bezige bijtjes 2

gezellig... feestweek! al ben ik ook niet voor bier te porren hoor!
ben normaal wel een drinker.. wijn en borrels ed. maar mis het eigenlijk helemaal niet nu.ben wel benieuwd hoe dat straks met mijn feest is.

haha wees maar niet bang hoor voor je verjaardag.. het doet echt geen pijn als je als 30er wakker wordt!

ik mag 9 september weer naar de verloskundige. nog anderhalve week geduld.

ik heb vandaag trouwens voor het eerst een buikband om. wel met een shirt erover, maar je ziet net leuk dat randje. mijn zus vond dat mijn buik sinds gisteren al weer dikker leek... maar volgens mij heeft dat ook wel te maken met welke kleren je aan hebt.

gisteren heb ik ons gupje weer even gevoeld. blijkbaar was dat aan mijn gezicht te zien, want mark legde gelijk zijn hand op mijn buik. heb hem lachend verteld dat hij nog even geduld moet hebben!

Dag lieve meiden,

Daar ben ik dan, terug van lang weg geweest. Inmiddels is het twee maanden geleden dat we de uitslag kregen van onze 4de weer mislukte IUI. Daarna namen we het besluit om eventjes te stoppen om tot rust te komen. En dat heeft ons heel erg goed gedaan !
En toen kwam vrijdag 29 aug.....de dag dat ik ongesteld moest worden.
Al een paar dagen merkte ik kleine ietwat andere dingen, maar ik dufde er niet op te hopen en dacht dat het weer inbeelding was.
Totdat ik vrijdagmorgen voordat ik naar de kapper ging een zwaar gevoel in mijn buik voelde, net een baksteen en ik was al twee dagen ietsipietsi misselijk geweest zo heeeel af en toe.
Mmmmm......vreemd......mijn riem kon het niet zijn die  in mijn buik zat drukken want ik ben mooi wat afgevallen en bleef maar op dat gewicht....terwijl ik normaal als ik ongesteld moet worden wel zeker een kilo bij kom.
Toch maar ff stiekem een testje doen.
En daar stond ik dan op de badkamer te wachten...............na 1 minuur verscheen daar een tweede streep !!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik wist niet wat me overkwam en belande meteen in een roes.
Rennen, want ik moest naar de kapper.
Meteen maar bij het kruidvat een test gekocht. Thuis meteen twee testen gedaan.......weer positief. Jee zeg zou het dan echt ?
Hup naar het winkelcentrum om iets leuks te kopen om mijn man mee te verassen als hij thuis komt van zijn werk en daar een test gekocht die aangeeft zwanger/niet zwanger.......en ja hoor....................ZWANGER !!!!!!
MEIDEN IK BEN ECHT ZWANGER !!!!!!!!!!
Toen mijn man thuis kwam stond er een cd op met liedjes uit muziekdoojes en in de kamer hing een rompertje met een roze en blauwe ballon en een boek; de zwangerschap van week tot week.
Daar stond hij dan met twee brooden in zijn hand.
Ik zei: dag papa en hij stond met tranen in zijn ogen en vroeg: is het echt waar ?
Daarna vlogen we elkaar in de armen en rolde de tranen.
Hij belande voorts in de roes.
's Avonds zijn we lekker wat gaan eten om het te vieren.

We kunnen het niet bevatten en geloven ! In de rustperiode is het ons dat toch mooi zelf gelukt !
Komende week ga ik ff naar het ziekenhuis bellen om dit goeie nieuws door te geven en te kijken hoe en wat verder. Ik ben als het moment daar is dat we een echo hebben en waar dan hopelijk alles goed op is......de angst dat het nu mis gaat is er wel moet ik eerlijk zeggen.
Ik mekr nog helemaal niks aan mijn (.)(.), maar wel heb ik een zwaar gevoel in mijn buik en met vlaagjes ben ik misselijk en moet ik eventjes was eten. En ik heb minder eetlust.

Nou.....een heel verhaal........
Jullie zijn de eerste en de enigste die ik het vertel ! Over een week gaan we met vakantie en daarna gaan we het pas iedereen vertellen. Nu hebben we ff de luxe positie dat we het stiekempjes geheim kunnen houden.
Dus, lieve meiden.....AUB GEEN BERICHTJES OP HYVES !!!!!!

Enne.......alle ervaringen van jullie zijn welkom !
Hadden jullie ook wat meer afscheiding ? En hadden jullie meteen pijnlijke (.)(.) ?
Wanneer krijg je de eerste echo ?   8 of 10 weken ?
Ik ben overigens dik 4 weken nu.

Duimen jullie wel dat het goed blijft gaan.........

Tot snel weer......maar wel van korte duur want daarna ben ik lekker twee weekjes weg.

Dikke kus, Sylvia

jippie, jippie, jippie,
OOhhhhh syl ik ben zooooo blij voor jullie, de hoofd bezigebij is ook zwanger.
Echt geweldig nieuws,  
Gefeliciteerd,
Ik heb zoveel aan je gedacht, en nu is het toch gebeurd, een super mooi wonder.
Heeft je kaarten vrouwtje toch gelijk gehad he.
En dan eerst lekker op vakantie, dan kan je helemaal aan het idee zwanger zijn wennen.
geniet er van.

liefs hunny

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooh syl, wat geweldig!!!!!!!!! Ben zo super blij voor jullie!!
Heb echt wel even een paar traantjes gelaten. Wat zullen jullie blij zijn!! En ik ook haha, mijn dag is goed, wat zeg ik mijn week is goed!!!!!!

Even over je vraagjes; ik voelde wel redelijk snel mijn borsten maar volgens mij was dat in week vijf ofzo,
verder heb ik bij 9 weken een echo gehad, het verschilt per verloskundige wanneer ze dat doen.

Wat een super goed nieuws zeg, geniet er van met z'n tweetjes en geniet van jullie vakantie!
Ik snap dat de angst er wel in zit maar probeer er toch vast een beetje van te genieten, van jullie wonder.

Liefs Aapje

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
dit is het beste nieuws in tijden! wat goed zeg!
een zwangere sylvia!

meid wat hebik aan je gedacht en nu zit ik met tranen in mijn ogen dit te typen.
Ik ben zo blij voor jullie! jullie hebben het verdient!
dit is toch echt een wondertje he! en die paar zaadjes.. moeten wel superzaadjes geweest zijn!

WHAAAAAAAAAAAAAAAA
hebben we toch nog samen een dikke buik...

die borsten.. daar ga je waarschijnlijk de komende tijd nog wel meer last van hebben. en als je mannetje pech heeft, mag hij er de komende tijd haast niet meer aankomen! hahaha

misselijk werd ik pas na week 6 ongeveer, en dat is nu met week 15 bijna over.

en de eerste echo had ik nu al vroeg met 7 weken, maar meestal krijg je er eentje met ongeveer 9 weken en dan nog met 12 weken. en als je pech hebt, dan alleen met 12 weken pas. maar ik zou als ik jou was je gyn eens lief en onzeker aankijken.. en misschien mag je dan wel lekker snel een echo! ik raad je aan om dat dan niet voor de 7de week te doen.. dan weet je zeker dat het hartje ook hoort te kloppen.

jeetje meid... ik had al zo'n vermoeden toen i het hyves berichtje zag..
kippenvel!

dikke knuffel!

Hoera! Syl is zwanger!!!
Syl, van harte meid! Wat fijn voor jullie, eindelijk! En wat die boobies betreft, ik heb er eigenlijk nooit last van gehad, dus dat kan ook nog! Wel misselijk, meteen eigenlijk al, werd erger en bij Mees na 16 weken was het over, en met Jip na 12 weken. Wat heerlijk voor jullie zeg! Geniet er maar van, het gaat nu echt gebeuren!!!!

Verder een tijd niet op internet geweest. Ga zo eerst even de foto ´s legen van het fototoestel en dan project douchen. Later vandaag ga ik wel even wat meer schrijven, maar eerst even ales op orde. Maar ging toch maar even een berichtje actherlaten, want weer een zwanger bijtje, het is toch een wonder!!! Geweldig!!!

Hier gaat allles goed. Toch ook wel lekker dat we weer een week verder zijn. Je bent toch de eerste week erg met jezelf bezig, plassen, hechtingen, poepen, douchen, stuwing, lopen, rusten, enz. Nu gaat het allemaal weer wat beter. Met Jip is alles prima! De eerste dagen erg veel last van krampjes, maar nu is het echt, slapen, huilen want hij wil eten, dan weer slapen, af en toe wakker, en ga zo maar door. Heerlijk! Ben super trots op m!

Met Mees gaat het ook wel weer. de eerste dagen toch een beetje van de rel. Hij was al niet zo lekker maar nu gaat het beter. Eerst was ie wat afstandelijk, nu begint ie Jip toe te laten. Helemaal niet jaloers, maar als ik of Ferdie m vasthad dan toch kijken. Nu krijgt ook Jip af en toe een kusje, echt super lief!

Trouwens, eergisteren tijdens het eten kreeg ik de schrik van m ´n leven! Voelde ik toch een knobbel in m ´n borst ter hoogte van m ´n oksel, Wel van ongeveer 2 bij 2, het leek net zo ´n grote bonk zeg maar waar je vroeger mee knikkerde. Jeetje, zat echt te trillen. Meteen de huisartsenpost gebeld. Die zei dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken, hoogstwaarschijnlijk een verstopte melkklier. Ik hoop zoooooo dat ie aan het eind van de week minder wordt! Nu ben ik weer wat rustiger, maar ik schrikte me wel het rambam!

Morgen ben ik jarig, ga zo even het kinderdagverblijf bellen dat Mees niet komt. Vind het toch wel gezellig als ie er ook is, zo heb ik m ´n twee mannen (okee, 3 :)) lekker om me heen.

Nou, meiden, ik ga vanmiddag wel even m ´n bevallingsverhaal typen (in word, dan ligt het meteen maar vast) en later vandaag of morgenochtend horen jullie alles!

Ik ga later wel alles bijlezen, want dat heb ik ook nog niet gedaan.

Heel veel liefs van mij!

Hey Lieve meiden,

Heel erg bedankt voor jullie reacties ! Super lief !
Heb zojuist ff naar het ziekenhuis gebeld en daar waren ze maar wat blij. Maar ze willen toch dat ik eventjes bloed kom laten prikken want dat is het meest betrouwbare. Aan de hand van de uitslag wordt dan de echo bepaald. Dat zal wel in week 7 of 8 zijn: das dan eventjes het voordeel van onze ziekenhuisachtergrond.
Vanmorgen wel ff geschrokken: dacht; doe nog eens een test. Er was wel een tweede streep maar heel erg licht ! Was wel van mijn tweede urine....die eruit zag als water !
Dus ja zal wel komen dat deze niet zo geconcentreerd was....hoop ik.
Verder gaat het goed. Ik heb niet echt veel klachten. Dit zijn de enige die ik heb:
heeeeel erg moe, af en toe misselijk, niet veel eetlust en niet veel op krijgen, rondom mijn navel een zwaar gevoel in de buik en af en toe wat ongi-krampjes.
Ondanks dat mijn gewicht super mooi is, heb ik toch een buikje....kan hem ook niet meer goed inhouden.
Aan mijn borsten merk ik 0,0 helemaal niks ! Gelukkig lees ik bij Sientje dat zij dit ook had....dat lucht dan ff op.
Maar wie weet wat er nog allemaal gaat komen in week 5-7....dan komen ook pas veel klachten lees ik zo her en der.

Nou als de uitslag woendag goed is, ga ik moeders voor moeders meteen bellen.
En zaterdag lekker op vakantie met zijn drietjes....of vier......hahaha.....mijn man heeft het gevoel dat het een tweeling is !

Anyway, we zijn super blij en langzaam aan begin ik aan het idee te wennen.
Maf he, ik ben er al zooo lang mee bezig en toch...........maar ja, was ook ECHT een verassing ! En een super verjaardagskado: was gisteren jarig.

Hoop alleen wel dat ik snel weer kan praten, want heb al 2 dagen geen stem: heb vorige week wat keelontsteking gehad; het heerst heel erg.

Sientje: jij alvast een mooie verjaardag en de rest van de meiden, veel groetjes en ik hou jullie op de hoogte !!!

Sylvia is Back ! Hahahahahahaha. Heerlijk !

Dikke kus, Syl.

Terug
Bovenaan