hoi hoi
Aapje wat fijn dat alles goed was, heerlijk he om het hartje te horen, Konden ze het in 1x vinden, bij mij lag de baby nog wel eens verstopt in het begin en dan moest ze eerst een paar seconde zoeken, ooh daar werd ik altijd zo zenuwachtig van.
Ik heb in het begin ook gekeken naar zwangerschaps gym ofiets. Mn zusje deed gym, maar die vond daar niks aan, toen heb ik voor yoga informatie aangevraagd, maar dat was al om 19uur op maandagavond, Nou dat is voor ons niet haalbaar met eten enzo.
Toen heb ik besloten om helemaal niks te doen.
Mn vriend zei toen ook, als je haast 34 weken zwanger ben heb je ook geen zin meer om weg te gaan.
Ãk ga het gewoon proberen zonder gym, heeft mijn vriendin toen ook gedaan, en dat is gewoon goed gegaan, Het is misschien wel gezellig om daarna een soort zwangerschaps gym clubje te hebben maar ik heb daar toch geen tijd voor.
Nou aan mijn tips heb je dus geen mallemoer, hahaha
Carina, jeetje zeg wat ben je aan het spugen, vervelend hoor.
Ik hoop dat je daar snel vanaf ben hoor.
En het duurt zeker lang he als je moet wachten op je vk afspraak. Bij de eerste afspraak die je nu heb krijg je toestemming voor de 20 weken echo. Dat is niet te laat hoor, want die echo maak je echt pas met 20 weken, dan kunnen ze het gewoon het beste zien en als je al eerder gaat is het toch nog weer kleiner, je kleintje.
En rond die tijd ga je ook je kindje voelen hoor, en als je mazzel heb misschien wel al eerder.
spannend he.
sientje, jeetje wat vervelend die pijn, dat herken je dus niet van je vorige bevalling.
Ben benieuwd wat ze daar van zeggen, niet te lang mee door blijven lopen hoor.
Ik hoop voor je dat je kleintje snel komt, omdat je aangeeft dat je het echt een beetje zat bent.
En dan nog zo'n hummel thuis waar je toch alle aandacht aan wil geven en eigenlijk geen energie meer voor hebt,
Nou nog ef doorzetten, het komt snel
filiz, heb je al nieuws.
Nou na gister bij de fysio, die giller, heb ik wel van 5 kanten gehoord dat je altijd "gewone" kleren aan moet doen bij die man. Dus dat vergeet ik noooooooit meer.
Ik heb oefeningen gekregen die ik 3 keer per dag moet doen ,en maandag terug voor nieuwe oefeningen.( met een gewone onderbroek hahaha)
Verder gaat het goed hierzo, heb mn eerste gratis zwangerdoos te pakken.
die van prenatal, erg leuk hoor, Moeten julie ook doen. Zit gewoon een pak luiers in he, en gratis.
Nou verder ga ik vandaag een beetje schoonmaken en boodschappen doen.
leuk he.
bahhh geen zin in.
Nouja tot snel
doeiiiii