bezige bijtjes 2

hoi hoi!

ben er maar ff, want moet nog een aantal dingen doen voordat ik aan het hek van de basisschool sta. ik haal straks mijn nichtje op. die gaat sinds kort naar school en blijft vandaag bij mij een boterhammetje eten.
gezellig!

hier gaat trouwens aales goed. ben erg benieuwd naar onze gup morgen! we zijn er ook echt aan toe om weer even te gluren. ven kijken waar we op dit moment zo hard voor aan het werk zijn.

gisteren wel even een dip gehad. het viel me tegen dat ik niet alles kon doen wat ik wilde die dag. ik moet nu echt gaan accepteren dat mijn tempo lager ligt dan normaal en ik eerder moe ben  van het sjouwen met dozen ed.
zucht! ik ging het al afreageren op mark en die werd weer boos op mij... gelukkig snapte hij het later wel. maar even kijken naar dat kleine ding zal ons nu wel goed doen!

soms beseffen we het nog steeds niet hoor.. dat er echt een babytje komt. dat het nu echt gaat gebeuren.

oja.. nog even over de jongegezinnenbeurs.. ik heb 2 kaartjes over.
ik had er al 2 besteld, maar heb ook 2 vrijkaartje gekregen...
dus als iemand de kaartjes over wil nemen???
ik ga het ook nog aan iemand vragen die ook zwanger is, maar als jullie willen, geef maar een gil!

groetjes

Hallo allemaal,

Bedankt voor de felicitaties! Mijn voorgevoel klopte toch, een jongen.
Ben er helemaal blij mee. Ik ben ook blij dat we nu de naam ook al hebben. Voor een jongen staat die naam al 6 jaar vast geloof ik.
Voor een meid had het moeilijker geweest, al was ik met een meisje natuurlijk ook heel blij geweest.
Gisteren meteen bij hennes een heel stoer spijkerbroekje gekocht. Kon het niet laten.
Ik koop maar niet te veel hele kleine maatjes want volgens de echoscopiste is het nu al een flink grote knul. En een druktemaker, hij lag geen seconde stil tijdens de echo!

Hunny, hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje? Jullie zijn toch gisteren in het ziekenhuis geweest als ik het goed heb?

Carina, morgen de echo! spannend hoor! Het was inderdaad heel fijn om die kleine weer even te zien. En om te horen dat alles goed is. Jullie morgen ook goed nieuws he! Beweegt je kindje nog steeds zo lekker?
Ik vind het echt een machtig gevoel, wel jammer dat ik het vanaf de buitenkant niet kan voelen nog.

Syl, Leuk he dat je buik begint te groeien. Ik kreeg in week 8 mijn broeken al niet meer dicht. En die zwangerschapsbroeken zitten zooooo lekker. Ik geloof niet dat ik die ooit nog uit doe na de bevalling! En gaat het een beetje met de misselijkheid?

Sientje, wil het een beetje lukken met je fototoestel? Gaat alles goed met jip en mees?

Groetjes Aapje

Hunnybun:Zit net ff toevallig achter de pc en zie je berichtje binnen komen op hyves. Jee zeg het is me wat allemaal ! Niet geweten dat dat allemaal kon.
We zijn heel erg blij voor jullie dat de cyste niet is gegroeid bij kleine Maja
(haha). En wat fijn om te lezen dat ze nog lekker in mama's buik mag blijven zitten en dat je op natuurlijke wijze mag bevallen.
Alleen wel erg jammer dat ze meteen moet worden onderzocht en grote kans ook nog geopereerd: arm klein ding.
Maar goed, alles voor de gezondheid van jullie kleine meid en mama natuurlijk !!
We duimen heel erg voor haar en voor jullie dat de bevalling goed gaat en dat daarna binnen een mum van tijd de cyste weg kan worden gehaald zodat jullie lekker van elkaar kunnen genieten.

Geniet heerlijk van je verlof !!

Sientje: Hoe gaat het met de mannen ? Je bent al goed aan het inkopen geslagen las ik. Mijn man heeft ook al zowat alles, maar ik heb slecht een meegeef jurkje gekocht. Om nu gewone kleding te kopen vind ik zonde en betreft zwangerschapskleding was alles herfts.......korte mouwen ! Brrrrr......
Ik wacht nog ff op de wintercollectie, zal niet meer lang duren.
Voorlopig pers ik dus nog ff gezellig met je mee in de broeken: haha.
Las trouwens ook dat je doet drummen: coooool !

Carina: Morgen de dag he........super spannend !!! Die chagy buien zullen ook wel de hormoontjes zijn.......voordeel is nu dat je alles de schuld kunt geven aan de hormonen......soms wel handig; haha.
Schilderwerk klaar ?
Heb je trouwens al de hele baby-uitzet bij elkaar geshopt ? Ben erg benieuwd wat jullie hebben uitgekozen.....geldt ook voor Aapje ! Mocht ik niet meer op het forum komen vandaag of morgen cq. je niet meer spreken: onwijs veel plezier morgen !!!!

Aapje: Ooo wat stoer....een jeansbroek. Moet zeggen vanaf het begin vlieg ik alleen maar op jongenskleding aan: echt hele leuke dingen hangen overal. Voor meisjes vind ik minder leuke dingen te krijgen. Wij hadden de meisjesnaam al vast staan en vonden een jongensnaam maar erg moeiljk, maar een week later na 2 minuten neuzen in een namenboek vond ik hem en mijn man vond het meteen geweldig. Dus qua namen zijn we er klaar voor. Mijn gevoel heeft altijd al gezegd dat ik 'later' een zoon zou krijgen terwijl mijn man dat heeft met een dochter. Nu ik zwanger ben zeg ik sneller een jongen maar af en toe.......dan zegt mijn gevoel ook weer een meisje.......dusssss we weten het helemaal niet en wachten nog maar geduldig 11 weken af. Ben erg benieuwd !!!!
Inmiddels ben ik weer wat afgevallen: wel 1 kilo. Ben nu weer terug op mijn oude gewicht welke ik had toen ik net zwanger was. Ik denk dat ik een beetje te veel gesnoept had en daardoor een kilo was aangekomen op een paar dagen tijd: schrok me rot ! Maar het buikje is wel wat dikker als normaal bij 64,5 kilo. Kan mijn kleding nog wel aan, maar de broeken zitten wat minder prettig. Maar denk/hoop dat ik het nog wel ff kan uitzingen een paar weken lang. Is ook weer anders als we over 1-2 weken het nieuws wereldkundig kunnen maken: kan ik gerust een knoopje open laten en lekker buiken.

Hier is alles prima. Misselijkheid is weer een klein beetje toegenomen maar als ik regelmatig wat eet gaat het prima. Ook met de moeheid gaat het wel goed: doe rustig aan en op tijd naar bed.
Eetlust is wel weer afgenomen, weet af en toe niet wat ik moet koken: heb niet echt veel trek in dingen. Staat me gewoon niet zo aan.
Morgen ben ik 9 weken zwanger ! Schiet al lekker op. Volgende week dinsdag voor het eerst naar de verloskundige en weer een echo......ben erg benieuwd hoe groot ons kindje is en of alles goed gaat.
En als dan alles goed is vertellen we het iedereen zodra ik 10 weken ben. Schijnt te zijn dat als de echo volgende week goed is de kans dan net zo klein is op een miskraam als na de 13 weken, dus ja........

Een hele fijne dag allemaal.....bijna weekend !!!!

Gr. xxxxx Syl.

heel even snel een berichtje
Morgen meer gezellige praatjes

Carina heeeeel veeeel plezier morgen met je echo.
En gaat er maar heeel erg van genieten.
Ik hoor morgen wel hoe het was.
liefs hunny

hoi meiden!

ook ff snel een berichtje.. we klussen vanavond niet om lekker ff samen te bankhange.. dus moet niet de hele avond hier gaan zitten he!

dusse.. ik kom morgen vertellen hoe het geweest is. we hebben er zin in en vinden het spannend tegelijk.
en we zijn eruit. we willen niet weten wat het geslacht van ons kindje is.
dus daar moeten jullie ook tot februari op wachten! en met een beetje pech zelfs maart!

tot morgen allemaal!

oja.. syl.. zo misselijk dat je moet overgeven? of kun je nog wel alles binnehouden?

Effe snel, Jip begint te komen, dus ga zo aan de slag.

Carina, heel veel succes vanmiddag en geniet ervan!
Hun, hoe gaat het nu met je? En met je vriend?
Aapje, leuk he, dat van tevoren kopen! En wat kun je heerlijk fantaserern zo he?
Syl, jeetje alweer 9 weken, wat gaat het snel he! Zo te lezen veel zin in de echo volgende week!

Hier weinig nieuws. Ga weer actief bezig met m ´n valtaf site. Kunnen jullie m ´n gewichtsvermindernig bijhouden! Hahahaha

Groetjes!

hoi meiden!

vanmorgen ging ook voor mij de wekker vroeg...
op naar de 20weken echo!

daar lag ik dan... en na wat geklodder met gel op mijn buik kregen we al snel ons kleintje te zien.
we hebben gezegd dat we het geslacht niet wilden weten, dus daar zou ze rekening mee houden.
ik vertelde haar ook dat de kleine 's morgens niks van zich laat horen (voelen) dus ze waarschijnlijk lekekr rustig kon kijken.
dat klopte trouwens wel! onze gup lag zo rustig, dat hij/zij met geen mogelijkheid wilde draaien.
eerst wat gepor in mijn buik.. geen resultaat.
toen met mijn voeten op het "bed" en schudden met mijn buik... geen resultaat.
toen heeft ze mijn buik schoongeveegd en moesten we maar even een rondje gaan wandelen. na 10 minuten weet terug.. de kleine lag nog steeds in dezelfde houding.
af en toe bewoog er een armpje, maar verder was het lekker rustig.
toen als laatste poging moest ik op handen en knieen gaan zitten en schudden met mijn buik (zie je me al zitten hahahaha!).. maar ook dat had geen resultaat.

dus is er nu een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week donderdag (9 okt)

we zijn dus voor de helft goedgekeurd!

Hoi Carina,

Breek even in, ben zo nieuwsgierig hoe het je vergaat!!!
Lees dat jullie ukkie nu al eigenwijs is.........
Hahaha, wel een extra kans om lekker te gluren naar jullie wondertje!
Geniet er van en kom van de week weer effe spieken of alles met de echo wel gelukt is!

Kus Rimke

Terug
Bovenaan