bezige bijtjes 2

Hoi hoi,

Filiz, wat balen meid! He jakkie! In ieder geval wel een fijne vakantie en klus ze daarzo. De hoeveelste ronde ga je nu in? En ben je een beetje gereed om weg te gaan? Alle spullen gepakt enzo?

Nee Carina, ik zou me ook niet schuldig voelen hoor. Moet zeggen dat ik helemaal geen schuldgevoelens heb nu ik niet heb meegedaan. Ik had genoeg aan m ´n hoofd, was behoorlijk ziek. Kon niet eens m ´n zoontje aankijken! Als ik dan ook nog eens aan moeders voor moeders mee moest doen... Nee, dat ging niet.
En net wat aapje zegt, na de vorige keer mee gedaan te hebben en de miskramen die je hebt gehad is het toch helemaal niet erg om je lekker alleen te focussen op jezelf! Nee hoor meid, geen reden tot schuldgevoelens!

Aapje, wat spannend dat je het je ouders gaat vertellen! Weten jullie al hoe?

Oja, Carina, hebben jullie het al de ouders verteld?En hoe zit het nou precies met je werk? Ga je daar nu stoppen ofzo? Kon het niet helemaal opmaken uit je verhaal. Of ga je met een lange vakantie?

Hunny, weet jij al of je het hier gaat bekendmaken wat het word????????? Ik wil het weten!!!!! Leuk!!!!! Heb je nog foto ´s van je buikkie? Anders maak je toch ook zo ´n site aan zoals ik heb voor m ´n zoontje en deze zwangerschap? Je kunt ook een site aanmaken van alleen je zwangerschap, en als het geboren is wordt het van je kindje. Kunnen we lekker allemaal meespieken met je ontwikkelingen en foto ´s! Hahahahah.

Ik zal vandaag proberen om weer wat buikfoto ´s te maken. Heb ik al een tijdje niet meer gedaan. Heb het idee dat m ´n verkoudheid langzaamaan minder wordt. Ben nog wel aan het hoesten en snotteren, maar het lijkt wel minder te worden. Eindelijk!!!

Nou, tot de volgende keer maar weer!

Groetjes van mij

hoihoi meiden
zo ik heb hier een weekend alleen, Mn vriendje is lekker aan het autocrossen door de modder en de bossen, daarna bqq en heeeeel veeeeel bier drinken, Morgen komt ie dan onder de modder thuis. Is altijd een heerlijk moment want dan mag ie lekker zelf zn was aanzetten hahaha.

filiz, heeej echt balen, niet gelukt, Misschien als je nu op vakantie bent, ben je er niet zoveel mee bezig en lukt het spontaan zeg maar. Moet je natuurlijk niet in je klussen ook vakantie nemen. hahaha.
ik hoop het zo voor je.

carina, je moet je echt niet schulig voelen hoor met dat moeders voor moeders. Want je doet er alleen aan mee als je er toe in staat bent en niet als je andere dingen aan je hoofd heb. Als ik in jou sitiuatie gezeten had, had ik het ook niet gedaan, of als ik bv heel erg misselijk geweest zou zijn, en spugen enzo zou ik het ook niet gedaan hebben hoor.
Denk maar lekker aan jezelf en dat jij je goed voelt is het belangrijkst.
Welke datum heb je nou precies je echo, Dat ben ik ef kwijt.

Aapje,   vervelend he die misselijkheid, Ja ik heb makkelijk praten want ik heb het niet gehad, maar heel af en toe en dat vond ik al niet fijn, Nou nog een paar weken en dan neemt het af, en het is allemaal voor een goed doel he.
Wanneer ga je naar de vk,
en je ouders, wat een leuke verassing, Maak je er ook een verassing van, of zeg je het gewoon.

Sientje wat ben jij nieuwschierig zeg hahahaha. Ik twijfel zo of ik het zal zeggen, alleen mn zusje weet het nu maar die zag het op de echo.
Maar verder weet niemand het nog.
Voor zo'n site wat jij heb, moet je daar ook voor betalen. Ik vind het wel leuk, maar ben echt niet het type die dat ook bijhoud, en dat is dan wel jammer.
Ik ga vandaag ef proberen een buik foto te maken, maar ik moet het zelf doen omdat mn vriend er niet is, dus ef kijken of dat lukt met de zelfontspanner.

Heeej wat denken jullie dat het word dan, laten we het zo  eerst eens even stellen, dan denk ik er nog even over na of ik het gaat zeggen.

Verder gaat het heel goed hier, heb nog steeds die buiken hoor, maar ik voel ons kindje nu elke dag, en elke dag steeds duidelijker. het is echt heel bijzonder.
Dus daar geniet ik wel heel erg van.
Verder werk ik natuurlijk minder en dat is ook wel lekker, en over 4 weken vakantie, jippie, 4 weken niks doen.
Oja het babykamertje is bijna klaar. De vloerbedeking komt volgende week donderdag en de gordijnen over een week of 2. Wel hangt er al luxaflex en het behang is af.
het is wel heel leuk geworden al zeg ik het zelf.
Dan de meubeltjes over 4 weken in mn vakantie.
Nou genoeg gekletst.

Oja wilde ik nog ef zeggen,
Carina, je had op je werk maar een heek kort contract, balen zeg.
kan je niet blijven op een andere locatie ofzo.

liefs hunny

hoi meiden!

bedankt voor jullie reactie. ik weet ook wel dat ik me niet schuldig hoef te voelen, maar ik weet wel dat veel vrouwen er baat bij hebben. mijn nichtje was er bijvoorbeeld nooit geweest zonder.
maar goed. ik heb het druk genoeg met mezelf.

mijn weekend was druk, maar gezellig. wel balen om te lezen dat het niet gelukt is filiz...
maar wie weet op vakantie....
je gaat wel lekker lang weg he! goed geregeld!

we hebben het een aantal vrienden en familieleden verteld dit weekend. in ons geval lijkt het me alleen maar beter dat er meerdere mensen op de hoogte zijn. je weet immers maar nooit.
1 vriendin zag het gelijk, daar hoefde ik alleen maar naar te knikken... hahaha

hunny.. ik gok een meisje. het blijft 50% kans he...
ben benieuwd naar je kamertje.. kwamen er nou foto's op je hyves te staan??
heb je nu je weet wat het wordt, niet de neiging om je kamertje al echt een meisjes of jongenskamer te maken? dat zou ik denk ik wel hebben.

groetjes!

ben me net rot geschrokken en heb eigenlijj nog steeds de bibbers in mijn knieen.
net bij het afvegen een beetje verkleuring op; het papiertje.
niet rood, maar wat lichtbruinig.

brrrr.. dat kan ik er echt niet bij hebben nu.

Hoi Carina,
Dat is zeker even schrikken.
Ik weet niet of het je een beetje gerust stelt maar ik heb dat ook gehad 2 weken geleden.
Het heeft twee dagen geduurd, ook wat bruin bij het afvegen, maar het is daarna weer gestopt.
Ik heb gelezen dat innestelingsbloed soms pas veel later naar buiten komt.

Ik snap wel dat je geschrokken bent, natuurlijk!
Sterkte vandaag!

Liefs Aapje

Hoi meiden
Jeetje carina wat schrikken, en hoe is het nu met je,
Is het kleurige al weg bij het afvegen, bel anders gewoon de gyn, voor een echo.
Dat geeft misschien weer een beetje rust. Ik hoop in elk geval dat het nu goed gaat met je.

Nou schrijf wel weer verhalen als ik carina gehoord heb, nu even geen gezellige verhalen, eerst weten of het goed gaat.
Kom straks weer even kijken

aapje hoe was het vertellen aan je fam
liefs jo

nou meiden..
de schrik zat er echt even in.

maar gelukkig de rest van de dag niks te zien. pffff.
stuur vanaaf een langer bericht, want zit nog op school de hardwerkende juf uit te hangen.. hahaha

groetjes een opgeluchte Carina

hey hunny.. kom maar op hoor met de leuke verhalen!
ook als ik even in de rats zit, kan ik best wat leuke verhalen gebruiken.

ik ben weer zeker van mijn zwangerschap... ben doodop, mijn eetlust is verschrikkelijk en mijn borsten (AU!)

Terug
Bovenaan