bezige bijtjes 2

hoihoi

Carina, dat is lekker zeg dat je badkamer al zo snel klaar is. Het lijkt me zo geweldig om een bad te hebben om daar weeen in op te vangen, Dat hebben wij nog niet hoor, bij ons komt de badkamer pas volgend jaar.
Maar wel lekker als je weer verder gaat met een project in je huis, dan kan je over een paar weken zeggen "zooo weer een kamer klaar"
En vandaag ook even lekker shoppen bij de hennes. Ik was in het begin ook in die winkel geweest maar ik kon daar toen niet slagen. Ik heb hier in he dorp een winkeltje zitten die zwangerschapskleding verkoopt en daar heb ik het meeste vandaan.
Veel succes.

Sientje wat fijn dat je weer een beetje zelf dingen kan doen en je eigen leventje zo weer op kan pakken. Volgens mij word je die eerste week ook alleen maar geleefd en word je verteld wat je wel en niet mag.
En met jip gaat het dus ook goed, Geef je borstvoeding of fles??? En moet je vaak uit bed snachts.

Syl, jij gaat zeker vandaag of morgen op vakantie, nouja in elk geval heel veel plezier.

Hier gaat alles weer beter als gister. Ik ben woensdag op donderdag nacht aan het spugen geweest, Misselijk en niet geslapen, dus een rot nacht.
Na het spugen kreeg ik echt een hardebuiken uur, maar goed dacht ik, logisch want mn buik is van slag.
Sochtends gewoon gedouched, boodschappen gedaan met mn zusje maar dat ging echt allemaal niet, dus terug mn bed in.
Nou die harde buiken bleven echt maar komen. Toen heb ik mn werk gebeld dat ze er rekening mee moesten houden dat ik vrijdagmid, dus vandaag misschien niet zou komen.
Ik moest van mn werk de vk bellen vanwege die harde buiken,dus dat heb ik ook maar gedaan.
Nou het kan heel goed horen bij een buikgriep, dat daar je baarmoeder op reageerd, maar ik moest goed in de gaten houden dat het niet over gaat in een soort weeen, zodat ik het iedee heb dat de bevalling zou beginnen, of dat ik bloedverlies zou krijgen.Dan moest ik gelijk bellen want dan moest ik aan de weeenremmers.
Nou dat schrik je toch wel ef hoor.
Moest heel rustig aan doen en goed in de gaten houden.
Vanacht goed geslapen en tot nu toe zijn de harde buiken sinds gisteravond afgenomen.
gelukkig
Nou dat was mijn verhaal voor vandaag.
ga zo even mn werk bellen om te zeggen hoe het gaat.
groetjes hunny

jeetje hunny dat is zeker even schrikken!
maar het gaat nu wel wat beter? heb je nog wat aan het teiltje gehad..

ik heb bij de hennes een broek gekocht. een lichte ribbroek. en een spijkerbroekje voor ons gupje! ben ook bij duimeland binnen geweest en heb info gevraagd over kidnerwagens. we moeten nu toch eens de knoop gaan doorhakken.
er bleven uiteindelijk 2 wagens over die aan onze eisen voldeed. de mutsy of de maxicosi mura. waarschijnlijk wordt het die laatste. maar donderdagavond gaan mark en ik natuurlijk ook nog even samen kijken.
deze zaak geeft nu ook 20% korting op kinderwagens, dus zeker de moeite waard. want de mura is niet de goedkoopste wagen pfffff

nog een kadootjes gehaald voor de buurvrouw, want daar zijn we vanavond bij uitgenodigd. en zwitsal buikcreme voor mezelf.

nu heb ik net gegeten en moet ik dus gaan beginnen met het schilderwerk.. kan me er nog niet echt toe zetten om te beginnen. terwijl als ik eenmaal bezig ben, ik schilderen erg leuk vind. kom op carien.. aan de slag!

groetjes

Hallo meiden,

Ik ben alweer een tijdje terug, maar zo druk dat ik steeds geen tijd heb om te schrijven hier. Mijn vakantie is behoorlijk verregend, we hebben nu nog 1,5 week vakantie en het ziet er naar uit dat het weer niet echt beter gaat worden.....
Manlief is lekker in de babykamer aan het klussen en ik zet ondertussen het hele huis op stelten met mijn schoonmaakwoede.
Tja, wat moet je anders doen met dit weer.
Ook de laatste dagen weer veel aan het spugen, dacht dat ik daarvan af was. Soms kan ik nog steeds niet geloven dat ik echt zwanger ben, maar als ik dan naar mijn buik kijk denk ik ja, het is echt waar. haha

Carina; lekker aan het schilderen geweest vandaag? En de badkamer wordt gedaan las ik, lekker hoor, dan is alles straks klaar als die kleine geboren wordt.

Hunny; schrikken joh die harde buiken. Houdt je je een beetje rustig?

Sientje; Alles goed met jou en de kleine? Wel een mooi ventje hoor!!

Ik ga verder genieten van mijn regenachtige vakantie..........

Hey Meiden,

Heb wel jullie berichtjes gelezen maar helaas geen tijd om te reageren. Net zo vlak voor de vakans een drukte van jewelste.....meestal he....
Morgen vertrekken we voor twee weken naar Toscane.
Hiero alles goed.....veel van mijn klachten zijn weg. Heb nu meer honger en ben helaas erg chagarijnig. Verder moe moe moe en nog eens moe, duizelig nog steeds, nog altijd vaak en veel plassen en meer afscheiding dan normaal.
Ga nu de laatste dingen doen en dan lekker naar bed !

Tot na mijn vakans......dan kletsen we gezellig verder.
Groetjes, xxx Syl.

Hoi hoi allemaal,

Even een kort berichtje van mij.
Carina, Sylvia en Aapje, bedankt voor jullie kaartje! Ik heb ze ontvangen!
En Carina, hartstikke bedankt voor die leuke slab! Hij is echt stoer!

Later schrijf ik wel meer, heb niet zoveel puf.
Ga even foto ´s overzetten op m ´n comp.

Groetjes van mij

graag gedaan meid!
niet verklappen wat er op staat trouwens.. ik heb er namelijk ook al klaarliggen voor de andere meiden!

morgen kom ik uitgebreid verslag doen van de kluspraktijken in de badkamer van vandaag.. nu lekker ff wandelen met de hondjes, wnat het weer is nog lekker!!

echofoto's!

ik heb wel een foto ervan moeten maken omdat de scanner het niet doet. dus ik hoop dat ze duidelijk genoeg zijn!

je ziet zelfs de hersentjes al zitten!

de verloskundige heeft het voetje ook opgemeten.
ons gpuje was van kop tot kont 6 cm.. maar het voetje was ook al 1 cm groot!
als dat gen profvoetballer/ster wordt???

Terug
Bovenaan