bezige bijtjes 2

hoi hoi!

een ware babyboom in de vriendengroepen..
eentje begin januari, ik eind februari, eentje eind maart, eentje half april, eentje half mei.. en misschien wel eentje die er vandaag achter komt dat ze zwanger is!

vandaag de klapraampjes geschildert. ik vind de buitenkant er niet helemaal geweldig uit zien, maar volgend jaar wil ik toch de buitenboel schilderen, dus dat schuur ik het wel weer op en geef ik het nog een nieuw laagje.
de buitenboel moet toch echt op terpentinebasis geschildert worden, dus ik zat vanmorgen in de deuropening van het balkon. ach dat is bijna buiten toch?!

traks nog even naar de Karwei. de wastafelkraan is niet goed. zucht!

de kleine is druk vandaag... Alleen voel ik het wel erg laag! ik ben benieuwd wat ze daar vrijdag van gaan zeggen.. of dat normaal is, of toch wat lager ligt.
mij maatkh et niet uit hoor, mar ik heb nu al het gevoel dat hij/zij regelmatig mijn blaas gevonden heeft!

oja.. en mark heeft er gisteravond voor gezorgd dat de tooilletpot staat. hij is alleen noet niet aangesloten op het water. dus als ik er nu op ga piesen moet ik toch echt een emmertje water er naast hebben staan. ach wie weet vanavond...

groetjes!

hoi
Bij mij lag de baby ook al heel snel laag, heerlijk gevoel is dat op je blaas.
Ik dacht bij elke beweging dat ik moest plassen
Mij werd toen verteld dat het ene kindje vanaf 20 weken al heel laag en naar beneden ligt en de ander met 34 weken nog niet.
En nu kan het nog alle kanten op he, dus mis heeft de baby vandaag een lage dag en morgen een hoge dag.
Als het laag ligt heb je wel later last van maagzuur, ooohhh dat is zoo erg.
Ik heb het allebei nu, pijn rond mn schaamgedeelte door het laag liggen/indalen. En heeeeeeeel erg last van maagzuur omdat dr kontje zowat via mn keel eruit komt.
Maar goed, het geeft niet, het is voor een goed doel.
Slaap alleen heel slecht erdoor. Harde buiken, en veeel maagzuur en dan vooral snachts.

Nou bij jullie bijna de echo he, Carina ga je het nog vragen wat het word, daar waren jullie nog niet helemaal uit he.
En aapje wel, alleen vertel je het ons nog niet he, door mijn schuld.
Aaaahhh toe, vergeef het me en laat ons niet te lang in spanning.

Syl hoe was je eerste dag werken, die was vandaag he.
Ben je moe, dat zal best wel.

Sientje word je niet moe van al die zwangerschapsverhalen terwijl jij nu lekker met je kindjes zit.
Gaat alles wel goed verder ,het gezinsleven met 2 kids.

Hoe zou het met filiz zijn, Hoop dat die er ook snel nog bij komt met zwanger nieuws/

Nou donderdag ga ik weer naar het erasmus,
jullie horen me
groetjes hunny

heeey meiden,

Ff snel want moet nog wat dingen doen voordat ik naar de verloskundige ga.  we moeten er om 20:15 zijn. Spannend!!!
Ik zal nog kijken hoe lang ik jullie in spanning ga houden haha!
Carina, jij bent toch donderdag aan de beurt of heb ik het verkeerd?

Tot snel!!

Halloooooooo,

Net terug van de echo. Alles is goed en gezond, alles er op en er aan.
En het is een.......................................jongen!!
We zijn heeeeeeel gelukkig!!
Groetjes Aapje

hoi hoi,

Hee, Aapje, gefeliciteerd! Een jongen! Wat leuk! En, hoe voelen jullie je erbij? Leuk he om te fantaseren over hoe het straks zal zijn met een kleine knul! Dus alles was goed?

En Carina, ook voor jou erug spannend zeg, nog maar een daggie toch? Willen jullie het nu weten of niet? Weet je wat wij met Mees hebben gedaan? We hebben het op een briefje laten schrijven en mee naar huis genomen. Als we het dan wilde weten konden we altijd het briefje tevoorschijn toveren en erop kijken. Dan kan je bijvoorbeeld onder een knus etentje gaan kijken ofzo! Maar we hebben niet gekeken en het briefje mee naar het ziekenhuis genomen. Na de bevalling maakte we het pas open! En het klopte! Dus als je het nog niet zeker wweet of je het wil weten, is dat misschien een optie!

En leuk he, dat getrap op je blaas! Jip lag natuurlijk heel lang in een stuit, waardoor z ´n beentjes onder waren. Zo kon ie in alle vrijheid met m ´n blaas aan de gang! Vandaar dat ik ook zoveel moest plassen.

En hunny, hoe is het inmiddels met je voeten? En hoe voel je je? Doe je wel een beetje rustig aan? Hebben jullie alles op orde? En de ziekenhuistas, staat die al klaar? Wat spannend zeg!!!!

En syl, leuk he dat beginnende buikkie! Wanneer gaan jullie het nu precies vertellen? Hoeveel weken ben je nu? En wanneer mag je weer naar de verlos?

Hier gaat alles goed! Druk druk druk. Jip ligt nu naast me te persen, zo ´n schattig gezicht! Ook ik ben weer begonnen met afvallen. Niet lijnen, maar normaal eten en weer bewegen. Want doordat ik weer vanaf week 36 in m ´n zwangerschap bijna alleen maar heb gezeten, is m ´n kont weer gegroeid tot size xxxxxxxl... Dus ik ga weer actief aan de slag nu ik weer lekker kan lopen. Ga ook weer actief aan de slag met m ´n afvalsite!

Gisteren een winterjas voor mezelf gehaald, had ik niet. Niet zo ´n dure, want als ik weer ben afgevallen kan ik m volgend jaar dus niet meer aan...

Ook wat kleertjes voor Mees gehaald, met lange mouwen. Heb veel kleren voor m met kortet mouwen en dan een romper met lange mouwen eronder. Verder heb ik de regenlaarsen aanbieding bij de lidl gehaald! Echt super leuke! En een regenpak bij de hema. Had helemaal nietts van regenkleding. En we hebben hier nu een peutertje die het natuurlijk buiten in de regen en plassen wel erg leuk vind! Dus tja, dan moet mama er maar aan geloven toch?

Groetjes van mij (ga zo ook maar even "persen"...)

wow een jongetje! gefeliciteerd!
ik kan niet raden...   dan zal het bij ons wel een meisje zijn.

ik mag vrijdagochtend, dus nog 2 nachtjes slapen.
we zijn de avonden nu zo druk met de badkamer, dat we niet echt de tijd nemen om het er nog over te hebben. dus ik zal mark vanavond tijdens het eten nog eens vragen wat hij nou wil. waarschijnlijk kijken we elkaar vrijdagochtend aan en zeggen we dan wel wat we willen...
ik denk dat als het op papier staat, we toch wel kijken. gewoon uit nieuwsgierigheid. we zijn namelijk wel erg nieuwsgierig.

gelukkig kunnen vandaag de klapraampjes weer teruggeplaatst worden in de babykamer, want met die lekkere zeeuwse wind hoor je het plastic behoorlijk tekeer gaan!
ik ga nog wat opruimen en schuren vandaag... en vanavond gaan de mannen verder emt het badmeubel.

@ sientje... lekker he dat persen.. ik eet nu iedere dag een bakje brinta pap. ik vind het niet lekker, maar met een flinke schep suiker is het wel te doen. nu moet ik niet meer zo hard persen hahaha
heerlijk die darmen die er geen zin mer in hebben.....

ik kom straks nog wel ff neuzen...
groetjes

Hey Meiden,

Kan maar ff snel en kort tussendoor reageren: internet heeft er twee dagen uitgelegen dus heb veeeeeel in te halen.
Las op hyves dat Aapje een jongen krijgt.....ha ha had ik mooi gelijk ! Super zeg, hartstikke leuk !!!
Nu op naar vrijdag voor Carina........zeg bij jou ook een jongen.
Als dat toch zo is......dan heeft tie meid van Hunnybun heel veel keuze; hihi.
Mm ben ik toch eens benieuwd wat het bij ons gaat worden.....of nog meer sjans later voor de kleine hunny-maja of ze krijgt een vriendinnetje om samen de jongens het hoofd op hol te brengen; lol.

Verder alles goed hier.

Tot gauw als ik weer wat meer tijd heb.

xxxx Syl.

Terug
Bovenaan