bezige bijtjes 2

syl! wat ben ik blij dat je er weer bent zeg!
niet dat ik me niet vermaakt heb met de andere meiden, maar je hoort er gewoon bij!
als ik zo je lijstje lees, heb je kwaaltjes zat hoor!
die pijnlijke borsten zijn ook niet alles...

heb vandaag een positiespijkerbroek gekocht. mijn eigen spijkerbroeken gaan echt niet meer. er kwam ook een vriendin op mijn feestje die 22 weken is (dus 7 weken verder...) en die had net zo'n buik als ik ongeveer.. zij is alleen normaal heeeeeeel slank, dus ze heeft een strakbobbeltje. de mijne is wat blubberiger.. hahaha

verder wat kadootjes voor de kraammand van mijn schoonzus. voor je het weet is het oktober en ik wil de mand wel op tijd klaar hebben natuurlijk!

groetjes

Hey Meiden,

Vandaag bloed laten prikken en zojuist gebeld voor de uitslag. Ik ben hartstikke zwanger ! Over twee weken mag ik al voor de echo maar dan zitten we nog lekker in bella Italia. 23 sept staat nu genoteerd voor de eerste echo ! Spannend !
Alles gaat goed: heb weinig klachten. Van de ene kant maakt me dat onzeker en bang maar op een forum van pas zwangeren lees ik gelukkig veel dezelfde "klachtjes" en zijn er ook meerdere die nog niks-weinig last hebben.

Nog 3 dagen en dan gaan we lekker voor twee weken naar Toscane ! Heerlijk !

Gr. Sylvia

hoi meiden

Alles oke met jullie, hier wel hoor.
Ben net terug van de vk en alles was weer goed. Dat is altijd maar weer fijn om te horen.
Het hartje klopte ook super mooi, ben zo trots op ons kleintje,
Verder was ik maandag bij de fysio geweest, ik had een vervangster want die man was ziek. Nou vond ik niet erg hoor een vrouw met al die gekke bewegingen.
Ze heeft me behoorlijk afgemat, jeetje wat moest ik hard werken.
Had alleen gister behoorlijke last van mn bekken, niet hopen dat het erger word hoor.
En mn laatste kwaal zijn stijve handen en voeten, maar ook dat hoort erbij als je vocht vast houd.
ach ik vind het allemaal wel goed, nog maar ruim 10 weken. Gaat snel he.
Oja nog wel steeds maagzuur, daar moet je echt van hopen dat je dat niet krijgt, dat is niet fijn hoor.

syl, echt niet teveel zorgen maken over die kwalen hoor, ik had ook echt van bijna niks last in het begin. En moet je me nu zien, hahaha. Ga eerst maar lekker op vakantie en genieten met zn drieetjes, dat klinkt leuk he. En als je op vakantie ben zit je er ook niet op te wachten dat je je elke ochtend leeg spuug hoor.
En daarna je echo, het is echt heel spannend hoor, zo'n echo, maar dan krijg je wel echt de bevestiging dat er iets in je buik rond zwemt.

Carina, bij jou het spugen wel al over, hoop het wel voor je hoor.
En je heb een mooie broek gekocht, heerlijk he zit dat die zwangerschapsbroeken.
Ik heb sinds 2 weken 2 jogings broeken gekocht bij de prenatal, echte zwangerschapsbroeken, en die zitten echt als gegoten. Ik heb ze zelf naar mn werk aan. Lekker werken in mn jogingsbroek hahaha.
Zou ze wel dag en nacht aan willen.
En wanneer mag jij nou weer naar de vk, schiet zeker ook al weer op.

sientje, fijn dat alles goed gaat bij jullie met de kleine jip.
Heb je al veel visite gehad, of hou je het nog een beetje rustig.
Krijg ook wel heel veel zin in ons kleintje nou hoor, Nouja ben nog niet helemaal klaar thuis dus het moet gewoon nog lekker 10 weken blijven zitten.
En dan, jaja de bevalling, ben heeel erg nieuwschierig.

aapje, ben je al terug van vakantie, of zit je nog heerlijk vakantie te vieren.
Hoe gaat het met je.

Nou ik ga eens even wat doen, moet vanmiddag weer werken, en vanaaf ga ik naar een vriendin, mn nagels laten lakken. Ja ja laat ik mezelf maar eens verwennen.
Niet zomaar lakken hoor, maar met zo'n leuke tekening.
Beetje streepjes enzo, en dat blijft dan een week of 4 zitten.
Ben benieuwd.
Zowiezo geniet ik al van het gefriemel aan mn vingers hahaha
nou groetjes allemaal
tot snel
liefs hunny

Eventjes heel erg snel tussen door.
Vandaag super veel last van krampen en steken in mijn buik en rond mijn navel. Zelfs onder mijn borstbeen !
Ik heb het koud koud koud en nog eens 1000 keer koud.....brrrrrrr.
Verder niet zo lekker vandaag. Moe en af en toe misselijk.
Heb wel meer behoefte aan eten.
Maak me wel drukkies over die krampen.

Gr. Syl.

hoi meiden!

ik heb vanmorgen gewerkt.. een jongetje met down begeleid.
het was een leuke ochtend, want het was op de school waar ik tot de zomervakantie heb gewerkt. gelijk even met een collega afgesproken voor volgende week. gezellig!

@ sylvia.. die krampjes horen er in het begin bij hoor.. ik had ze ook en als ik het me goed herinner hunny ook. het kan goed de groei van je baarmoeder zijn.
wanneer ga je nou precies weg? dit weekend al? lekker hoor.. even genieten.

@ hunny.. ik ben eindelijk gestopt met spugen. het was dan wel niet dagelijks, maar nu al ruim een week niks meer, dus ga ervan uit dat het nu over is. heb ook meer energie!!
dat komt mooi uit, want ik wil nu echt weer wat aan het schilderwerk in huis gaan doen!
komende dinsdag mag ik weer naar de vk! heb er zin in.. en toch vind ik het weer een beetje spannend.

ik ga nu maar eens de wa sopvouwen en een nieuwe was ophangen. heerlijk dat gehuisvrouw.. maar niet heus!

Hoi hoi,

Syl, wat heerlijk voor je dat je zwanger bent! En wat de klachtjes betreft, ik had er weinig last van, alleen veeeeeeeel honger en misselijk. Nooit zere borsten gehad. Ja, ze werden wel groter en heerlijke donkerdere grotere tepels, maar nooit echt zeer. Heel veel plezier op vakantie!!!

Carina, lekker he die positiebroeken! Ik heb ze na Mees nog zooooo lang gedragen. Vooral die tot je heup komen, een basis-zwarte. Die sluit altijd zo mooi aan, dus kan ik daar een strak truitje onder zonder dat je een riem of rits of knoop enzo ziet.

Hunny, wat gaat het snel he! Nog maar een week of 10. Vind je het geen vreemd idee dat jullie kleintje nu levensvatbaar is? Dat als het nu geboren zou worden met hulp van het ziekenhuis kan overleven buiten de baarmoeder? Onwijs toch! Ik vond dat altijd een hele mijlpaal! Nog maar 7 weken en dan mag je alweer thuis bevallen!
Weet je al wat je gaat doen? Thuis, ziekenhuis? Heb je het idee dat het helpt de fysio? Gaat het al wat beter?

Hier gaat alles z ´n gangetje. Heb gisteren voor het eerst weer wat gedaan. Het lopen gaat sinds gister wat beter. Heb er nu ook al een was ingedaan enzo. De kast wil ik vandag opruimen. Heerlijk, alles weer een beetje op je eigen manier. Vandaag (vooralsnog) geen visite, dus lekker koetel de koet. Ferd is Mees aan het wegbrengen naar het peuterspeelzaaltje, die komt dus weer rond kwart voor 12 thuis. Dus we kunnen lekker studderen. Oja, zou m ´n bevallingsverhaal nog typen. Dat komt later wel. Ga eerst even grote boodschap achterlaten op de wc, en dan douchen en dan effies studderen.

Liefs van mij

P.s. Hunny, ik heb je kaartje ontvangen hoor! Super lief joh!

goeimorgen bijtjes!

@ sientje.. wat goed dat je alweer een beetje op de been bent!
lijkt me ook vreselijk dat een ander in je kasten zit en het weer anders terugzet.
ik ben wat dat betreft wel een pietje precies.

vandaag ga ik hopelijk voor het eerst sinds tijden weer wat schilderen!
gisteren kwam iemand langs die ook zwanger is, om me te vertellen dat er ook in goes een hennes is met mama collectie. dus daar ga ik straks eerst even neuzen.

als ik terug ben wil ik dan toch echt aan he schilderen gaan! maandag begint de tegelzetter namelijk al in de badkamer en eingelijk wil ik dan het deurkozijn naar de badkamer wel geschildert hebben. kan ik niet klodderen op de nieuwe tegels!
Mark moet ervoor zorgen dat het bad staat als hij aan het tegelen is, dus dat staat voor morgen op het programma. een vriend van me komt helpen, en mijn zwager kan gebeld worden als het niet lukt. (die heeft het al vaker gedaan, mark niet!)

mijn deadline was dat ik 1 december in bad wilde kunnen liggen.. en dus de badkamer dan af zou zijn. het ziet er nu naar uit dat het eerder gaat worden! Heerlijk!
en wat dacht je van een wc boven! niet meer 's nachts naar beneden toe!

groetjes

Terug
Bovenaan