bezige bijtjes 2

Joehoe!!!!!!!! kom net bij de verloskundige vandaan en alles was goed!!!!
Ben echt ontzettend blij.
Heb een boekje meegekregen over zwangerschapscursussen, heeft er nog iemand ervaring of advies met een cursus??

Nu over 5 weken weer naar de verloskundige en over 6 weken de 20 weken echo!! Spannend!!!!!!!!!!!!!!

hmmz sientje.. en ik maar denken dat je al aan het puffen was!!!
die pijn lijkt me ook niet echt prettig! hopelijk weten ze bij de vk waar het van komt...
succes straks!

joepie aapje!!!
tuurlijk was alles goed! maar wat leuk om weer even die bevestiging te hebben he! het is bij ons nu een week geleden, en moet dus nog 3 weken wachten... maar van mijn had het vandaag al weer gemogen hoor!
heb jij nu de afspraak voor de 20 weken echo gemaakt? ik moet met 16 en een halve week weer naar de vk. en ik denk dat ze dan over die echo begint...
dat is toch niet te laat???

wat die cursussen betreft...
ik ben nog druk met kraamorg uitzoeken, maar het kraamzorgcentrum waar ik waarschijnlijk voor ga kienzen.. doet er 12 keer gratis zwangerschapszwemmen bij en 100 euro korting op zwangerschapsyoga. (nog maar 25 euro betalen)
ze hebben ook zwangerschapspilates, maar daarvan weet ik de prijzen niet.
daar gaat eigenlijk mijn voorkeur naar uit.
dan zou ik op dinsdagavond pilates hebben en op donderdagavond zwemmen.

ik word nog sportief tijdens mijn zwangerschap! hahaha

hoi hoi

Aapje wat fijn dat alles goed was, heerlijk he om het hartje te horen, Konden ze het in 1x vinden, bij mij lag de baby nog wel eens verstopt in het begin en dan moest ze eerst een paar seconde zoeken, ooh daar werd ik altijd zo zenuwachtig van.
Ik heb in het begin ook gekeken naar zwangerschaps gym ofiets. Mn zusje deed gym, maar die vond daar niks aan, toen heb ik voor yoga informatie aangevraagd, maar dat was al om 19uur op maandagavond, Nou dat is voor ons niet haalbaar met eten enzo.
Toen heb ik besloten om helemaal niks te doen.
Mn vriend zei toen ook, als je haast 34 weken zwanger ben heb je ook geen zin meer om weg te gaan.
Ýk ga het gewoon proberen zonder gym, heeft mijn vriendin toen ook gedaan, en dat is gewoon goed gegaan, Het is misschien wel gezellig om daarna een soort zwangerschaps gym clubje te hebben maar ik heb daar toch geen tijd voor.

Nou aan mijn tips heb je dus geen mallemoer, hahaha

Carina, jeetje zeg wat ben je aan het spugen, vervelend hoor.
Ik hoop dat je daar snel vanaf ben hoor.
En het duurt zeker lang he als je moet wachten op je vk afspraak. Bij de eerste afspraak die je nu heb krijg je toestemming voor de 20 weken echo. Dat is niet te laat hoor, want die echo maak je echt pas met 20 weken, dan kunnen ze het gewoon het beste zien en als je al eerder gaat is het toch nog weer kleiner, je kleintje.
En rond die tijd ga je ook je kindje voelen hoor, en als je mazzel heb misschien wel al eerder.
spannend he.

sientje, jeetje wat vervelend die pijn, dat herken je dus niet van je vorige bevalling.
Ben benieuwd wat ze daar van zeggen, niet te lang mee door blijven lopen hoor.
Ik hoop voor je dat je kleintje snel komt, omdat je aangeeft dat je het echt een beetje zat bent.
En dan nog zo'n hummel thuis waar je toch alle aandacht aan wil geven en eigenlijk geen energie meer voor hebt,
Nou nog ef doorzetten, het komt snel

filiz, heb je al nieuws.

Nou na gister bij de fysio, die giller, heb ik wel van 5 kanten gehoord dat je altijd "gewone" kleren aan moet doen bij die man. Dus dat vergeet ik noooooooit meer.
Ik heb oefeningen gekregen die ik 3 keer per dag moet doen ,en maandag terug voor nieuwe oefeningen.( met een gewone onderbroek hahaha)

Verder gaat het goed hierzo, heb mn eerste gratis zwangerdoos te pakken.
die van prenatal, erg leuk hoor, Moeten julie ook doen. Zit gewoon een pak luiers in he, en gratis.
Nou verder ga ik vandaag een beetje schoonmaken en boodschappen doen.
leuk he.
bahhh geen zin in.

Nouja tot snel
doeiiiii

@ hunny.. stoer hoor! zonder gym!
maar volgens mij werkt je intuitie wel tijdens de bevalling.

gisteren een baaldag gehad... ik was gisteren namelijk 13 weken en 6 dagen.
vorig jaar met 16 weken en 6 dagen kregen we slecht niet van de verloskundige. vorig jaar stortte ons wereldje in.
nu lijkt alles wel goed te gaan... nu worden we waarschijnlijk wel papa en mama.
maar toch blijft bij mij vaak de vraag spelen... waarom toen niet? waarom hebben we eerst zoveel verdroet moeten hebben?

ik hoop vandaag op een betere dag!

groetjes Carina

Ik heb de belangrijkste tips van mn zusje gekregen, hoe je moet persen enzo.
En je weeen moet je toch zelf op zien te vangen,dat kunnen ze je  volgens mij niet uit teen boekje leren.
Nouja de tijd zal het leren, ik ben absoluut niet bang voor de bevalling, dus ik ga er gewoon voor over een week of 12.

Carina, ja je zal zeker een rot dag gehad hebben gister. Het blijft toch iets heel moeilijks he. Nou nu gaat het goed, en probeer daar maar het meest aan te denken. Over een paar maanden hebben jullie een pachtige zoon of dochter in je armen.
Hoop voor je dat je vandaag een betere dag heb, Ga je iets leuks doen om een leuke dag te krijgen, iets leuks kopen voor jezelf of voor de baby misschien???

Ef wat anders carina, heb jij toevallig al wat ontvangen met de post???? Misschien een beetje gek dat ik dat vraag hoor, maar ef checken.

Sientje nog niet aan het bevallen.

Filiz, jou nod is zeker gister of vandaag. Hoe gaat het met je nod, heb je goed nieuws voor ons.

Aapje, wij hadden ook bijna miami kamertje genomen, Ik was er helemaal weg van, alleen mn vriend wilde toen toch graag nog een kleur in het kamertje, iest met hout ofzo, Dat hebben we nu natuurlijk maar anders hadden we dit kamertje ook wel eens kunnen hebben.
Heeeeeel goede keus hebben jullie gemaakt, hahaha

Nou ik ga vanmiddag nog even werken, en dan zit mn eerste werk week er al weer op.
Dan nog maar 6 weken, De laatste week heb ik de vrijdag middag vrij opgeschreven, zodat ik net wat eerder vrij ben, maar daar twijfel ik nog een beetje over.
Mn collega zei, ach jo, die ene middag kan er dan toch ook nog wel bij, en dat is zo, maar aan de andere kant, hoe eerder ik verlof heb hoe beter toch.
hahaha.

nouja we zien wel.

groetjes hunny

heej sientje
Heb net ef op je site gelezen dat je zoveel pijn heb gehad, en nog heb.
Vervelend zeg, maar die pijn werd   dus echt veroorzaakt doordat de kleine zn weg naar beneden aan het zoeken is.
Wel fijn dat je nu mag kiezen dat je ingelijd/ingeleid (hoe schrijf je dat) mag worden, mocht je het nu echt niet meer houden kan je daar voor kiezen.
Hoop dat die kleine snel komt, dan ben je van al je pijnen af ,en kan je weer een beetje lopen enzo.

Nouja we wachten maar af he.
veel succes,
groetjes hunny

hallo hallo dames ff snel berichtje van mij, moet zo weg
hier zijn er nog geen rd's dus ik ben benieuwddddddd
misschien ga ik morgen ochtend testen ik weet het niet hoor.
aaaaaaaaa spannend,
enne hunny heb erg gelachen gisteren naar je verhaaltje meid, ahhahahahah
ga je voortaan mevrouw BB noemen ehhehehehe lol :):):):):)

sientje, heel veel sterkte met je weeen meid, hoop dat die junior snel komt, we willen een baby ziennnnnnnnnnnnnnnn

aapje, super dat alles goed is gegaan bij de VK, op naar de volgende afspraak, op een gegeven moment kan je niet meer wachten joh om naar de Vk te gaan.
Carina, jij ook veel succes met het zoeken naar curssun gymmen zwemmen,
Het zal zeker goed komen.....

zal als ik getest heb morgen jullie laten weten dames............
toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeee

@ filiz... spannend!!!! wel gelijk laten weten he!!!

@ hunny.. yups de post is gisteren geweest! thanks!

vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter. heb wat kleine klusjes in huis gedaan, en wat was en strijk weggewerkt. was superblij dat ik niet eens misselijk was vandaag.

mijn lief is het hele weekend in veldhoven. 2 hele nachten zonder hem in bed. blegh!
we zijn wel vaker een weekendje uit elkaar geweest omdat we dan bij familie waren, maar nu baal ik er wel extra van. als ik maar kan slapen vannacht!!!

groetjes!
kom morgenochtend gelijk kijken of we nieuws hebben van een misschien wel zwangere filiz!!!

Terug
Bovenaan