bezige bijtjes 2

Hoihoi

Sientje gefeliciteerd met jullie prachtige zoontje, had gister al gekeken op je site en een berichtje achter gelaten in je gastenboek.
Wat zullen jullie trots zijn, en mees, is hij echt een grote broer nu of is het allemaal nog maar een beetje vreemd.
En de bevalling,ik hoop dat het meegevallen is. Ben benieuwd naar je verhaal, maar doe rustig aan. Eerst genieten en je zal het ook wel druk krijgen met visite.
We wachten rustig af totdat jij er aan toe ben.

carina, ook gefeliciteerd met het voelen van je kleine, wat een lekker gevoel he.
niet bang worden nu als het even een tijdje niet voelt he, dat komt vanzelf.
Maar als je kindje zich heeft laten voelen dan duurt het niet meer lang.

aapje, fijne vakantie,

filiz, zijn de rd's al gekomen, ik hoooop zo dat ze weg blijven,

Nou ik ben vandaag weer naar de fysio geweest, en weer nieuwe oefeningen gekregen, en ik heb mn kraampakket gehaald.
Een grote witte doos vol maandverband, en geen kleintjes kan ik jullie zeggen.
Verder ben ik echt heel moe vandaag van het werken dus doe nu een beetje rustig aan de rest van de dag.
Beetje strijken nog.

groetjes hunny

hey sientje gefeliciteerd meid
superrrrrrrrrrrrr
nou hier zijn de Rd's vanmorgen gekomen, dus dit is voorlopig mijn laatste berichtje hierzo zoals ik al zei ga toch afstand nemen meiden,
ik vind het hartstikke leuk voor jullie en hoop dat jullie over aantal weken/maanden hele mooie gezonde babies op de wereld brengen.

Als ik zwanger ben (ooit) zal ik het nog wel melden hoor ::):):)

allemaal een dikke zoen en hunny aapje en carina geniet van jullie zwangerschap en sientje geniet van je kleine wonder.

Hoi Meiden,

Hier ff een beriggie van mij. ten eerste Sientje gefeliciteerd met je kleine ik weet het heb een hele tijd niets van me laten horen maar heb even afstand genomen van de site dat had ik ff nodig maar ik ben weer terug en met een nieuwtje ben inmiddels 5 week zwanger en ik hoop dat het nu wel goed gaat   dus ben wel blij nu en zo te lezen gaat het goed met carina ben blij voor je meis en ik ga nu naar bed toe en ik kom nu elke dag ff kijken op de site trusten allemaal

Veel liefs van Charmedgirl

heej meiden
Jeetje wat stonden we ver weg zeg, met onze bezige bijtjes.
Nou ik haal hem even op.

carmedgirl, wat fijn voor je dat je zwanger bent, moet zeggen dat ik alleen je naam herinner, maar verder niet meer hoelang je bezig bent met zwanger worden enzo.
Maar nu gefeliciteerd, en geniet ervan
Heb je nog geen last van kwaaltjes.

carina, hoe is het met je, moet je nog veel spugen.
Ik hoop dat je daar ook een beetje klaar mee bent.
Heb je de kleine al weer gevoeld?? Ben erg benieuwd.

nou aapje is op vakantie he, die horen we snel denk weer.

Sientje, hoe gaat het met jou, weet niet of je er al aan toe bent dat je hier weer leest, maar ik denk wel aan je hoor.

Hier gaat alles goed, beetje jammer dat ik echt heel slecht slaap.
Ik moet zowiezo 3 keer plassen snachts, ik droom echt verschrikkelijk veel en zoooo helder, dat ik het zowat zelf meemaakt. En als ik geplast heb of wakker word van het dromen, ben ik klaar wakker,
Oohhh hoop dat ik snel weer goed doorslaapt.
Verder nog last van maagzuur, maar dan maar een rennie meer, Dat vind ik echt nog de vervelendse kwaal.
maar verder horen jullie me niet zeuren hoor, hahahahaha.
Ik ben dolgelukkig,
Vrijdag ochtend nog werken, en dan nog maar 5 weken tot mn verlof.

Het is nu feestweek bij ons ,dus dat is wel gezellig.

NOu hoor jullie weer snel.
doeiiiiii groetjes hunny

hoi hoi

het is alweer even geleden, maar zie dat het hier toch wat rustiger is...

@ filiz... balen meid, dat de rd's toch gekomen zijn.
ik snap het wel dat je even afstand wilt. het valt ook niet mee al die zwangeren!
sterkte meid! en ons niet vergeten he!!!

@ charmedgirl..
je gaat een paar spannende weken tegemoet! gefeliciteerd meid!
hier gaat gelukkig alles goed. over anderhalve week (9-9) mogen weer weer naar de verloskundige. kan eigenlijk niet wachten!

haha hunny.. ik had helemaak nog niet je berichtje geizen toen ik begon met typen...
mijn zus zit hier nu ff.. dus dacht verzend dit eerste stuk alvast...

straks meer...

mijn zus is weer naar huis.. ze kwam ff een bloemetje afgeven. zondag komt ze pas op het feest, maar nu ik weer dichtbij woon, wilde ze het bloemetje alvast op de dag zelf geven. lief hoor!

@ hunny.. getsie maagzuur... dat lijkt me echt niks. en dat 3x per nacht plasen ook niet.
ik ga vlak voor ik ga slapen nog even plassen en dan kan ik blijven slapen tot de wekker van mark gaat. (6 uur) dan moet ik wel echt gelijk naar de wc.

het spugen wordt wel minder, niet meer 1x in de 3 dagen, maar ix in de week ongeveer. gisteren was ik weer de pineut. dan heb ik daar ook de rest van de dag last van.
voel ik me lam en weeig.

wat is feestweek?
groetjes

oja.. er lag vandaag een heeeeeel lief kaartje in de brievenbus!
thanks sientje

hoihoi
Een feestweek is hier in het dorp, kermis en braderie, gezellige muziek en vooral veel bier. Niet voor mij hoor hahaha. Lust het niet eens.

Vandaag je 30ste verjaardag he, carina, gefeliciteerd.
En ik begrijp dat je van het weekend het gaat vieren.\
Leuk hoor, en voel je je nu anders als je 30 bent, hihi, ik word het begin volgend jaar.

Gelukig dat het spugen afneemt, en je mag nu bijna weer naar de   vk.
Ik moet volgende week woendag.
groetjes hunny

Terug
Bovenaan