Hoihoi
Sientje gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje, had gister al gekeken op je site en een berichtje achter gelaten in je gastenboek.
Wat zullen jullie trots zijn, en mees, is hij echt een grote broer nu of is het allemaal nog maar een beetje vreemd.
En de bevalling,ik hoop dat het meegevallen is. Ben benieuwd naar je verhaal, maar doe rustig aan. Eerst genieten en je zal het ook wel druk krijgen met visite.
We wachten rustig af totdat jij er aan toe ben.
carina, ook gefeliciteerd met het voelen van je kleine, wat een lekker gevoel he.
niet bang worden nu als het even een tijdje niet voelt he, dat komt vanzelf.
Maar als je kindje zich heeft laten voelen dan duurt het niet meer lang.
aapje, fijne vakantie,
filiz, zijn de rd's al gekomen, ik hoooop zo dat ze weg blijven,
Nou ik ben vandaag weer naar de fysio geweest, en weer nieuwe oefeningen gekregen, en ik heb mn kraampakket gehaald.
Een grote witte doos vol maandverband, en geen kleintjes kan ik jullie zeggen.
Verder ben ik echt heel moe vandaag van het werken dus doe nu een beetje rustig aan de rest van de dag.
Beetje strijken nog.
groetjes hunny
Sientje gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje, had gister al gekeken op je site en een berichtje achter gelaten in je gastenboek.
Wat zullen jullie trots zijn, en mees, is hij echt een grote broer nu of is het allemaal nog maar een beetje vreemd.
En de bevalling,ik hoop dat het meegevallen is. Ben benieuwd naar je verhaal, maar doe rustig aan. Eerst genieten en je zal het ook wel druk krijgen met visite.
We wachten rustig af totdat jij er aan toe ben.
carina, ook gefeliciteerd met het voelen van je kleine, wat een lekker gevoel he.
niet bang worden nu als het even een tijdje niet voelt he, dat komt vanzelf.
Maar als je kindje zich heeft laten voelen dan duurt het niet meer lang.
aapje, fijne vakantie,
filiz, zijn de rd's al gekomen, ik hoooop zo dat ze weg blijven,
Nou ik ben vandaag weer naar de fysio geweest, en weer nieuwe oefeningen gekregen, en ik heb mn kraampakket gehaald.
Een grote witte doos vol maandverband, en geen kleintjes kan ik jullie zeggen.
Verder ben ik echt heel moe vandaag van het werken dus doe nu een beetje rustig aan de rest van de dag.
Beetje strijken nog.
groetjes hunny