bezige bijtjes 2

Hoi hoi!

Hahahaha, Carina, het kan natuurlijk ook een stoere voetbalster worden en een danser die pirouetten maakt! Hahahaha, maar ik begrijp wat je bedoeld. Bij Mees wisten we het niet, dat was erug leuk. Bij Jip wisten we het wel, ook dat had wat. Bij Jip konden we gaan fantaseren over onze gezinssamenstelling. Dan kom je er ook achter wat het een verschil is of je een eengeslachtig of tweegeslachtig gezin heb (kwa kinderen dan he...). Dat was erg leuk! Het heeft allebei wat!

En ik ga niet zingen, maar ik drum! Had voor Mees ook in een paar bandjes gespeeld. Heb het na Mees bewust niet opgepakt. Als je goed bent ingespeeld met de band, en je wordt weer zwanger, dan ben je er weer een jaar uit. Dus ik heb besloten om te wachten tot we uit de kinderen zijn zeg maar (zwanger enzo). Lang getwijfeld of ik er na Jip mee door wilde gaan, of er mee zou stoppen en de hele mikmak verkopen. Toch is het weer onwijs gaan kriebelen! Dus heb er weer onwijs veel zin in!!!

Drukke dag gehad hierzo. Vriendin belde of ik morgen een foto wilde maken van hun en de kinderen en haar zus met vriend en hun kind. Slik, nou dus voor het echie... Ben benieuwd of het gaat lukken!

Verder weinig nieuws.

groetjes van mij

halloooo allemaal,

Heb even snel een beetje bijgelezen. Ontzettend druk weekend gehad, verjaardag van m'n zwager aan de andere kant van het land.
Ernstige achterstand in huishoudelijke klusjes weggewerkt enz enz.
Dinsdag eindelijk de echo, kan haast niet meer wachten hoor! Ben zo benieuwd of alles er goed uit ziet en wat het geslacht is natuurlijk.
Dinsdagavond om 20:15 is de afspraak, dus nog ff nagelbijten.
Mijn man denkt dat het een meid is en ik denk een jongen.\
Willen jullie nog een gokje wagen??
Qua namen hoop ik dat het een jongen ios want daar zijn we helemaal uit. Als het een meisje is wordt dat nog lastig, we kunnen niets bedenken wat we allebei leuk vinden, dan toch maar maja??
Hunny hoe is het met jou? Denk veel aan jullie!

Liefs Aapje

hahaha ja doe maar maja!
wij zijn er wat meisjesnaam betreft ook nog niet uit hoor...
de jongensnaam wel.

ik denk dat wij een jongetje krijgen, en jullie een meisje.
weet ook niet waarom...

@ sientje.. drummen! stoer!!!

ik ga bijkomen van een druk weekend....

Hey hallo !

Hunnybun: Hoe gaat het nu met jullie ? Las op hyves dat je ook nog last hebt van dikke voetjes.....

Carina & Aapje: bijna de 20 weken echo.....super spannend.
Mmmm.....een gokje: ik denk Carina een jongen en Aapje........ook een jongen.

Zelf denk ik hier ook steeds een jongen maar vandaag kreeg ik ineens het gevoel van een meisje toen ik in mijn nieuwe dagboek aan het schrijven was.
Mm....misschien een stoere meid ? Haha, fantaseer er maar wat op los.
We hebben in ieder geval een jongens en meisjesnaam.

Vandaag was de eerste keer dat de krat werd opgehaald van moeders voor moeders en ons kado-tje zat erbij: het serviesje: erg leuk !!

Verder gaat het hier zijn gangetje. Ben met vlagen misselijk en moet dan snel wat eten. Van (.)(.) nog steeds 0,0 !
Moeheid blijft dus lekker rustig aan. En verder wat kleine kwaaltjes als vaak en veel plassen, meer afscheiding en af en toe ongi buikpijn en het eten wat me soms niet aanstaat.

Buikje begint al aardig te bollen ( Help ). Mijn broeken gaan staand nog net dicht maar als ik zit heb ik een probleem evenals na de klok van 15.00 uu. Alaaf lange en wijde truien....kan stiekem het knoopje open.
Draag nu het liefste jurkjes die meegeven, maar ja kan slechts bijna iedere dag hetzelfde aan.......nog 2 weken en dan gaan we het wereldkundig maken: dan zijn we bij de verloskundige geweest en ben ik ruim 10 weken zwanger.
Ben blij als we het iedereen kunnen vertellen want soms moet ik vanalles verzinnen als ik iets niet kan of wil doen ( bv bowlen )  en mijn buikje goed verstoppen en dan kan ik eindelijk lekker buiken en er gewoon over vertellen.

Tot zover.....ga nu lekker tv kijken; ff nixen en dan ff naar een buurtvergadering en dan heeeeerlijk onder de wol.

Morgen weer werken ( bleeeee ) na 3 weken heerlijke vakantie.

Liefs, Syl.

hi meiden
Zo zit lekker op de bank tv te kijken en dacht ik ga weer eens wat typen aan jullie.

Syl, jaaa vervelend he werken, na 3 weken. Maarja als je je eerste dag gehad heb weet je weer niet beter, Wel hopen dat je je dan snel niet meer zo moe en misselijk voel want dat werkt ook niet echt lekker.
Misschien ben ik het vergeten maar weten jullie ouders het nu wel dat jullie zwanger zijn.

Aapje en carina, uhhhh ja ik denk bij jullie ook  allebei een jongen, vraag me niet waarom en volgens mij heb ik het nog nooit goed gehad ook, hahaha dus het zullen wel meiden zijn.

Nou ef een korte update van mij, heel het weekend echt zulke dikke voeten gehad, wist niet dat dat kon.
Maar daarbij werd ik beroerd, lamlendig, misselijk, gewoon bluhhhh.
Dus vanmorgen maar gebeld en jahoor, ik mocht vanmiddag even langs komen.
Weer 2 uur in het ziekenhuis doorgebracht. Maar geen eiwitten gevonden in mn urine. Wel een hoge bloeddruk, een hele dikke strakke buik voor het aantal weken wat ik ben, en heel veel vruchtwater.
Dus moet in mn achterhoofd houden dat zwangerschappen met veel vruchtwater ook eerder kunnen beginnen.
Had nog geen ontsluiting maar mn onderkantje doet zo'n vervelende pijn.
Verder moet ik nu vrijdag terug komen en dan ga ik een tijd aan de bloeddruk meter, weer bloedprikken en ctg.
Dus weer een ochtend in het ziekenhuis.
Verder heb ik donderdag die belangrijke echo weer. Dus al met al weer een spannende week.

Wat een elende.
Dus het zou wel eens heel snel kunnen gaan allemaal.
jeetje gek iedee hoor, dat ik al eerder moeder zou kunnen zijn.
Nouja ik hou jullie op de hoogte
liefs hunny

hi meiden
Zo zit lekker op de bank tv te kijken en dacht ik ga weer eens wat typen aan jullie.

Syl, jaaa vervelend he werken, na 3 weken. Maarja als je je eerste dag gehad heb weet je weer niet beter, Wel hopen dat je je dan snel niet meer zo moe en misselijk voel want dat werkt ook niet echt lekker.
Misschien ben ik het vergeten maar weten jullie ouders het nu wel dat jullie zwanger zijn.

Aapje en carina, uhhhh ja ik denk bij jullie ook  allebei een jongen, vraag me niet waarom en volgens mij heb ik het nog nooit goed gehad ook, hahaha dus het zullen wel meiden zijn.

Nou ef een korte update van mij, heel het weekend echt zulke dikke voeten gehad, wist niet dat dat kon.
Maar daarbij werd ik beroerd, lamlendig, misselijk, gewoon bluhhhh.
Dus vanmorgen maar gebeld en jahoor, ik mocht vanmiddag even langs komen.
Weer 2 uur in het ziekenhuis doorgebracht. Maar geen eiwitten gevonden in mn urine. Wel een hoge bloeddruk, een hele dikke strakke buik voor het aantal weken wat ik ben, en heel veel vruchtwater.
Dus moet in mn achterhoofd houden dat zwangerschappen met veel vruchtwater ook eerder kunnen beginnen.
Had nog geen ontsluiting maar mn onderkantje doet zo'n vervelende pijn.
Verder moet ik nu vrijdag terug komen en dan ga ik een tijd aan de bloeddruk meter, weer bloedprikken en ctg.
Dus weer een ochtend in het ziekenhuis.
Verder heb ik donderdag die belangrijke echo weer. Dus al met al weer een spannende week.

Wat een elende.
Dus het zou wel eens heel snel kunnen gaan allemaal.
jeetje gek iedee hoor, dat ik al eerder moeder zou kunnen zijn.
Nouja ik hou jullie op de hoogte
liefs hunny

hoi meiden!

@ sylvia.. lekker hoor.. dat je het straks wereldkundig kan gaan maken!
mijn buikje was ook al snel niet meer te verbergen. en nu... pfff je wilt het niet weten!
en dan ben ik nog niet eens op de helft!
de bekenden in veldhoven konden er in ieder geval niet over uit.

weer werken.. dat zal wel wennen zijn! doe je wel rustig aan!!!

@ hunny.. hoeveel weken ben je nu precies?
wel een gek idee ja.. dat jullie kleine meid waarschijnlijk eerder gaat komen.
je hebt het zo maar druk met al die ziekenhuisbezoeken.
moet je nu zelf ook extra rustig aan doen? of mag je gewoon nog alles ondernemen?

hier gaat het lekker.. ik ga nu steeds meer merken dat ik iets met me mee draag.
en ook voel ik ons gupje iedere dag wel ff. de ene keer veel, den andere keer weinig.
mijn moeder vertelde dat ik heel rustig was in de buik. en mark was juist een voetballer. ik hoop dat we er eits tussenin hebben.. maar dat gaan we de komende weken pas echt merken....

we hebben van schoonouders 2 rompertjes gekregen van PSV.. jawel hoor... ons kindje krijgt het niet met de paplepel ingegoten, maar wordt in de buik al verpest!

nog 4 nachtjes tot aan de echo! leuk!!!

Terug
Bovenaan