hoi meiden
Nou vandaag ben ik opgestaan met goede moed in mn dikke voet,
Hoe het gaat met mij, de ene dag gaat het echt klote en de andere dag gaat best aardig.
Dan spreek ik vooral over mn klachten, misselijk, dikke voet en hele been die ook nog zeer doet, hoofdpijn, erg moe, zere onderkant.
Ach nouja heb gewoon overal last van.
Savonds als ik naar bed gaat ben ik de eerste helft van de nacht bezig met mn maagzuur die omhoog komt. Dan val ik in slaap en word ik misselijk wakker met pijn in mn maag en moet ik weer opzoek naar een zetpil.
Dus ja ik klaag best een beetje op het moment, en ik duim voor jullie dat jullie er allemaal door heen wandelen, die laatste loodjes.
De baby schopt er lekker op los, het doet zeer, echt waar maar ben blij dat ik haar voel.
Af en toe zie je me hele gezicht vertrekken van de pijnlijke schoppen die ze uitdeelt.
Van de week heeft ze met mn vriend gespeeld, hij deed dan drukken aan de kant van de voetjes, en dan kreeg ie als reactie een schop terug.
Was erg leuk om te zien,
Nouja, morgen weer naar de gyn voor controle, en ik wil daar echt wel even een gesprek aangaan over dat ik ruim 4 weken zwanger zijn wel heeeeeeeeel zwaar gaat vinden.
Denk zelf dat ik dan uitgeput ben, en ik wil toch ook graag zelf bevallen als de cyste dat toe laat.
Ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren, hoop positief en dat hij de natuur een beetje wil helpen, misschien!!!
Carina, bedankt voor je kaartje, erg lief, Elke kaart die ik krijg moet ik zo van huilen, dat is toch eigenlijk om te gillen he, huilen om een kaartje, maar nu weet ik echt wat zwangerschapshormonen zijn.
sientje hoe gaat het met jou, moeilijk he die afval-race, Nou nog een paar weken dan ga ik er ook weer aan geloven, al kom ik op het moment echt niet veel aan omdat ik zoooo weinig eetlust heb.
Mn buik is super dik, hij glimt zelfs al, en mn rond mn navel gaat hij blauw worden maar voor de rest blijf ik aardig aan mn maat. Dus nog effies en dan ga ik met je mee doen.
Wel ga ik na de bevalling eerst alles eten wat ik lekker vind wat ik nu niet kan hebben met mn maagzuur.
Ik wil beginnen met een fles verse sinasappelsap.
syl, wat spannend, bijna een echo, en wat een leuke datum om zo voor de kerst die 20 weken echo, Dat is een leuke kerst voor jullie.
En wat een feestje he, om iedereen te vertellen dat je zwanger bent. Nu weer een beetje rustig aan dan he, als je zo moe en misselijk bent.
Waren de reacties erg verbaasd dat jullie toch zelf zwanger geworden zijn.
Nou ik ga er weer even vandoor, hoop morgen ef te kunnen schrijven wat de gyn verteld heeft.
groetjes hunny