bezige bijtjes 2

Hoi hoi,

Lekker weer he?! Van de week wordt het mooier! Vandaag is wel echt zo ´n gezellige dag om heerlijk thuis te studderen. Ik denk ook dat ik m ´n zoontje heerlijk in z ´n pyamaatje laat spelen totdat ie rond 12 uur weer naar bed gaat. Ik denk niet dat we vanochtend nog op pad gaan. Ik ga nog even de laatste dingetjes voor de babykamer in orde maken en de was wegwerken.

Hunny, hoe voel je je? Heb je nog last gehad van maagzuur of je rug? Wel naar de fysio gaan he met je rug als het aanhoudt. Het kan iets van zwangerschapsisschias zijn.
Ik weet niet of het schadelijk is hoor, een labtop op pschoot als je zwanger bent. Ik weet alleen dat mensen me erop wezen van of ik dat wel zou doen. Maar zelf weten ze het volgens mij ook niet of het schadelijk is of niet. Ach, het is een vraagje waard bij de verloskunidge! En heb je nog gebbqt? Of is het daadwerkelijk een pizza geworden? Misschien wordt het aankomend weekend wel bbq weer! Laten we het hopen!

Carina, hoe is ie nu met je? Alweer een beetje bijgekomen van de huisstofmeid en de misselijkheid? O, ik wilde nog wat vragen of schrijven, maar weet het niet meer!

Oja, even nagedacht, nu weet ik het weer! Hunny schreef dat het leuke foto ´s waren op onze site. Welke foto ´s ik ook zo blij mee ben is die foto ´s van het strand! Daar staan we regelmatig met z ´n drieen op! Een tip die ik wil meegeven is om je fototoestel ook uit handen te geven. Of als er iemand een fototoestel heeft, vragen om ook foto ´s met jullie drietjes erop te maken. Wat me opvalt zo in de afgelopen 2,5 jaar, is dat we er bar weinig met z ´n drietjes opstaan. Wel ik en  ons zoontje of m ´n vriend en ons zoontje, maar niet echt met z ´n drieen. Daarom was ik zo blij dat m ´n ouders even een aantal fototjes hadden genomen van ons drietjes op het strand!
Dus vergeet dat niet! Voor je het weet ben je een paar jaar verder, en heb je maar een paar foto ´s van jullie hele gezinnetje! Ook ga ik hier om denken als ik ben bevallen. Dat er wel genoeg foto ´s van het hele gezin worden gemaakt, zonder dat ik veel de camera in handen heb...

Zo, dat was een tip van flip. Ik ga de was doen en heerlijk studderen. Hoop vandaag ook weer een eind te komen!

Groetjes!

hoi hoi allemaal

Nou hier gaat het eens stuk beter hoor, mn maagzuur is zeker afgenomen, moet nu alleen wel heel goed nadenken bij wat ik eet, want als ik iets eet  waar door het op kan komen is het er ook binnen 5 min.
Drink nu ook veel melk en als ik het op voel komen neem ik snel een renie.
Mn rug gaat ook we oke, vrijdag was echt heel erg maar na een nacht goed geslapen te hebben is het weg gegaan.
Hou het zeker goed in de gaten
We hebbe niet ge-bbq, maar chinees gegeten. het was gezellig en de kleine van mn vriendin was ook mee, dus het was ook niet zo heel laat geworden.
Verder lekker rustig aan gedaan van het weekend.
Zo even strijken en een afspraak maken voor een: of 1 een hele pret echo, of 2 alleen de geslachtsbepaling, gewoon even voor mezelf om te kijken of ze het echt goed hadden.
Ik twijfel nog zo.
Laat ik nog horen.

Sientje, is je kindje nog druk in de weer met omdraaien, of heb je niet dat iedee.
Bedankt voor de goede tip van de foto's, Het is vaak ook als je samen op vakantie gaat, sta je altijd alleen op de foto allebei. Soms wil ik hem nog wel eens op zelfontspanner zetten maar je doet dat ook niet snel.
Ik ga zeker ons gezinnetje met zn drieen op de foto zetten.

carina, hoe gaat het ermee, nog misselijk vandaag??
volgende week mag je weer voor de echo he, Gaan jullie haast een pret echo maken??
Ik vind het zo duur, maarja zo vaak krijg je ook geen kindje, en mijn vriend heeft altijd geroepen dat ie er maar 1 wil, dus ja als dat echt zo is heb ik ook maar 1 kans.
Hoe gaat het met je hondjes, zo samen in huis.
Lekker bezig zeker, met die twee.

aapje hoe gaat het met je moeder, al nieuws.
En met je spugen, hou je al wat meer binnen, want je bent pillen gaan slikken daarvoor toch.

Nou ik ga ef naar zolder om te strijken, jippppppiiieeeee.
Heb ik echt zin in, hahaha.
tot snel
liefs hunny

ff snel een berichtje van mij,
Goed nieuws, mijn moeder mag vandaag nog naar huis om verder aan te sterken.
Met mij gaat het wel, erg moe en die misselijkheid blijft ondanks de gember capsules. Maar goed, nog 2 weken en dan zit ik op 12 weken, hoop dat het dan over gaat.

Sientje; is de baby al gedraaid?

Hunny; last van je rug en maagzuur las ik? Iedere periode in de zwangerschap heeft andere klachten geloof ik. Het gaat nu voor jou ook heel opschieten he? Hoe ver ben je nu?

Carina; ben je al iets minder ongerust? En hoe is het met je klachten, ik las dat je nu ook regelmatig moet braken?! Vervelend he?! Maar ach, laten we maar niet klagen he, het hoort er bij.

Nou meiden tot snel weer!!

Liefs Aapje

Aapje! wat een goed nieuws zeg!
zal heel wat uit maken als je niet meer iedere keer naar het ziekenhuis toe hoeft.
jammer dat die gembercapsules nog niet aanslaan.

ik moet wel af en toe overgeven, maar het is nog te overzien hoor.. ongeveer 1x in de 3 dagen. ben eigenlijk wel blij met mijn kwaaltjes zoals ze nu zijn. voor iedereen is het duidelijk dat ik veel meer kwalen heb, en voor mij is dat toch een beetje een geruststelling.

vanmiddag was er een vriendin op visite. ze vertelde al dat ze nog wat spulletjes voor me had van haar 2 dochters.  oa. een voedingskussen en een babybadje. en voordat ik echt dingen ging aanschaffen zou ze me wel een lijstje emt spulletjes mailen. lief hoor!

ik ben wel weer moe van dat bezoek. heb dus verder niks uitgevoerd. achja... zolang mijn lief niet moppert.... (en ik thuis geen last heb van mijn allergie is het nog schoon genoeg!)

Hoi hoi,

Hoe is het ondertussen met iedereen?
Hunny, hebben jullie al besloten of je een pretecho wilt? Hoe ver ben je nu? Want volgens mij is tot iets van 25 weken een pretecho het mooiste ofzo. Anders wordt het kindje te groot om nog mooi (beina) volledig in beeld te hebben. Moet je maar even informeren. Met ons zoontje hadden we ook een pretecho laten doen. Toen schakelde ze ook nog over op 3d. Echt heel bijzonder hoor! We hebben het geslacht toen op laten schrijven, voor als we het toch wilde weten. En we hebben niet gekeken hoor! Maar toen die tijd deden ze nog geen 20 weken echo. Pas een jaar later.

En hoe is het met de dames Carina en Aapje, en met de zwangerschapskwaaltjes? Aapje, jij bent toch al 12 weken? En Carina, een week of 9?
Leuk allemaal he.

Hier is het nogsteeds druk aan het bewegen! Moet precies over een week weer heen. Ben zooooo benieuwd! Vandaag heerlijk weer. Lekker even buiten studderen denk ik zomaar.

Groetjes

Zo, even een nieuwe aanmaken hoor! de andere is alweer heeel wat daagjes verouderd zag ik... Heb meteen even de dagen erbij geschreven. Vind ik zelf altijd wel handig.

Do.    24-07
Vr.      25-07
Za.      26-07
Zo.      27-07

Ma.    28-07
Di.        29-07
Wo.    30-07
Do.      31-07 Sientje Verloskundige
Vr.      01-08
Za.      02-08
Zo.      03-08

Ma.    04-08
Di.      05-08
Wo.  06-08
Do.    07-08 Sientje Verloskunidge indien kindje gedraaid
Vr.      08-08
Za.      09-08 Sientje 36 weken
Zo.      10-08

En even de uitgerekende data erbij natuurlijk!

Vr.      25-07
Za.      26-07
Zo.      27-07

Ma.    28-07
Di.        29-07
Wo.    30-07
Do.      31-07 Sientje Verloskundige
Vr.      01-08
Za.      02-08
Zo.      03-08

Ma.    04-08
Di.      05-08