bezige bijtjes 2

moeilijk he!
toegeven dat het niet meer gaat. dingen uit handen geven...

mijn vriend zegt ook iedere keer dat het niets uitmaakt als ik een dag niks doe, maar ik voel me dan zoooo ontzettend schuldig!

lekker emt je voetjes omhoog en af en toe even bijkletsen hier he!
en dan wachten we allemaal vol spanning af tot de kleine zich meldt!
iedere dag langer is goed toch?! al kan ik me voorstellen dat je met je dikke voeten en die pijn er wat vaart achter zou willen zetten.
en die hormonen... ik huil al bij het minste of geringste.. neem nou hart in aktie.. tranen met tuiten! en mark??? die lacht zich rot!

Hoi hoi,

Hunny, ik hoop voor je dat de kleine zich binnenkort zal aankondigen. Jeetje, spannend hoor! Hoe is het nu met je? Hoe is de nacht gegaan? Ook toevallig hoor. Ik heb het kaartje zondags op de bus gedaan, waarschijnlijk kwam ie maandag of dinsdag aan. En toevallig was het maandag op dinsdag dat je in het ziekenhuis belandde! Hoe is het met je mannetje? Voel je je nogsteeds schuldig tegenover hem?

En Carina, wat denken jullie dat het wordt?

Hier is alles goed. Met lijnen wat minder. Normaal stond ik op de weegschaal na ontbeten te hebben. Was in 1 week dus 0,7 kilo afgevallen en m ´n vetpercentage 1,5 procent naar beneden. En nu, ik dacht, kom laat ik er eens op gaan staan zonder gegeten en gedronken te hebben. Ook heb ik deze week goed m ´n oefeningen gedaan en veel gelopen, dus voor mijn gevoel een veelbelovende week kwa afvallen! Heel netjes gedaan met eten, zelfs de zaanse mayo niet op een broodje filet american gedaan... Resultaat, weer 0,7 kilo erbij en 0,6 procent  vetpercentage toegenoemen... Gatsie, is niet motiverend! Misschien iets van vocht vasthouden van m ´n eisprong???

meiden tot volgende week!
wij vertrekken morgen richting veldhoven en van daaruit gaan we er nog lekker even tussenuit. met de caravan naar luxemburg!

oja sientje.. we denken een jongen, maar dat is werkelijk nergens op gebaseerd hoor...

byebye!

Hallo Meiden,

Mmmm.....het forum doet erg raar ! Hoop dat het plaatsen van dit berichtje gaat lukken.
Hunnybun: wat fijn zeg dat je weer thuis bent !!! Gelukkig   na een nachtje weer lekker naar je eigen bedje kon......lijkt me toch niks he als je weken in zo;n ziekenhuis moet blijven liggen. Hoe gaat het nu met je ? En met de kleine meid ?

Carina; lekker op vakantie !

Sientje & Aapje: alles goed ?

Heb ff geen tijd gehad om te schrijven. De afgelopen dagen waren erg druk omdat we onze grote ronde hebben gemaakt om het aan (bijna) iedereen te gaan vertellen. Super leuk !!! Iedereen was dolblij voor ons.
Nog een paar mensen deze week en dan hebben we iedereen gehad die we het graag persoonlijk willen vertellen.....helaas kun je niet iedereen langs. Als we iedereen hebben gehad dan zet ik het ook op hyves en gaan we een eigen website maken.
Maar ben wel eerlijk gezegd blij als het weer wat rustiger is want het hakt er behoorlijk in hoor. Ben al een kleine week onwijs moe en ontzettend misselijk ! Na deze week is het hopelijk weer wat rustiger.
Inmiddels hebben we de kaarten besteld voor de jonge gezinnenbeurs en voor volgende week hebben we een afspraak bij het kinderdagverblijf. Medio november gaan we lekker shoppen voor de kinderkamer etc etc.

Gr. en tot gauw !!!! xxxx Sylvia

O ja, 28 oktober hebben we weer een afspraak bij de verloskundige: dan krijgen we als het goed is voor het eerst het hartje te horen en weer een echo.
22 dec. hebben we de 20 weken; dus net voor kerst weten we wat het gaat worden !

hoi meiden
Nou vandaag ben ik opgestaan met goede moed in mn dikke voet,
Hoe het gaat met mij, de ene dag gaat het echt klote en de andere dag gaat best aardig.
Dan spreek ik vooral over mn klachten, misselijk, dikke voet en hele been die ook nog zeer doet, hoofdpijn, erg moe, zere onderkant.
Ach nouja heb gewoon overal last van.
Savonds als ik naar bed gaat ben ik de eerste helft van de nacht bezig met mn maagzuur die omhoog komt. Dan val ik in slaap en word ik misselijk wakker met pijn in mn maag en moet ik weer opzoek naar een zetpil.
Dus ja ik klaag best een beetje op het moment, en ik duim voor jullie dat jullie  er allemaal door heen wandelen, die laatste loodjes.

De baby schopt er lekker op los, het doet zeer, echt waar maar ben blij dat ik haar voel.
Af en toe zie je me hele gezicht vertrekken van de pijnlijke schoppen die ze uitdeelt.
Van de week heeft ze met mn vriend gespeeld, hij deed dan drukken aan de kant van de voetjes, en dan kreeg ie als reactie een schop terug.
Was erg leuk om te zien,

Nouja, morgen weer naar de gyn voor controle, en ik wil daar echt wel even een gesprek aangaan over dat ik ruim 4 weken zwanger zijn wel heeeeeeeeel zwaar gaat vinden.
Denk zelf dat ik dan uitgeput ben, en ik wil toch ook graag zelf bevallen als de cyste dat toe laat.
Ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren, hoop positief en dat hij de natuur een beetje wil helpen, misschien!!!

Carina, bedankt voor je kaartje, erg lief, Elke kaart die ik krijg moet ik zo van huilen, dat is toch eigenlijk om te gillen he, huilen om een kaartje, maar nu weet ik echt wat zwangerschapshormonen zijn.

sientje hoe gaat het met jou, moeilijk he die afval-race, Nou nog een paar weken dan ga ik er ook weer aan geloven, al kom ik op het moment echt niet veel aan omdat ik zoooo weinig eetlust heb.
Mn buik is super dik, hij glimt zelfs al, en mn rond mn navel gaat hij blauw worden maar voor de rest blijf ik aardig aan mn maat. Dus nog effies en dan ga ik met je mee doen.
Wel ga ik na de bevalling eerst alles eten wat ik lekker vind wat ik nu niet kan hebben met mn maagzuur.
Ik wil beginnen met een fles verse sinasappelsap.

syl, wat spannend, bijna een echo, en wat een leuke datum om zo voor de kerst die 20 weken echo, Dat is een leuke kerst voor jullie.
En wat een feestje he, om iedereen te vertellen dat je zwanger bent. Nu weer een beetje rustig aan dan he, als je zo moe en misselijk bent.
Waren de reacties erg verbaasd dat jullie toch zelf zwanger geworden zijn.

Nou ik ga er weer even vandoor, hoop morgen ef te kunnen schrijven wat de gyn verteld heeft.
groetjes hunny

hallo meiden,

Lang geleden dat ik gereageerd heb zeg! Heb wel gelezen, hoop dat ik alles onthouden heb wat jullie geschreven hebben.

Als eerste hunny, meid wat fijn dat je weer thuis bent. Zo te lezn ben je het wel aardig zat nu he?! Je hebt ook nogal wat meegemaakt tijdens je zwangerschap.
Ik hoop dat jullie snel jullie dochter in de armen hebben!

Carina, fijn dat de andere helft van de echo ook goed was hoor! Super! Ik gok ook op een meisje bij jullie. Wel een schattig neusje op die echo zeg! haha, leuk dat je dat kan zien he?!

En ja nu ben ik het alweer kwijt wat de rest geschreven heeft, ff bijlezen en dan schrijf ik zo gewoon nog een nieuw berichtje.

Terug
Bovenaan