bezige bijtjes 2

en en en????
ben ongeveer net zo zenuwachtig nu voor filiz als een aantal weken geleden voor mezelf! hahaha

vanmiddag lekker shoppen! ik heb mijn lief beloofd nog niet al te veel te halen, want eigenlijk staat het alleen nog maar in de weg hier in huis. maar ik kom niet met lege handen thuis! dat weet ik zeker!

sorry dames, dat ik laat ben met reageren,.
Heb gister ochten getest en helaas negatief, maar tot op heden nog geen RD's

ik weet het niet hoor, ik hoopte dat ik zwanger zou zijn deze keer, maar elke dag word mijn hoop minder.
Als de RD's komen, dan heb ik geen moed meer na een jaar.

vind het nu ook vreselijk frustrerend dat mensen gelijk bij de eerste ronde  of binnen paar maanden  zwanger zijn, en mensen die geen kinderen willen die wel zwanger worden ppffffffff
zal dan denk ik net als sylvia afstand nemen van het forum want, dit doet pijn dames.

Hoi filiz

Jeetje balen meid, dat de test negatief was.
Ik heb zo aan je gedacht.
Nouja ik hoop nog een beetje met je mee dat de rd's niet komen en dat je alsnog positief test over een paar dagen.
Ik snap dat je afstand wil nemen van het forum, het is ook wel heel moeilijk te typen met 4 meiden die wel zwanger zijn, en we leven echt met je mee, maar daar heb je op het moment dan ook niet zo veel aan.
Nou laat nog ef weten hoe het af loopt.
ik duim nog steeds
liefs hunny

getsie filiz...
ik had zulke goede hoop!

het is begrijpelijk dat je het forum even de rug toe wilt keren. ik heb ook een aantal keren op het punt gestaan.
ik hoop dat de rd's toch wegblijven.. ik had namelijk ook pas 4 dagen na mijn nod een positieve test! ik duim dus ngewoon nog even verder!

sterkte meid!

Sientje gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Ga zo meteen ff de foto's kijken. Ik hoop dat alles goed is gegaan!

Filiz, balen meid dat het weer niet gelukt is, ik snap dat het moeilijk voor je is om hier te blijven schrijven. Ik duim voor je dat het niet lang meer gaat duren. Heel veel succes!!

Ik ga nu een paar dagen op vakantie dus waarschijnlijk een paar dagen niet op het forum (tenzij we internet hebben in het hotel)

Liefs Aapje

wat een lief ventje zeg! sientje gefeliciteerd!!!!
het eerst bijtje is een feit... op naar nummer 2 (hunny!)

ik hoop dat alles goed is gegaan, het ondanks alle pijn van te voren verder wel meegevallen is.

ik heb ook een klein dingetje meegemaakt gisterochtend vroeg...
ik weet bijna zeker dat ik ons gupje heb gevoeld.
het waren zeker weten niet mijn darmen of mijn blaas, was ook geen steekje van mijn baarmoeder die oprekt.. nee dit moet wel de baby geweest zijn...
kreeg er kippenvel van.
zo was het er, en zo was het weer weg!! kan niet wachten om dit vaker te voelen!

groetjes

Terug
Bovenaan