terug
Bovenaan